18. Část

155 9 0
                                    


Z pohledu Freda

Nevěděl jsem co se děje, poslední co si pamatuju bylo, že přijeli Jahneniny rodiče, ale pak nic. Před Jahne jsem dělal, že se nic neděje, ale moc jsem chtěl vědět co se stalo. A mimochodem, za 2 týdny bude konec školního roku a já se chci zeptat Jahne jestli nepojede k nám.

,, Ahoj Fredy." řekla mi Jahne. ,, Ahoj." řekl jsem a políbil ji. Ona se, ale po chvíli odtáhla. Nevěděl jsem co se děje. ,, Máme hodinu." řekla a nervózně se usmála. Věděl jsem, že se něco děje.. Co když někoho má? ,, Jo, jasně." řekl jsem a usmál jsem se. Uvidím jak se to bude vyvíjet. Už jsme šli ke dveřím. ,, Hej! Phe.. Ehm teda Karmen." řekla jahne. Co to s ní je?

Z pohledu Jahne

,, Hej! Phe.. Ehm teda Karmen." řekla jsem a zhrozila se. ,, Už zase?!" vyjela po mě.. ,, Ehmm Kar já.." ,, Co ty?! Jmenuju se KARMEN." řekla a svoje jméno zdůraznila. ,, Promiň." ,, Musíme si o tom promluvit." ,, Já nemám čas, za chvíli budu mít zkoušky..." ,, Pro tebe jsem nějaký zkoušky důležitější než já?" ,, Fajn, dnes na Astronomický." ,, Na to zapomeň, shodila bys mě dolů." řekla Pheobe a uchechtla se. ,, Karmen Learnová okamžitě se přestaň chovat jak.." ,, Jak co Hm?!"

,, Jako rozmazlenej kouzelnickej spratek!" řekla jsem a ona se na mě otočila čelem a protočila panenkama. ,, Nejsi moje matka ne?" uchechtla se. ,, Karmen měla by jsi se chovat lépe." ,, Sklapni." zavrčela ,, Kar?!" ,, Fajn." odsekla. ,, O prázdninách se snad budeš chovat slušněji. Přijede k nám babiččina sestra." ,, Ty vole." protočila očima. ,, KARMEN!! Je ti jen 14 let!" zařvala jsem na ni. ,, Dnes v 8 hodin budeš na Astronomické věži jasný?!" ,, Jasný!" řekla a odtáhla mě za roh. ,, A za týden mám oslavu, nemohla bys pozvat George?" ,, A to jako, že proč?" ,, Je děsně sexy." začala se rozplývat. ,, Tak na to zapomeň holčičko." ,, A to jakože proč?" ,, Protože chodí s mojí nejlepší kamarádkou! Proto!" ,, Stejně bude můj." odsekla a odešla. ,, Co to k sakru mělo bejt?" zeptal se mě Fred. ,, Ale nic pojď na tu hodinu." řekla jsem mu. Celkově jsem byla nervózní, že se něco stane.

