Počkala som ho kým sa obliekol. Potom vyšiel z izby. Na sebe mal úzke čierne ryfle, biele coversy a zelenú kockovanú košeľu pod ktorou mal biele tričko.
"To sa mi zdá alebo máš chudšie nohy ako ja." Pozerala som sa mu na nohy a zasmiala sa.
"Len sa ti to zdá." zasmial sa a dodal "Kam to vlastne ideme?"
"Uvidíš."
"Je to prekvapenie?"
"Hej." povedala som a odomkla som auto.
"Máš veľmi pekné auto." povedal a pohladil karosériu môjho čierneho Chargera.
"Ďakujem. Dlho som pracovala aby som si ho mohla dovoliť."
"Ja som mal Land Rover."
"Bol si tak bohatý a ty si mal len Land Rover?"
"Náhodou je to skvelé auto."
"Moje je lepšie. Má viac koní a valcov a lepšie otáčky." Celú cestu sme preberali auta. Zastavila som pred Starbucksom.
"Jé Starbucks!" vykríkol a vystúpil z auta rýchlejšie ako ja.
"Hovoril si že máš rád perníkové frappuchino."
"Áno mám a veľmi."
Objednala som a sadli sme si za stôl.
"Ďakujem." usmial sa a jemne ma objal aby nerozlial frappuchino.
"Nemáš zač." usmiala som sa a trochu si odpila.
"Ten kto nepije perníkové frappuchino nemôže žiť." posledné dve slová som povedala naraz s Harrym. Rozosmiali sme sa. Dlho mi chýbala mužská spoločnosť.
"Kde máš rodinu Harry?"
"V Holmes Chapel."
"Prečo ťa nenavštevujú?"
"Myslia si o mne že som blázon. Keď som im povedal čo sa stalo začali sa ma báť." potiahol si s frappuchina "Chýbajú mi." dodal a znova si odpil.
"A kde sú tvoji."
"Ďaleko odo mňa."
"Ako to myslíš."
"Žijú v Slovensku."
Na to sa Harry rozosmial.
"Pamätám si keď sme tam koncertovali v Bratislave. Počas Kiss You nám vsetky fanúšičky ukázali prsia." Znova sa zasmial.
"Bože." zasmiala som sa a dopila posledný dúšok s pohára. Harry ho mal už dávno vypité. Ja si skôr veci vychutnávam.
"Poďme." postavila som sa. Zaplatené sme už mali.
"Kam ideme teraz?"
"Ako dlho si nebol v letnom kine?"
"Keď sme oslavovali jeden rok od vzniku našej skupiny."
Len som sa pousmiala a nasadla som si do auta.
"Na aký film ideme?"
"Neviem." podala som mu dvojstranový katalóg.
"Vyber si." Usmial sa na mňa a katalóg vložil do bočnej priehradky na pravých dverách.
"Mne sa páči Love Actualy."
"Mne tiež je to boží film." povedal zasnene. Vošli sme do kina.
"Ďakujem za to čo si dnes pre mňa urobila." Usmial sa a rukou ma pohladil po líci ktoré čo raz viac chytalo višňovú farbu.
"Si rozkošná" usmial sa.
"Robím to pre svojich pacientov. Raz som jednu pacientku zobrala do Disneylandu potom sa so mnou začala rozprávať a uzdravila sa."
Zasmiali sme sa.
"Ehm...chcete k tomu niečo?" spýtala sa staršia žena.
"Veľký popcorn." naznačila som rukami veľkosť. Odišla.
"Veľký popcorn." povedal Harry a napodobnil môj hlas. Potom urobil z rukami to isté. Buchla som ho do ramena. Pani mi podala popcorn. O chvíľku sa film začal. Pop corn bol už zjedený a film bol len v polke. Najradšej by som sa o Harryho oprela. Blbá prevodovka. Po chvíli som vystúpila z auta.
"Kam ideš?"
"Na kapotu." zavrela som za sebou dvere. Harry prišiel za mnou. Ľahol si vedľa mňa a ja som sa o neho oprela. Svoju ruku obtočil okolo môjho pásu a pritiahol si ma bližšie. O pol hodinu bol koniec. Šmykla som sa z kapoty a Harry tiež. Ešte som sa natiahla a sadla som si do auta. Naštartovala som ho.
"Čo teraz?"
"Ideme spať." povedala som a zívla som si.
"Ne že zaspíš za volantom." vy hrozil prstom a rozosmial sa.
"Neboj sa."
Došli sme pred môj byt. Zaparkovala som auto do garáže. Hneď ako som vošla do bytu som si vyzula topánky a zvalila sa na posteľ.
"Nechceš sa prezliecť?"
"Hej ale nechce sa mi." unaveným hlasom som povedala a znova si zívla. "Tie biele dvere na pravo," ukázala som na dvere. "ak chceš osprchuj sa."
"Ďakujem." usmial sa.
Zatial som sa prezliekla. Mala som na sebe len nohavičky a čierne tielko.
Zaľahla som pod perinu. Keďže mám problém zo zaspávaním, to znamená že mi trvá minimálne hodinu kým zaspím, tak som zastihla Harryho ako si ku mne ľahá. Najskôr sa na mňa pozeral. Cítila som jeho oči ako ma pálili na tvári. Potom mi dal pusu na čelo. Ľahol si. Znova obtočil jeho ruku okolo môjho pásu. Tak ako to milujem.