Z pohledu Jahne
Poté co jsem se rozloučila s Fredem jsem šla na hodinu. Přeměňování mi šlo vždy moc dobře. Přeměnila jsem svou Britkou kočku Emily na diadém a krabičku. Po hodině byl oběd a po obědě polední pauza. Při pauze jsem šla za holkama do zahrady. Už tam byly, všechny tři. ,, Ahoj krásky." řekla jsem a pak je objala. ,, Co kluci, co?" zasmála jsem se. ,, George je tak sladký." řekla Kate a už zase začala snít. ,, S Leem jsem se rozešla." řekla smutně Amanda. ,, Proč?" řekla rozesnělá Kate. ,, Viděla jsem ho se líbat s Chrisy." řekla a začala plakat. ,, Parchant jeden pitomej." nadávala Rose. ,, Rose a co ty a Lucas." ,, To samé." řekla naštvané Rose. ,, Počkej.. S Chrisy?!" ,, Jo." řekla Rose, která měla skleněné oči. Ale za chvíli se jí z očí hrnuly proudy slz. ,, To bude dobré." utěšovala jsem Rose a políbila jí do vlasů. Pak jsem chtěla jít do pokoje, abych jsem se připravila. Když jsem byla skoro u věže někdo mě chytil za ruku a odtáhl mě za roh. Byl to Fred, který mě pak začal hrozně sladce líbat. Vlasy jsem mu zabořila do vlasů a on mě chytl za pas. ,, Zlato." řekla jsem. ,, Hm?" řekl Fred a začal mě líbat na krku. Zavzdychala jsem. ,, Měli by jsme se jít připravit na další hodinu." pustil mě a podíval se na mě psíma očima. ,, Slečno Learnová tohle mi nedělejte.. No dobře." řekla a já jsem se s ním chtěla rozloučit polibkem. Políbil mě, ale pokračovalo to líbáním a já nechtěla aby to líbáním skončilo. ,, No dobře. Bude to, ale až večer v Sovinci." řekla jsem a mu se v očích objevily jiskřičky. ,, Díky bohu." políbil mě na rozloučenou a každý jsme šli svou cestou na koleje.
Dobře tohle je možná trošku kratší kapitolka, ale já moc času nemám díky škole a tak. A ještě jsem chtěla říci, že jsem opravila 5 let za 3 roky. Moc se za to omlouvám, ale přijde mi, že by byla Jahne moc mladá na to co se v minulém díle odehrávalo. Tak doufám, že vás to baví tak jako mě a jsem ráda, že tenhle příběh čtete. Koment i vote potěší. :3
ČTEŠ
I can't resist (Fred Weasley) POZASTAVENO ⚠
FanficTakže, jelikož si myslím, e je málo povídek o Fredovi Weasley tak se pustím do psaní téhle :3 snad se bude líbil :3.