Bölüm 10☕

1K 128 51
                                    

10.Bölüm


Yepp marshmallowlar yb geldi umarım beğenirsiniz :D

~Değerli Marshmallowlarım sizleri seviyorum!!! ♥♥♥~

Sana dedim ama ben gelemedim şenliğe Çikolatalı Kahve.Kader birlikte olmamıza karşı galiba?

Çikolatalı kahve artık sana hep iyiyim diye yalan söylemek istemiyorum.Gelemedim çünkü hastaneye gitmem gerekti.

İşte gün doktora gittim.Bilmem kaçıncı gidişim ben bile sayamadım artık!Tam ensemde kocaman bir tümörün olduğunu biliyor musun?Gün geçtikçe büyüyor!İlaçlar bile bazen acı çekmememi engellemiyor!Kusmalarım ve baş dönmelerim yüzünden bazen ölecekmiş gibi hissediyorum.

Neden ameliyat olmuyorsun diye saracaksın?Kan değerlerim yerlerde bu yüzden ilaç tedavisi alıyorum.Düzelince ameliyat olacağım.Ama biliyor musun?Seni ve seni çok sevdiğimi hiç bir zaman bilemeyecek olman beni daha çok üzüyor.

Kokuyorum Çikolatalı Kahve!

Ameliyathaneden ölü bedenimin çıkmasından o kadar çok korkuyorum ki....

Seni Seviyorum Bay Kim!

Bu söylemeye hakkım var mı.........

Özür dilerim Min Seok'shh yine başını ağrıttım.Sana söylemem gerekenleri söyledim ve rahatladım ama neden böyle hissetmiyorum?

Arkadaşlarımdan bile sadece Arin biliyor.Başkalarına söyleyemedim çünkü kimseyi üzmeye hakkım olmadığını iyi biliyorum.

Teşekkürler Bay Kim,Min Seok'shh ve Çikolatalı Kahve!Bu karanlık dünyamı aydınlatıp gülmemi sağladığın için.

Seni özledim ve en yakın zaman da geleceğim seni görmeye Çikolatalı kahve!


✔~ÇİKOLATALI KAHVE!☕~(초콜릿 커피)//XiuminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin