1. Bölüm

357 5 0
                                    

Yavaş yavaş bölümleri yayınlamaya başlıyorum. Okuyucu sayısını kafama takmadan yazıyorum ve seven iki üç kişi dahi olsa final verene kadar yazmaya devam edeceğim. Umarım beğenirnisiniz:)

Acemi yazar amor88 ^^

~~~~~~~

Sessizdi... Sakindi... Yalnızlıkdı. Onlarca binlerce insanın arasında yalnızdım. Ailemden uzaktaydım. Dostlarımı kaybetmiştim. Kardeşlerimi... Hayatımı.

Tüm bunlara değmişmiydi acaba? Bir insan yüzünden her şeyini bir köşeye itmek. Unutmak isterken unutulmak. Nekadar doğru olabilirdi ki? Hayır doğru olamazdı. Artık bir son vermeliyim. Buraya kadar!

"Sevgili Hakan

Gidiyorum. Ait olduğum yere, aileme gidiyorum. En başından gelmemeliydim belkide. Biliyorum seni çok üzdüm. İnan böyle olsun istemezdim. Beni affet.


Almila."

----

-1 Yıl Önce-

"Almila nerdesin? Cevap ver."

"Almilaaa. Bak meraklanmaya başladım ama. Eğer saklandıysan seni çok kötü yapıcaam bilmiş ol."

Sanırım bu kadarı çok oldu. Kocaman dağ evi sonuçta. Bulamadı bir türlü. Ama olsun ben çok eğleniyorum.

" Tamam tamam. Çıktım burdayım." kahkaha atmamamk için zor duruyordum. Ama sevgili Serdarcım bana yicekmiş gibi bakıyordu.

"Neler geçiyordu senin aklından. Meraktan öldüm ama. Ya başına bir şey gelmiş olsaydı!" başıma ne gelebilirdi ki. Fazla korkmuş anlaşılan.

"Tamam haklısın. Ama bende çok sıkıldım burda ne yapayım. Oyun olsun istedim." ben kedi gibi bakarken oda gittikçe yumuşamaya başladı.

"Bu seferlik affediyorum. Birdaha olmasın. Anlaştık mı?" benim sevimli ayıcığım ya. İşte seni bu yüzden seviyorum. Sakin ve nazin bir şekilde beni saran kollarının arası o kadar rahat ki. Saatlerce hatta sonsuza kadar onunla bu şekilde kalabilirdim.

"Peki. Söz bir daha seni meraklandırmayacağım."

'Aslında bir tek sen olsan yinede yeter bana. Başka bir isteğim yok. Hep beraber olsak, mutlu olsak, hiç ayrılmasak... Bir ömür hatta sonsuza dek mutlu kalalım sevgilim. Olur mu?'

İkimizin gözlerinden okunan sözler ve kalbinden geçen hisler aynı olduğu sürece bizi hiçbir güç ayıramaz.Mutluyum.

---

-Günümüz-

Geçmişte kalan günlere geri dönemez miyim? Bir ihtimal evet dönebilirim. Tüm dostlarım için, ailem için sevdiğim adam için kalbimin diğer yarısı Serdarım için her şeyi yapacağım.

Sevgiliye MektupHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin