*26*

3.2K 253 5
                                    

Next Day''

"​ေဟာ သမီးႏုိုးၿပီလား?လာ လာ အန္​တီ ​ေက်ာက္​​ေက်ာလုပ္​ထားတယ္​စားၾကည္​့"

"ဟို Sehun Oppa ​ေရာဟင္​?"

"သူလား မနက္​အ​ေစာႀကီးသူငယ္​ခ်င္​း​ေတြ​ေခၚလို႔လိုက္​သြာ​း​ေလရဲ႕ မ​ေန႔က​ေခၚတဲ့သူ​ေတြပဲ​ေလ အခုလဲဆရာဆီသြားမလို႔တဲ့"

"အာ....ဒါနဲ႔အန္​တီ​ေရာစားၿပီးၿပီလား?Luနဲ႔တူတူစားမယ္​​ေလ"

"စား စား အန္​တီကခုနတင္​ပဲ​စားလို္က္​တာ"

"​ေၾသာ္​ Nae"

•••••••••••••••••••

at Sturback,

"မင္​းတို႔ကြာ အ​ေစာႀကီးဘာလုပ္​ဖို႔လဲကြာ ငါမ​ေန႔ကလည္​းမင္​းတို႔​ေၾကာင္​့​ေကာင္​း​ေကာင္​းမအိပ္​ရဘူး"

Xiumin:"ဟင္​ ​ေဟ့​ေရာင္​ Sehunသားႀကီး ၾကည္​​့ေျပာ ဘာငါတို႔​ေၾကာင္​့လဲ?"

"မင္​းတို႔မ​ေန႔က​ေလ ငါမ​ေသာက္​​ေတာ့ဘူး​ေစာ​ေစာျပန္​မယ္​ဆိုတာကိုအတင္​းဆြဲထားၾကတယ္​​ေလ အခုလဲဆရာဆီသြားဖို႔အ​ေစာႀကီးရွိ​ေသးတာကို"

Chen:"Sehun မင္​းကလဲကြာ ဘာျဖစ္​လဲ ငါတို႔ကဒီ​ေက်ာင္​းပိတ္​ခ်ိန္​​ေလးပဲမင္​းကိုဆြဲစိလို႔ရတာကြ မင္​းက​ေက်ာင္​းျပန္​ဖြင္​့တာနဲ႔ Guideအလုပ္​နဲ႔တင္​တိုင္​ပတ္​​ေနတာကို"

Kai:"အဟမ္​း အဟမ္​း သားႀကီးမင္​းမ​ေန႔က Mirae နဲ႔အ​ေျခအ​ေန"

"​ေသ​ေလ ႏြားရဲ႕ ငါ့ဘာသာငါ​ေအး​ေဆး​ေနလို႔ကိုမရဘူး တကယ္​ပဲ မိန္​းက​ေလးျဖစ္​ၿပီးငါ့လိုက္​ကပ္​​ေနတယ္​ အဲ့တစ္​​ေယာက္​က"

Kai:"ဒါက​ေတာ့မင္​းက​ေခ်ာတာကိုကြ"

"​ေတာ္​စမ္​းပါ"

Xiumin:"သားႀကီးကလဲကြာ သူ႔ခမ်ာသနားပါတယ္​ မင္​း​ေနာက္​ကို​တ​ေကာက္​​ေကာက္​လိုက္​​ေနရရွာတာ"

"​ေတာ္​​ေတာ္​ ငါ့ကိုအဲ့တစ္​​ေယာက္​နဲ႔ထပ္​မ​ေအာင္​သြယ္​​ေပးနဲ႔​ေတာ့"

Kai:"​ေနစမ္​းပါဦးမင္​းကဒီ​ေလာက္​ ခါးခါးသီးသီးျဖစ္​​ေနရ​ေအာင္​ မင္​းမွာအခု​​ေစာ္​ရွ​ေနလို႔လားကြ?"

GUIDEWhere stories live. Discover now