23. Část

105 2 0
                                    

Z pohledu Jahne:

Ráno mě vzbudil řev. ,, Kate Amber nechte se." zabručela jsem. Všechno pokračovalo. ,, Tak řekla jsem-" otevřela jsem oči a vyšvihla se do sedu. ,, ticho." hlesla jsem hlasem. Podívala jsem se na digitálky, které byly vedle mě a bylo 6:30. V 7:00 by se mělo vstát. Zkoušet usnout by bylo marný, proto jsem si oblékla "uniformu" která spíš připomínala brnění. Vzala jsem si do ruky talisman a pohladila ho. Nasadila jsem si ho na krk a šla ven. Potichu abych nevzbudila Car.

Venku jsem znovu uslyšela řev. Šla jsem za tím zvukem. To co jsem uviděla mě zarazilo.

Uviděla jsem démony o kterých jsem si nečetla, ale věděla jsem o nich asi vše. Byli to v podstatě normální muži, jenom že měli černé oči. I bělmo. Myslím, že se jmenovali Morfovači

Jsou zaklínači se schopností proměny.

U nich stály dvě ženy. Jedna blondýna a druhá černovlasá. Měly stejné brnění jako já. I stejný talisman. Morfovači byli v kruhu z krystalů. Z velké části se používají k mučení démonů - mučí je zvláštním prachem, aby vyklopili všechno co vědí. Ty vole, připadám si jako chodící encyklopedie.

A to právě dělali. Mučili je. Byl to řev. Šla jsem blíž a schovala se za strom.

,, Zeptám se tě ještě jednou. Kde je Shax?!!" ,, My nevědět kde se pán nachází. Ty hnusná čarodějko!" zasyčel démon. Znovu ta blondýna hodila špetku prachu. ,, Samy je nezničíme." zašeptala blondýna. ,,Musíme je tu držet do té doby než to zjistíme." sykla černovlasá. V tu ránu se tam dořítili další Morfovači. Byli tři, ale bojovali s těmi ženami jenom dva. Ten třetí se snažil dostat ty dva z  krystalové klece. ,, Musíme je zničit!" zakřičela černovlasá. ,, Ale jak?!?" křikla blondýna. V tu ránu mě něco napadlo. Znám jedno kouzlo, ale to musím předělat. Je totiž na moc tří..

Když jsem to měla, vylezla jsem ze své skrýše a začala rýmovat

,,Když v kruhu jenž je tvým domovem

Klid je pryč, zlo všude jen

Tak znič vše živé, pomoz zas

Teď jedné z mocných čarodějek vyslyš hlas!"

Začali se sesouvat k zemi v ohnivé záři a děsivě zařvali. Roztekli se.

,, Děkujeme" vydechla blondska a chystala se mě obejmout. Ale černovláska se před ní postavila. ,, Co jsi zač?" vypadala celkem nepřátelsky.

,, Můžu se tě zeptat na to samé." odsekla jsem. ,, Nebuď drzá, malá čarodějko." ,, No tak Beatrice. Zachránila nám život." řekla blondýna. Tak Beatrice. Hm.

,, Já vím Jasmin, ale já jí prostě nevěřím." šeptla jí. ,, Hej, já jsem tu pořád." zamávala jsem jí před obličejem. ,, Kdo jsi." zeptala se Jasmina. ,, Jmenuju se Piper Halliwell. Jsem z Bradavic a zároveň jsem i jedna z moci tří. "

,, Pane bože." vydechla blondýnka. ,, To ty jsi z té slavné moci tří?" řekla Beatrice. ,, Jo." pokrčila jsem rameny. ,, Která? Ta nejstarší?" zamrkala nadšeně Jas. ,, Ne, to je moje sestra Prue. Já jsem ta prostřední." ,, Počkej ta slavná Piper Jennifer Halliwellová jsi ty?" zeptala jsem zmateně Beatrice. ,, Ano, ano jsem," odpověděla jsem ,,Copak? Nevěříš?" zasmála jsem se. ,, Právě že ne. Nevěřím ti." ,, Myslíš si, že jsem zaklínač?" zvedla jsem obočí. ,, Přesně to si myslím." ,, Tak fajn." řekla jsem. K mému štěstí kolem prolétla sova. Zmrazila jsem jí. Obě zůstaly stát s otevřenou pusou. ,, Pořád nevěříš?" Ona se jen uchechtla. ,, Ty, Jasmin. Můžeme rovnou začít s jejím výcvikem. Ne?" ,, Moment. To vy mě budete cvičit?" ,, No. Jasmin ti pomůže vybrat zbraň. Já tě s ní budu učit." protočila jsem očima.

Vypadá to, že to musím rychle zvládnout, abych mohla domů. Musím hlavně Skrývat své city.

_________________________________________________________________________

Ahojte:33 jsem zpět s další kapitolou♠ Piper získává první zkušenosti s Valkýrami - to jsou ty ženy :DD

V týdnu se budu snažit vydat další kapitolu:33

_Monster_




I can't resist (Fred Weasley) POZASTAVENO ⚠Kde žijí příběhy. Začni objevovat