Io: cum adica .?..vi cu mine? Intreb eu furiasa.
Liam: yes my ladey. Zice el ironic.
Io: Dute Dracu! Zip eu.
Liam: Lia ceai pazit!
Io: nu vezi ca,incerc sa scap de voi si addio! Intru in avion in chid usa si decalomsi Liam ramante scara uitanduse mirat dece tocmai facusem acuma pun pe scun si ascult Big Time Rush pentru ca i vreu sai las uitari pe 1D. Vrau o viata noua si im deschi cariera in muzica!Liam Pov.
Cum a pu!t face asta e duar vina lui Harry!
Io: Harry din causa ta a plecat! Urluio.
Harry: Boss calmazete ! Tu ai vrut sa ne desparzim!
Liam: era un test sa vad cat de mult o iubesti ca sa o lasi! Spun io dandudumi o palma peste faza,asta ie prost de bineale!
Harry: Bine renuz ! Ai trebtate orcum nu sunt iubire gemana ! Zice el.
Liam : bine dar tot sunt suparat pe tine! Spun io esasperat.Lia Pov
Am ajuns in nou meu apartament a cum merg la munca, la acesta munca stai cu 3 colleggi in appartamenti sper sa fie fete! Stai un pic boxery, chesri barbatesti ohoho baieti!!!
Io: Âaaaaaaaa! Zip io, si apar prinzi albastri in boxery !
Ei: Deci tu esti noua collega! Spun ei sunt toți 3 sexy o Domne ce gandesc!
Ei: Ca suntem sexy ! Spun ei si rad.
Io: Ehi uragutanilor uite niste,reguli!:
1~imbracativa!
2~nu im umplazi in lucrurile personale!
3~sa nu casesc chiestile vostre si pe alle mele nu le vedeti deloc!
4~SA MA LASAZI IN PACE CA, SUNT IN PARASIRE IUBIT! Spun eu si ma pun pecanape si fac o magie si toteste curat, mai bine.
Uragutani: Eu sun Alex, el e John si Jack, si stai calma ințelegem , avem surori, mai relele ca tine! Spun ei si se imbraca.
Io: bine si...unde stau? Intreb eu.
Jack: in camera ai ia! Zoce si arata spre usa, si fug acolo si incui usa si ma ui un pat de dublu,perezi negri si in parte patului ie rosu perete, mobila rosie si negra...inzeleg dece mia lasato mie oricum o iubesc , fac o magie si tot ie asezat , descui usa si intru in baie casa fac un dus, las piocaturile calde de apa sa cada pe corpul !eu palod de multe zile de nemancat ie normal, oricum acum trebiue sa ies. Nuuuu am uotat sa im iau haine si usa ieate descuiata acum sunt in voia sorti , im infascior prasopul pe langa mine si acum ie acum.
Alex: Scuse, nu stiam ca faceai dus. Spune el si deschid occhi si vad Alex rasamat de perete, John in pat si Jack la birou, totti 3sa uitau la mone si cred ca sau trezit juniori.
Io: Buna...ba..ie..tii.. Spun io tremurand si ma fac rosie in situazia inconfortabila.
Alex: ne ceram scuze pentru situazie, nui asa baieti? Intreba el.
John si Jack: Ooo cu sicuranza! Spun ei scuturand capul.
Io: puteti sa ... Spun eu stanjenita.
Alex: sigur, marș un doi un doi! Spune si dispar dupa usa atuci eu fug si uncui usa dar aud.
Alex: daxa ai nevoie de ceva sa ne strigi. Spune politicos.
Nu mai pot sa cred ca voi sta cu 3 baieti in calduri puate.Alex in poza.
CITEȘTI
Un vampir ori un varcolac?
FanfictionBuna sunt Maria si va scriu cartea mea mai am o carte dar ieste in italiana dar va fi dradusa,cand va fi gata dar am sis sa scriu si in romaneste ! Despre carte sa stizi ca este vorba deo fata care se indragosteste de un varcolac alfa suprem si un v...