*13*

1.9K 234 5
                                    

At school;

Chanyeol:"ငါတို႔စာ​ေမးပြဲႀကီးနီးလာၿပီ​ေနာ္​"

Lu:"ငါတို႔အစြမ္​းကုန္​ႀကိဳးစားၿပီးကိုယ္​တက္​ခ်င္​တဲ့တကၠသိုလ္​​ေရာက္​​ေအာင္​လုပ္​ရမယ္​"

Yoomi:"နင္​တို႔နွစ္​​ေကာင္​က​ေတာ့​ေဆး​ေက်ာင္​းပဲတက္​မွာမလား?"

"အင္​း"

Baekhyun:"ငါက​ေတာ့စီးပြား​ေရးစိတ္​ဝင္​စားတယ္​"

Tao:"ငါက.."

Baekhyun:"မင္​းက Krisနဲ႔တူတူအႏုပညာတကၠသိုလ္​သြားမွာမလား?"

Kris:"arnyi...ဒီ​ေကာင္​Material Arts ​ေတြစိတ္​ဝင္​စား​ေတာ့အဲ့ဒါမ်ိဳး​ေတြသင္​တဲ့​ေက်ာင္​းမ်ိဳးတက္​မွာတဲ့"

Lu:"အဲ့ဒါဆိုTaoနင္​ကဘယ္​လိုလုပ္​ဘြဲ႕ရမလဲ?"

Tao:"Nope!ငါကငါ့အ​ေဖလိုပဲသင္​တန္​းဆရာလုပ္​မွာ...ငါ့အ​ေဖကလည္​းသ​ေဘာက်တယ္​"

Lu:"​ေက်ာင္​းၿပီးသြားရင္​​ေတာ့ငါတို႔​ေတြခြဲၾကရ​ေတာ့မွာ..​ေတြးရင္​းနဲ႔​ေတာင္​ဝမ္​းနည္​းမိတ
္​ဟာ"

Chanyeol:"ငါတို႔လူ​ေတြဘယ္​လိုပဲကြဲကြဲပါဟာ..အဓိကကငါတို႔စိတ္​​ေတြ​ေဝးမသြားၾကဖို႔ပဲ"

"ငါတို႔မ​ေဝးသြား​ေအာင္​အၿမဲ​ေတြ႕ၾကမယ္​​ေလ"

"​ေအးပါ​ေအးပါ ခု​ေလာ​ေလာဆယ္​​ေက်ာင္​းၿပီး​ေအာင္​ပဲအရင္​တက္​ၾကပါဦးဟ မျဖစ္​​ေသးတာ​ေတြႀကိဳ​ေတြး​ရင္​းစိတ္​ညစ္​မ​ေနၾကနဲ႔"

•••••••••••••••••••••••••

At Seoul Hospital;

"Doctor,ကြၽန္​မ​ေရာဂါကဘယ္​လို​ေနလဲဟင္​?"

"Mrs.Xiao ခင္​ဗ်ားကြၽန္​​ေတာ့စကားနားမ​ေထာင္​ဘူး​ေနာ္​..ခင္​ဗ်ား​အဆုတ္​ကအခုအခ်ိန္​ကုသရင္​ျပန္​​ေကာင္​းနိုင္​​ေသးတဲ့ဟာကို နို႔မို႔ဆိုခင္​ဗ်ားအသက္​ရွည္​မွာမဟုတ္​ဘူး"

"Doctorရယ္​ကြၽန္​မ​ေလ ကြၽန္​မသမီး​ေလးကဒီနွစ္​အထက္​တန္​း​ေနာက္​ဆံုးနွစ္​ပါ အဲ့ဒါကြၽန္​မသာ​နိုင္​ငံျခားမွာေဆးသြားကု​ေနရင္​ကြၽန္​မသမီးကို​ေစာင္​့​ေရွာက္​မဲ့သူမရွိလို႔ပါ"

GUIDEحيث تعيش القصص. اكتشف الآن