*HARRYHO POHLED*: „Tatí, můžu dát na stromeček hvězdu?" podívala se na mě svýma hnědýma očima.
„Samozřejmě zlatíčko." Pohladil jsem ji po jemných vláskách a usmál se na ni.
„Loui zvedneš mě?" natáhla k němu ruce a Louis se roztomile zachichotal. Přikývl a chytl Amy, tak aby dosáhla na špičku stromu a nasadila na něj hvězdu. Amy zapleskala ručičkami a smála se. „Hotovo." Hřálo mě u srdce vidět, že si s Louim rozumí a má ho ráda.
„Tak a teď šup do hajan."
„Né, tatí." Zakňourala Amy a udělala na mě psí očka.
„Tohle na mě neplatí. Převleč se do pyžama a já ti půjdu přečíst pohádku." Nakonec přikývla a odběhla pryč.
Louis se na mě usmál a pomalým ladným krokem šel ke mně. Lehce mě políbil na rty a pohladil po tváři.
„Čím jsem si tohle zasloužil?" uchechtl jsem se a vtiskl mu další polibek.
„Nevím. To tě nemůžu ani políbit, bez toho aby ses mě na něco ptal?" nadzvednul obočí.
„Samozřejmě, že můžeš." Zasmál jsem se a strčil si pramen vlasů za ucho.
„Tak buď ticho." Mrknul na mě a znovu mě políbil.
„Tatí jsem tu!" doběhla za námi Amy.
„Dobře, tak pojď." Opřel jsem se o berle a mířil k ložnici.
„A může jít Loui s námi? Prosím." Přikývl jsem a všichni jsme zamířili do mé ložnice. Amy si lehla doprostřed postele, Louis se posadil vedle ní a já byl z druhé strany. Z nočního stolku jsem vytáhl pohádkovou knížku a začal číst, mě neznámý, příběh.
-
Asi po dvaceti minutách měla Amy zavřená očka a spokojeně oddychovala. Odhrnul jsem jí vlásky z čela a obešel postel.
„Koukám, že tebe to taky uspalo." Šeptl jsem pobaveně, když jsem uviděl Louise s přivřenýma očima.
„Ne, neuspalo." Nesouhlasil a promnul si oči.
„Klidně si lehni, lásko." Políbil jsem ho do vlasů. On ale zakroutil hlavou a vstal. Došli jsme do obýváku, kde jsme si sedli na již rozložený gauč.
Koukali jsme na nějaký film, který mě, na rozdíl od Louiho, nebavil. Podíval jsem se na jeho hlavu, která byla položená na mém rameni. Pousmál jsem se a vtiskl mu polibek do jeho vlasů. Toto gesto zapříčinilo to, že se na mě podíval těma svýma dokonalýma očima, která zářila jako hladina moře, na kterou svítí sluneční paprsky. Usmál se na mě a spojil naše rty v krátkém a procítěném polibku.
Přesunul jsem si ho na klín a rukama ho objal kolem jeho útlého pasu. I přes jeho nesouhlasné zamručení jsem jeho krk začal obdarovávat motýlími polibky. Prsty jsem zašmejdil pod jeho tričko a něžně ho hladil po bocích. Nakonec tomu Loui podlehl, uvolnil se a lehce zavrátil hlavu. Z jeho úst vyšel tichý vzdych.
„Harry..." zašeptal.
„Hm?" zamručel jsem mu do krku.
„Vzbudíme Amy."
„Nevzbudíme."
„Harry určitě jí tím vzbudíme!" Sesedl ze mě a díval se na mě.
„Když budeš potichu, tak ne." Louis už otvíral pusu, aby něco řekl, ale místo toho zčervenal jako rajčátko a culil se.
„Proč zrovna já?" po položení této otázky zrudnul ještě víc. Neodpověděl jsem mu. Jen jsem na něj mrkl a lehce do něj strčil, aby si lehl. Sundal jsem mu tričko a kalhoty, které jsem odhodil na zem. Postřehl jsem bouli v jeho boxerkách a párkrát po ní přejel. Což donutilo Louise sladce zasténat. Lehl jsem si na bok a zapřel se loktem, abych na něj lépe viděl a následovně spojil naše rty ve vášnivém polibku. Druhou rukou jsem zabloudil pod boxerky, jemně ho hladíc po jeho erekci. Odezvou mi byly Louiho vzdychy, které tlumily naše spojené rty.
Po chvilce si sám stáhl boxerky.
„Roztáhni nohy." Zašeptal jsem mu do rtů a on tak učinil. Hladil jsem ho po vnitřní straně stehen, nepřestávaje si s ním vyměňovat polibky.
„Harry." Zavzdychal nedočkavě Louis a boky proti mně přirazil. Odtáhl jsem se od něj a uchechtl se. Natáhl jsem se do skříňky vedle gauče pro lubrikant. Tak nějak jsem s tím počítal, že se to stane. Nanesl jsem si dostatečné množství lubrikantu na prsty a jedním prstem jsem kroužil kolem jeho vstupu. Pak jsem ho do něj opatrně zasunul a slastně zavřel oči, a když jsem přidal i druhý prst a začal jimi kmitat, tak otevřel pusu v němém výkřiku do písmene O.
Když začal lehce přirážet boky proti mým prstům, přidal jsem i třetí.
„Ha-Harry." Zakňučel a svíjel se pod mým počínáním. Svou malou ručkou zabloudil ke svému penisu a rychlím přejížděním po něm, se blížil ke svému vysněnému konci. „J-Já už..." zasténal a křečovitě zavřel oči. Tuhle, pro Louise velice příjemnou, chvilku přerušilo vyzvánění telefonu. Louis naštvaně zabručel a Harry si též povzdychl a vytáhl jednou rukou mobil z kapsy a prsty druhé ruky si utřel do kalhot.
„Prosím?"
„Dobrý večer pane Stylesi, omlouvám se, že vám volám takhle pozdě. Neruším vás?"
„Dobrý den pane doktore. No...mám teď něco na práci."
„No to teda máš!" postěžoval si Louis šeptem a zkřížil si ruce na prsou.
„Ještě jednou se omlouvám, nezdržím vás dlouho. Víte ohledně té vaší operace," začal doktor. „mohli bychom vás operovat už příští čtvrtek."
„Ale to je den po Štědrém dnu." Upozornil na malý „háček" Harry a posadil se. Loui se na něj nechápavě podíval.
„To ano, ale je to lepší než kdyby to bylo přímo na Štědrý den, nemyslíte?" Harry si povzdychl. „Nebudu na vás tlačit, pane Stylesi. Promyslete si to a nejpozději v úterý mi dejte vědět, jak jste se rozhodl."
„Jo. Děkuju."
„Přeji hezký zbytek večera a ještě jednou se omlouvám, že jsem otravoval. Nashledanou."
„Nashle." Počkal, až doktor zavěsí telefon a pak ho s povzdechem položil na stůl.
„Co potřeboval?"
„Nic." Řekl prostě a znovu do něj vnikl prsty. Masírováním jeho prostaty ho dovedl k rychlému orgasmu a pousmál se.
Po té co Louis vydýchal svůj orgasmus, zavalil Harryho hromady otázek.
ČTEŠ
How you changed my life
Fiksi PenggemarPo té, co Louise jeho děda vyhodil z domu, kvůli jeho orientaci, tak se potuluje po ulicích deštivého Londýna. Jednoho dne potkal mladíka jménem Harry s rozdrceným kloubem v koleni. Je to náhoda či osud? Pomůže mu Harry? Nebo se s tím bude muset L...