"Bay Oh, müşteri geldi."
Bu ayarlanmış bir sahne miydi?
Tanrım, umarım Sehun'un olmayan vicdanı ilk defa sızlar ve bana acır...imkânsız mı? Pekala."S-Sehun provaya ne olacak?" Sehun'un vereceği cevaptan ölesiye korktuğum için kollarımı boynuna doladım.
"Ne mi olacak? Ben çıkacağım, müşteri gelecek."
"Sehun?"
"Ne istiyorsu-Ahh..."
Yüzümde oluşan sırıtmayla az önce istemsizce yaptığım hareketi bu sefer bilinçli olarak tekrarladım. Kalçamı altımdaki üyeye sürttüğümde tekrardan aynı iniltiyi kazandım.
"Luhan." Uyarıcı bir ses tonu ile konuşup iki elini de belime yerleştirdi.
"Sana az önce ne dedim ben?!"
Daha fazla konuşmasını engellemek için dudaklarımı yaklaştırarak onun dudakları üzerine fısıldadım.
"Shh...sadece sessiz ol."
Kesinlikle ne saçmaladığım hakkında soru soracağı sıra omuzlarından ittirip, uzanmasına sebep oldum. Kalkmaması için ellerimi omuzlara yerleştirdim. Aslında sadece kendimi kandırıyordum. İsterse çok rahat bir şekilde kalkabilirdi ve bende ona engel olamazdım.
Diz kapaklarım üzerinde doğrulduktan sonra hafifçe kalçamı indirip Sehun'un erkekliğine değdirdim. Geri çekilip aniden daha çok bastırdım. Derince nefes aldığını fark ettiğimde kendime daha fazla güvenerek, kalçalarımı bastırmaya devam ederken sağa sola salladım.
Sehun teredütle elini kaldırdı ve bekledi. Sanırım kalçama koyup, koymamak arasında gidip geliyordu.
Kararına yardımcı olmak için hafifçe penisin üstünde zıpladım. Gözlerini yumup erkeksi bir şekilde inlerken bu hareketinin ardından kalçamı avuçlamıştı. Sanırım başarılı bir şekilde ilerliyordum...
"Luhan, yeter."
Üzgünüm, bu sefer fazla kararlıyım. Sehun'un yüzüne eğildim ve dolgun alt dudağı kendi dudaklarım arasına alarak yavaşça hissedercesine emdim. Emerken mırıldanmayı ihmal etmiyordum. Kalçamı Sehun'un eline daha fazla ittirip, hafifçe kıpırdandığımda kalçama sert bir tokat kazanmıştım. Sehun'u sanki içime alıyormuş gibi kalçalarımı ileri geri penise ittirdiğimde abartılı bir şekilde inledim.
"Aahh! A-Ahh!"
"Luhan, kızmaya başlıyorum yeter bu kadar."
Komik...Evet kesinlikle komik. Çünkü bana karşı koyamıyordu. Şuan ne kadar karşı koyuyor gibi gözükse de bedeni tamamen beni istiyordu.
"Sana konuşma demedim mi?!" Azarlar gibi konuştuğumda haddimi aştığımı Sehun'un çatılan kaşlarından anlamıştım.
"Ufaklık fazla oluyorsun. Şimdi kalk üzerimden."
Ciddi bir şekilde konuşmaya başladığında yutkundum. Neden bir hareketi diğer hareketini tutmuyordu?
"Sehun-ımm..."
"Yeter dedim!"
Lanet olsun! Hemen bir şeyler düşünmeliyim...
Yavaşça aşağı doğru süzüldüğümde ne yaptığıma bakmak için dirseklerinden destek alarak hafifçe doğruldu. Düğme ve fermuarı benim bile anlayamayacağım bir hızda açtım. Zorlanarak pantolonu Sehun'un kalçasının altına kadar indirdim.
Karşımda duran sertliğe bakıp munzurca sırıttım. Elime almadan yaklaşarak dudaklarımı sürttüm. Kasıldığını hissettiğimde gülümsemem iyice munzur bir hal almıştı. Sehun'un erekte olmuş erkekliği fazla dik olduğu için elime alma gereği duymadan ağzıma alırken Sehun seslice nefesini vermişti. Kafamı ileri geri oynatırken dilimi de penisin etrafında gezdiriyordum. Sanırım bu yaptığım en istekli oral seksti. İki elimle Sehun'un kasıklarına narince dokunuşlar bırakırken ağzımdaki penisle mırıldandım.