Bir kaybolmus kiz var bu evrende , yolunu tamamiyle sasirmis, cani yanmis.. Birde hayati ogrenmis bir erkek var , cikmaz sokakta , ama kendini bilen.. Kizin yolu dusmus bu sokaga , demis ki; "Eger buda umut vermezse pes edicem.." Sonra yaklasmis karanliga yavasca , etrafindaki karanlik dahada siyaha donunce anlamis umut olmadigini ama yinede icinden bir ses devam et demis , devam et kucuk haylaz kiz.. Duygulari eslik etmis , iki cift beyazlik gormus parlayan o kanligin icinde.. Kor olmus giderken dusmus.. Elleri kanamis.. Ama kiz umudu okadar cok istiyormus ki dahada yurumeye baslamis.. Devam etmis.. Elleri onde , dokuna bilmek icin o beyazliga , yurumuste yurumus.. Yorulsada vazgecmemis asla , sıkılsada bikmamis.. Cunku kendine bir soz vermis; "Tek ve son olacak bu , buda olmasa vazgececem.."
Karanliklar icerinsinde kaybolan erkek tek basina kimseyi kabul etmezken sokagina bu kiz girmis , cökmüs bir sekilde.. Nasildir bilinmez ama sanki aklini okuyor gibi hissetmis.. Kizda umut bulmus kucuk yaramamaz cocuk.. Kizim gulumsemesi yaklastikca artiyormus , sonra gozu kollarindaki dizlerindeki hatta ellerinin icindeki yaralara ilismis erkek cocugunun.. Cani yanmis nedensizce, kiz ona yaklastikca mutlu hisediyormus cocuk.. Ve gel die seslenmis ..
Gel..
Kiz duymus bu sesi.. Yorgunluktan bayilmak uzereyken icine bir heyecan dolmus.. Asik olmus bu sese ilk duydugu anda , kosmaya baslamis.. Bir adim, iki adim , uc adim .. Kiz kostukca icindeki umut buyumus , karanlik icindeki cocugun etrafinin aslinda beyaz oldugunu simdi anlamis.. Gozleri alisamamis o beyazliga , o masumluga bir anda cikinca karanliktan .. Ve ulastiginda sanki yillardir onu taniyormus gibi sarilmis boynuna.. Sıkı sıkı .. Ve hic birakmayacak gibi..
İste o anda; Yaratici bir bag kurmus iki gencin arasina , asla cozulmeyecek bir bag .. Ve o cikmaz sokak evleri olmus.. İki melegin ve iki bebegin ..
Yazim yanlisi her zamnki gibi var surekli telefondan attigim icin boyle bir sorunum var , ama kisa zamansa hepsini duzelticem soz ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonbaharda doğanların hikayesi..
Historia Corta''Yaprak sıkılmıştı ağaçtan, bahaneydi sonbahar..'' Bu kitap yazarı tarafından sevdiği adama doğum günü hediyesi olarak yazılmaktadır, küçük bir kadın başardı minik ellerine kocaman dünyayı sığdırmayı.. Siz neden yapamayasınız ki? Sadece okusanız bi...