Sen hiç hıçkıra hıçkıra ağlamak istedin mi sevdiğinin kucağında çocuk? Ellerini yakalarına koyup "Neden bana acı çektiriyorsun?" diye bağırmak istedin mi suratına? Ya da sadece sesizce ağlamayı ve en sonunda sana sarılıp yalan da olsa "GEÇECEK.." demesini istemedin mi ?
Ben istedim çocuk! Ben istedim. Hepsini teker teker , aynı anda senin kucağında yapmayı istedim.. Yaşımın, havanın, zamanın, nerde olduğumuzun önemi yoktu, hatta senin bana bir şey demene bile gerek yoktu. Tek elin omzumda, başım boynunda, ve diğer elinde saçlarımda olsa yeterdi. Ben ağlasaydım sen susturmasaydın çocuk, o kadar çok ihtiyacım var ki bazen buna, asla beni anlamayacağından korkuyorum..
Ahh be çocuk, bu özlem bitiriyor insanı. Senin yanındayen ağlamayı unuturum bak, hep gülerim, neden biliyor musun? Çünkü o içimdeki huzur ağlamama izin vermez. Hani sen gidersin ya, yavaş yavaş kaybolur işte o huzur, yavaş yavaş terk eder beni.. Sanki canım çıkıyormuş gibi ayağımın baş parmak ucundan yukarı doğru, kıvrıla kıvrıla, etlerim çekiliryormuşcasına gelir ve son , tek nefeste çıkar boğazımdan.. Sonrasını biliyorsun zaten, karanlık!
Bak şu anda şurada olsan, o dediğim her şeyi yaparım..
Canım yanıyor be çocuk, canım çok acıyor.. Ne yapayım sen söyle, ben etlerimin çekilmesinden bıktım! Ne yapayım sen söyle, ben özlemekten bıktım! Ne yapayım söyle be adam! Ne yapayım ben! NE YAPAYIM?
Sana kızınca, bu soruyu soruyorum ya çocuk, sende öp diyorsun kısık bi sesle. Eğer geçiyorsa, ÖPSENE BE ADAM!
YANIYORUM GÖRMÜYOR MUSUN? KÜL OLUYORUM HER GÜN SENİ SEVERKEN! CANIM ACIYA ACIYA TIRMANIYORUM O DİKENLİ YOLLARI! CANIM ACIYOR ÖPSENE BE ADAM ÖP ARTIKTA GEÇSİN ACIM, GEÇSİNDE AĞLAMAKTAN VAZ GEÇEYİM..
Küçük bir yaş damlacığı süzülür yatağa, içindeki ateşin sönmeye yüz tutmuş küllerini alevlendirir, benzin misali. Çocuk kızı sever, kız çocuğu. Çocuğun canı yanar, kızın bin kat acır yüreği. Kız sever ...... adındaki çocuğu, dizleri düşmekten yara bere olmuş, bitap düşmüştür kız..
Ama hala ağzınde dört kelime;
Beni sevmekten asla vazgeçme!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonbaharda doğanların hikayesi..
Short Story''Yaprak sıkılmıştı ağaçtan, bahaneydi sonbahar..'' Bu kitap yazarı tarafından sevdiği adama doğum günü hediyesi olarak yazılmaktadır, küçük bir kadın başardı minik ellerine kocaman dünyayı sığdırmayı.. Siz neden yapamayasınız ki? Sadece okusanız bi...