Selam millet :D
Aslında bu kitabı kitaplarımın İngilizce çevirisini isteyen bir arkadaşım için yazmıştım.Kısa bölümleri çevirmek kolay oluyordu.Ama yazdıkça yazasım geliyor ve kendimi alamıyorum.Ayrıca tüm bölümleri yazarken düşündüğüm kişi ve benim çatlak aynı zamanda bir o kadar tatlı mı tatlı arkadaşım Daisy'e teşekkür ederim.O yüzden bu minnak bölümü bu muhteşem kişiye armağan ediyorum !!
11.Bölüm
Min Ah anlatımı:
Bu gün derse giderken arkadaşım biricik minnak Arin'e yemek götürürken müzik sınıfının oradan geçerken durdum.Çünkü içerden öyle bir piyona sesi geliyordu ki hem acıklı hem de hayatı içinde yaşatan bir melodiydi.Müzik bittikten sonra çalanın kim olduğuna baktım tabi ki de Çikolatalı Kahveydi.Benim olduğum tarafa baktı ve anında duvaran altına eğildim.
-Min Seok ne oldu?
Min Seok:Hiç birini gördüm sandım.Ne oldu?
-Parti var unuttun mu?
Min Seok:Gelmesem olmaz mı?
-Hadi ama bu Seoyeon'un partisi!Kızla konuşmak istediğini söylemiştin!
Lannnnn!Bir dakika bu Seoyeon da kim?
Min Seok:Geliyorum.
Gitme Çikolatalı Kahve!GİTMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!
Ama öyle olmadı onlar diğer çıkıştan çıkınca bende Arin'in yanına gittim.
Arin:Nerede kaldın?Yemek soğumuş!
B:Seoyeon kim?
Arin:Kim anlamadım!
B:Çikolatalı Kahve şuan onun partisine gidiyor da!
Arin:Bilmiyorum.
B:Sen?Okulun ayaklı gazetesi bilmiyor!
Arin:Min Ah bana neden kızıyorsun?Çocukla konuşamayan sensin!Şimdiye açılsan minik minnoş ve Çikolatalı Kahvişler olurdu.
B:Konuşamam!
Arin:Min Ah'yaa!
B:Biliyorsun birine acı yaşatmak son isteğim o kadar.
Arin:Tamam şöyle düşün en azından git çocukla konuş!
B:Arin!
Arin:Bak sana çıkma teklifi et demiyorum sadece konuş ve normal sohbet başlat!
B:Delirdin mi sen?Onu görür görmez kıpkırmızı kesiliyorum!
Arin:Pudra her işi halleder!
B:Saçmalama ve zıkkımlan şunu!
Arin ne kadar deli ve çılgın biri olsada çok iyi kızdı.Hep benim yanımda olmuştu.Hastalığımı benden önce öğrenmişti.Çünkü abisi doktor ve benim doktorumu tanıyormuş.Her neyse dünyada tanıdığım en harika insan diyebilirim.Onu her zaman dinledim ve tamam dedim Çikolatalı Kahve ile konuşacağım.
Okul çıkışında kafeye gittim ve oradaydı.Elim ayağım titrerken her zamanki onu dikizlediğim yere oturdum.Ve bir menü alıp bana doğru geldi.Sesimin doğru çıkması için boğazımı temizledim.
Mİn Seok:Hoş geldiniz.Ne istersiniz?
Sesim titreyerek te olsa ne istediğimi söylemeye çalıştım.Resmen benden soğuk terler boşalıyordu.
Min Seok:İyi miniz?
B:Ahh!Sadece biraz üşütmüşüm o kadar.Ben bir...
Min Seok:Biraz bekleyin lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✔~ÇİKOLATALI KAHVE!☕~(초콜릿 커피)//Xiumin
Short Story🌸Lina'nın B612'eki Kitap Fabrikası Gururla Sunar!!🌸 ~Çikolatalı Kahve~ ☕Bay Çikolatalı kahve! SENİ ÖZLEDİM! Gelip karşımda gül ve acılarımı unuttur.Sen hariç her şeyi unutmaya hazırım ama yinede...... SENİ SEVİYORUM ÇİKOLATALI KAHVE! Tüm hakkı sa...