Ahojte:3 moc se omlouvám jak minulá část skončila. Celý počítač se mi vypnul, zachránila jsem jen tohle. Nepřidala jsem dlouho, protože nebyl čas a ehm no přiznejme si jaké máme přípravy na Silvestra. Už nebudu zdržovat. Užijte si část :)
,, To mi chceš kurva říct, že celou tu dobu co jsme nosili kytky na hrob mojí tetě a ne jedné otravné a pitomé máminé kamarádce?!" začala jsem máchat kolem sebe rukama. ,, Co s tím mám sakra společného?!",, Já nevím." ,, To je v prdeli, ještě něco na co stejně v budoucnu příjdu?!!" zaječela jsem. ,, Zlato.." ,, Přestaň mě zlatit!" ,, Ty jsi to chtěla slyšet ne?!" ,, Vážně? Ještě něco?" ,, Ne." ,, Fajn." odsekla jsem. ,, Zase příjdu."
Celou dobu jsem přemýšlela o tom jak jsem celou dobu nenáviděla ženu, která byla vlastně moje teta.
Z toho přemýšlení jsem usnula.
,,Jahne vstávej!!" zařvala Amber. Otočila jsem se na bok, ale byla to chyba, protože mě za malinkou chvíli polil proud studené vody. ,, Kurva! Jsi normální?!?!" zaječela jsem na ni. ,, Nechtěla jsi vstávat." zasmála se. Zabručela jsem a šla do koupelny. Dala jsem si rychlou sprchu a šla do pokoje. V půlce cesty jsem se chytla za paži, protože mě začala děsně pálit. Sykla jsem bolestí. ,, Jsi v pohodě?" zeptala se Kate. ,, Jo." Řekla jsem a ruku si zavázala. ,, Hej Jahnes, volá tě McGonagalová!" křikl na mě Dean. ,, A do prdele."
Šla jsem za Minervou do kabinetu a ta řekla, že se mnou chce mluvit Brumbál.
Zaklepala na dveře ,, Dále." vešla. ,, Dobrý den slečno." usmál se na mě. ,, Dobrý den." ,, Minervo byla by jste tak laskavá?" usmál se na ni mile. ,, Jistě pane profesore." usmála se na spět a zavřela dveře.
,, Slečno, chtěl jsem se vás zeptat jestli jste nebyla v poslední době ve styku s vaší sestrou?" ,, Ano." ,, O čem jste mluvily?" ,, Ehm-pane profesore--." ,, Nemějte strach když jste se dozvěděla mi řekla, že ve mě má důvěru." ,, Dobře, probírali jsme věci o mojí tetě." ,, Patricie se jmenovala. Je to tak?" ,, Ano." Z ničeho nic se podíval na moji ruku, která je zavázaná ledovým obkladem. ,, Mohu?" ,, Jistě." pokrčila jsem rameny. On mi opatrně obvaz sundal. Zarazil se a řekl. ,, Slečno co se vám stalo?" ,, Ehm-no ráno mě to začalo pálit." ,, Podívejte se." řekl a ukázal za mě a zrcadlo. Podívala jsem se. ,, Co to sakra--?!" Byly tam totiž jizvy a obkres se podoval triquetře. ,,Slečno, musíte odjet." ,, Proč?" ,, Protože se vaše moc dostává na povrch." ,, Kam?" ,, Do USA." ,,Jak dlouho tam budu?" ,, Přibližně 2 měsíce." ,, Mám na výběr?" ,, Ano, máte." ,, Vybírám ne." ,, V tom případě tam pojede vaše mladší sestra." ,, Proč?!" ,, U každé trojice čarodějek jedna musí do akademie." ,, Dobře. Kdy odjíždím." ,, Za dvě hodiny." ,, Můžu se rozloučit?" ,, Jistě." Už jsem byla na odchodu když na mě zavolal. ,, A slečno?" ,, Ano?",, Tohle vám posílá vaše sestra." Dal mi balíček. ,, Děkuji" ,, A ještě něco. Slečno, nenechejte ostatní, aby viděli váš smutek nebo strach. Pouze chladná tvář. Uvidíte, bude vám to k užitku. Může vám to i zachránit život." ,, Ehm- dobře, nashle." ,, Takže za hodinu na chodbě." ,, Jistě."
Šla jsem na chodbu a sedla si na lavičku. Dala si ruce do dlaní a rozbalila balíček. Byl tam dopis a v něm dopis kde bylo napsané : Piper. Nedovol, aby tě strach z prohry, vyřadil ze hry.PS: Vím, že jednou nastane tento den, proto tu mám pro tebe tohle. Vím, že se ti to bude zdát těžké, ale ty to zvládneš.
Pattic
Podívala jsem se pod to a viděla černé oblečení.
,,Do prdele!! " křikla jsem. Všechny jsem zmrazila. ,, Zasrané čarodějnictví." zabručela jsem.
Kate, Rose, Amber!!" křikla jsem ve společenské a brala schody po 3. ,, Co se děje?!" zeptala se Amber. ,, Můžete jít sem?" ,, Co se děje?" ,, Musím odjet." ,, Kam a proč?" začala jančit Kate. ,, Ehm-za mámou." ,, Sakra na jak dlouho?!" ,, Dva měsíce." Silně mě objaly. ,, Vrať se nám brzy." vzlykla Rose. ,, Neboj." řekla jsem jí. ,, Měla by jsi to říct Fredovi." ,, Pujdu." Řekla jsem jí.
Běžela jsem do astronomický a už jsem ho našla, ale podívala jsem se na hodinky. Zbývalo mi 45 minut. ,, Frede?!" ,, Jé ahoj zlato." natáhl se pro polibek. ,, Frede musím odjet." vyhrkla jsem. ,, Proč?" ,, Máma je nemocná." ,, Kdy se vrátíš?" ,, Za 2 měsíce." ,, Dobře." řekl a objal mě. ,, A já jsem co." urazil se George. ,, George. " usmála jsem se smutně a objala ho.
Pheobe
Šla jsem z hodiny přeměňování, ale na chodbě byl rozruch. Protlačila jsem se a uviděla. Jahne, stála v černém oblečení a vysokém culíku nad schody a stála vedle Brumbála. ,, Jahen?!?!" křikla jsem. ,, Sbohem." šeptla a chytla ho za ruku. Přemístili se. ,, Jahne!!"
Agrr!! Musela jsem to psát po 3.!! Jinak doufám, že se vám část líbila. ☺
ČTEŠ
I can't resist (Fred Weasley) POZASTAVENO ⚠
Fiksi PenggemarTakže, jelikož si myslím, e je málo povídek o Fredovi Weasley tak se pustím do psaní téhle :3 snad se bude líbil :3.