Bölüm 18 ☕

929 90 61
                                    

"Bölümü biraz geç attım çünkü internet çok yavaş ve ancak yükleyebiliyorum.Affedin beni kahve tanelerim...." 😢😔🙈

18.Bölüm:

Min Ah Anlatım:

Min Seok sözünü tamamlayamamışken babası içeri girdi ve sevdiceğimin lafı yarıda kesildi dışarı çıktı.”Seni…..” neydi?Arin kolumdan çekiştirerek yatağa oturtmasa Min Seok’un bu ani çıkışlı bağırmasıyla donmuş vücudumu oradan kıpırdatamazdım.Bana neden böyle bağırmıştı ki?

-“Her şey normal görünüyor ameliyatı istediğiniz zaman yapabiliriz.”

-“Hayatım ne zaman yapalım?Kendini nasıl hissediyorsun?”

B:”Ben….fark etmez…yani istediğinizde yapalım.”

-“Immm o zaman bu cuma size nasıl?Uygun mu?”

Millet konuşurken ben Min Seok ve sözlerini düşünüyordum.Ahhh amca neden geldin ki?Acaba beni dava mı edecekti?Elini tutup ona dokundum diye falan?Yok ya öle şeyler yapmaz kedi gözlüm.

Arin ile koridorda yürürken gözlerim her yerde onu arıyordu.Gitmişti galiba?

Arin:”Min Ah korkma tamam mı?Ben yanında olacağım.İki gün sonra her şey düzelmiş olacak emin ol.”

B:”Arin senden bir şey isteyeceğim.”

Arin:”Huh ne oldu bir yerin mi ağrıdı?”

B:”Yok.Yarın sabah acaba Yi Xing’in kafesine gidebilir miyiz?”

Arin:”Ne?Neden?Hastaneden çıkman yasak!Yapamayız Min Ah!Olmaz!”

B:”Min Seok’un lafı yarıda kaldı hem ona söyleyeceklerim var!”

Arin:”Min Ah ben ne yapabilirim ki?Hem yarın akşamdan sonra operasyon için hazırlanman gerek!”

B:”Bundan başka şansım olmayabilir Arin Lütfen yardım et!”

Arin:”Min Ah üzgünüm sana zarar gelsin istemiyorum.”

B:”Gidip konuşup geleceğim Arin en fazla ne olabilirki?Hem iyiyim ben!”

Arin:”Olmaz Min Ah bir yere gidemezsin.Peki konuşmak istiyorsan onu buraya çağıralım ve konuş.”

B:”Kimim ki ben adımı bile bilmiyordur eminim.”

Arin:"Saçmalama Min Ah!Bak Min Seok un telefon numarasını almıştım bir ara yani arayabiliriz belki!"

B:"Lan yelloz verseydin ya!Gider ayak süpriz yumurta gibi hazine çıkartıyon önüme!"

Arin:"Yani versem hiç bir işe yaramayacaktı bu güne sakladım sürtük!"

B:"Bana bak şırfıntı yarın gideceğiz!"

Birbirimize böyle seslenmeyi seviyoruz görende kavga ediyoruz sanar ama Arin ile anlaşma şeyimiz bu işte.

Min Seok ile konuşmam şarttı!Topladığım cesaretimle konuşmalı ve söyleyeceklerimi söylemeliydim!
Gece boyunca sabah yapacağım konuşmayı milyon kez beynimde yaşamıştım.Arin izin vermese bile siyah kot pantolonum üstüne beyaz bebe yaka mavi kazağımı giyip dizime gelen çizmelerimi de giydim ve masanın üstündeki içinde kağıtlar olan defteri aldım çantamın içine attım.

Koridorda ilerlerken önümden gelen Arin göz devirerek koluma girdi.Söylenerek yolda ilerlerken dönen başım ile bir durduk Arin korkmaya başlamıştı ama az kalmıştı kafeye.

Kafeden içeri girnemizle kapının zili çaldı çaldı.Kasanın arkasındaki çocuk bize gülümsedi.Arin çekiştirse de ilerleyip Kahvemi sordum.Çocuk beni şöyle bir süzdükten sonra eliyle ensesini kaşıdı.

Lay:"Şey sanırım onunla konuşmanız pek mümkün olmayacak."

B:"Neden okulda ya da konseri falan mı var"

Lay:"Şeyyy kendisi bu sabah eğitim için yurt dışına gidecekti."

B:"NE YURT DIŞI MI?"......

KAHVEM GİDEMEZSİN....KORKUYORUM VE SEN GİTTİN...SANA SÖYLEYECEJKLERİMİ DİNLEMEMİŞKEN ÖYLECE GİTTİN Mİ?....SANA İHTİYACIM VARDI.......KAHVE KOKUNU ALIP GİTME......

Y/N:Yb de görüşürüz Kahve Köpüklerim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Y/N:Yb de görüşürüz Kahve Köpüklerim..☕😻😀💙👑

✔~ÇİKOLATALI KAHVE!☕~(초콜릿 커피)//XiuminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin