19. Část

144 11 0
                                    

Z pohledu Jahne

Děláte si ze mě prdel?! Moje máma pracuje jako ničitelka démonů a nic mi o to neřekla?! No na druhou stranu se jí nedivím když jsem jí u sebe nechtěla. Vstala jsem a šla do společensky za Fredym. V poslední době jsem s ním moc nebyla.

Už jsem byla před společenskou místností uslyšela jsem hodně zvýšený ženský hlas. Byl to hlas Chrisy. Rychle jsem řekla heslo a vkročila do místnosti. Mířila na Pheobe hůlkou.. ,, Hej najdi si někoho sobě rovnýho." křikla jsem na ni. ,, A co takhle něco jinýho?" řekla a luskla. Za mnou se objevili dva dementi ze Zmiozelu a chytli mě za paže. Pheobe chtěla sáhnou po hůlce, ale ona byla moc daleko. ,, Hmm tohle nebude legrace." řekla a sáhla pro něco do kapsy. Byla o hvězdice. Používají je tamější šamani. ,, Nech ji být ty bestie!" ,, Neboj na tebe taky příjde řada." řekla a hvězdici rozevřela. Už se napřahovala vytrhla jsem se jim a běžela před Pheobe.  Schytala jsem to do paže. ,, Jahne!" křikl Fredy a běžel mi na proti. ,, Imphedimenta." křikl a Chrisy odletěla. ,, Jahne." ,, To nic." odfrkla jsem a běžela k Chrisy. ,, Kde jsi to vzala?!" ,, Od Lucase." ,, proč Karmen?!" ,, Chtěl ti ublížit."

Omlouvám se, že tohle byla krátká část, ale běhěm týdne chci napsat další část. Tak se na má snad nezlobíte. :) 


I can't resist (Fred Weasley) POZASTAVENO ⚠Kde žijí příběhy. Začni objevovat