4. PROSINCE

520 67 2
                                    

*LOUISŮV POHLED*: Z mého spánku mě probudil rachot, který vycházel z kuchyně. Sedl jsem si na gauč a podíval se, co se děje. Harry si dělal kafe. Takhle dobře jsem se dlouho nevyspal. Promnul jsem si oči, protáhl se a šel za ním.

„Dobré ráno." Usměvavě jsem ho pozdravil.

„Jé, ty už jsi vzhůru?" usmál se Harry. „Klidně si jdi ještě lehnout."

„To je dobrý."

„No jak chceš." Mrknul na mě. Sklopil jsem hlavu, abych tak zakryl mé červenání a doufal, že si ničeho nevšiml. „Co si dáš k snídani?"

„Ehm...mě je to jedno."

„Jsi nenáročný host." Zasmál se Harry, postavil přede mě čaj a začal mazat chleba marmeládou.

„Dnes nemusíš do práce?" zeptal jsem se.

„Měl jsem jít, ale třída, kterou jsem měl mít, odjela někam na exkurzi." Jenom jsem přikývl a usrkl si čaje. Jenže mi nedošlo, že je čaj ještě horký a spálil si jazyk.

„Au." Sykl jsem. Harry se tiše zasmál.

„Ty jsi trdlo." Zakroutil hlavou nad mou nešikovností a já se též zasmál.

Po snídani jsem provedl ranní hygienu a převlekl do věcí, které mi Harry půjčil.

„Tak, co chceš celý den dělat?"

„Uhh, tak to vůbec netuším." Nejistě jsem se usmál a nervózně si hrál s lemem mého trička.

„Co se děje? Přijdeš mi nervózní." Zeptal se mě Harry a natočil se ke mně, aby na mě – nejspíš líp viděl.

Vážně jsem se ho na to chtěl zeptat.

„No, včera jsem tě slyšel s někým mluvit a...prostě jsem se chtěl jen zeptat. Ty...ty máš dceru?" Harry si povzdychl a sklopil pohled.

„Jo...Amy." Jemně se na mě usmál.

„Oh, aha. Ehm...takže to znamená, že máš i přítelkyni? Proč tu nebydlí s tebou?" Muž sedící vedle mě se uchechtl a podíval se na mě.

„Ne Louisi. Nemám přítelkyni."

„Tak jak to, že máš dceru?"

„Před pěti lety měl jeden můj kamarád oslavu. A já se v tu dobu pořád vzpamatovával z rozchodu, tak jsem si řekl, že takhle oslava bude dobrý způsob na odreagování. Bylo to super. Fakt jsem si to tam užil, protože...v tu dobu jsem ještě mohl chodit." Chvíli se odmlčel a potom se rozhodl pokračovat. „Opil jsem se. Fakt...strašně jsem se opil, že jsem ani nevěděl, jak se jmenuju. A...pak se to stalo. Byla tam jedna moje spolužačka Amanda. Zkoušela to na mě, a jelikož byl pod vlivem alkoholu, s ní flirtoval taky. Po té párty jsme se spolu vyspali. Po třech týdnech mi řekla, že je těhotná. Nemohl jsem uvěřit vlastním uším, ale...nemohl jsem ji v tom nechat. Pomáhal jsem jí a finančně jí zajistil. Ale nikdy jsme nebyli partneři. Amy si však chtěla nechat, ale já nesouhlasil. Myslel jsem, že to dítě nechci, ale...něco uvnitř mě chtělo být součástí jejího života. Amanda nakonec souhlasila s tím, že mi bude dávat Amy na víkendy. Ale její názor se změnil, když se mi rozdrtil kloub v koleni a já nemohl chodit. A taky, když...zjistila, že mě přitahují muži."

„Aha...t-to jsem netušil." Sklopil jsem pohled.

„Taky jsi to nemohl tušit ty trdlo." Šťouchl do mě Harry do ramene.

-


How you changed my lifeKde žijí příběhy. Začni objevovat