20:00

Z pohledu Jahne

Byla jsem na místě hned v čas. Ona tam, ale ještě nebyla Čekala jsem tam asi ještě 20 minut když pak přišla. ,, Asi nevíš co znamená v 8 hodin tady co?" řekla jsem jí vážně. Otočila se a řekla, Já.." já jsem ji,a l zastavila, protože měla sluneční brýle. ,, Proč máš tohle?!" řekla jsem a sundala jí je. Mla obrovský monokl. ,, Kdo ti to udělal?" ,, Nikdo." odsekla. ,, Hele Kar, neser mě. Kdo ti to udělal hned!" ,, Malfoy." šeptla ,, Malfoy?!" ,, Jahne já.." ,, Já ho zabiju!!" ,, Bylo to kvůli tomu souboji!" křikla. ,, Proč?" ,, Prý, že nikdo nebude ubližovat jeho sestřenici." ,, A proč praštil tebe?!" ,, Protože tebe si chce vychutnat." ,, Omluv mě." řekla jsem a šla rovnou do chlapecké ložnice. Ten parchant seděl na posteli a držel se za hlavu. Na to už jsem neměla nervy. ,, Chceš si mě vychutnat?! Tak dělej, dej mi přes držku, jen to jediný si zapamatuj! Nikdo nebude ubližovat mojí sestře! Rozumíš?!" zařvala jsem až jsem se sama sebe lekla. On zvedl obličej a byl celý mokrý od slz. ,, Ty brečíš?" řekla jsem a uchechtla se. ,, Proč si ji uhodil?" ,, Nechtěl jsem." ,, Jo jasně, kdybys nechtěl ona by neměla monokl." řekla jsem a on znovu zavzlykal. ,, Jsi srab, jenom srab." ,, Nakázala mi to Chrisy jasný?!" ,, Proč?" ,, Řekla, že jestli to neudělám ublíží holce co mám rád." ,, Jasně a proto jsi jí dal přes držku?" ,, Jinak to nešlo, nechápeš to? Neměl jsem na výběr." ,, Vždy je na výběr Draco." řekla jsem to a otočila se. ,, Mrzí mě to." řekl smutně. Už z jeho hlasu bylo slyšet, že je zoufalý a mrzí ho to. Jenže tohle si bude muset žehlit dlouho. Ne u mě, ale u Pheobe. Šla jsem do společensky trochu si pročistit hlavu.

Sedla jsem si na sedačku a koukala do ohně. Po 5 minutách krásného ticha tak přišla McGonagalová. ,, Slečno Learnová profesor Brumbál vám vzkazuje, že za ním máte zajít. " ,, Děkuji." zvedla jsem se a šla k východu. ,, A slečno?" ,, Ano?" ,, Gratuluji k perfektnímu výkonu v kouzelnickém souboji se slečnou Parkinsovou. Pan Moody vám chválil." Ten praštěnej pošuk o tom všem mlel! ,, Děkuji madam." usmála jsem se a co nejrychleji šla k Brumbálovi.

Zaklepala jsem. ,, Dále." zaznělo utlumeně. ,, Ale slečna Learnová. Čekal jsem vás." ,, Já vím pane profesore. Co potřebujete? Ne, že bych vás neviděla ráda." usmála jsem se. ,, Jistě, vaše matka vám poslala sovu." řekl mi a podal mi obálku na, které byla pečeť a na ní Halliwell. ,, Halliwell." ,, Pane profesore já.." ,, To je v pořádku Piper. Vaše sestra mi vše řekla. Znal jsem jak vaši sestru tak matku. Měla neobyčejné nadání na vzácnou magii Čarodějek. Vidím, že ji máte i vy." usmál se na mě. ,, Děkuj pane profesore." usmála jsem se na něj. ,, Nemáte za co slečno Halliwellová.. Ehm teda Learnová." usmála jsem se.

Vyšla jsem z ředitelny a sedla si na lavičku. Otevřela jsem obálku. V ní bylo krásným písmem napsané

Drahá Piper

    nebyl čas ti to říci, protože si nás tam nechtěla. Zcela tě chápu, když mi máma řekla o mé moci taky jsem ji u sebe nechtěla. Je čas, aby jsi věděla, že pracuji jako ničitelka démonů. Jednou jí možná budeš i ty. Vždy když odcházím ničit bojím se, aby to nebylo naposledy co tě vidím. A zkus zajistit, aby se to Pheobe nedozvěděla Pozdravuj Pheobe a Prue.

S láskou Petty Christiana Halliwellová.

Tak jsem tady s dalším dílem, moc se omlouvám, že už 16 dní nevyšel, ale měla jsem těžké období ohledně blízkých :)





I can't resist (Fred Weasley) POZASTAVENO ⚠Kde žijí příběhy. Začni objevovat