11) O dimineața splendida

22 2 0
                                    

Pov Damon
Ce mai seara am avut! Lia este ecezionala o iubesc enerm și lasc omara pe Claus da ca se atinge de ia, acum sa tresesc prințesa adormita.
Io: Lia...trezestete. Spun incet și bland.
Lia: Demon  Stefan mai lasazima 5 minute, mie somn spunezi profei de sport ca ma duare burta. Spune ia și ma apuca rasul asta zice cand aveva 15 ani.
Io: Ahahahahahah Ahahahahahah! Incep sarad tare.
Lia: Iți bag perna in gura daca mai rasi! Spune ia morocanosa.
Stef: Cine va nu sa trezit bine. Spune Stefan razamat de ușa.
Lia: Pleca Stefan nam chef sa ma sacai! Spune ia și i aruca o perna în fața.
Stef: Ok, Lia o cu Demon pleca! Spune și im face semn sa ma imbrac, stiu zambetul ala i face o farsa.
Ip: Iubito imbracate e mai bine ca ie frig! Spun eu la urechie si Stefan rade.
Lia: Ok. Spune si se ridica facemo vraja si se pune la loc.

Jos...

Dem: Deci ce farsa i faci? Intreb eu.
Stef: Demon ma acusi de nimic! Spune el cu fața de inocent.
Dem: Da, atunci ce faci cu ghiața? Spun eu ridicand di spranceana.
Stef: Bine mai prins.
Elena: Lia sa trezit? Intreba ia.
Dem: Nu, dar Stefan vrea sai faca o farsa cu ghiața. Spun eu razand.
Stef: Paracios mai esti! Spune el.
Elena: oricum, care e legatura intre voi și Lia? Intreaba ia.
Stef: Pai io cu paraciosul o cunoastem pe Lia de cand a vea 3 ani matusa ei nea rugat sa avem grija de ia, asa dar Lia nare 19 ani are pai 1900 ani , ne intrece și pe noi așa ia cand sa nascut a fost vrajita sa dorma pana cad va fi momentul ei , au mai fost prințese ca ia dar Lia e cea mai importanta și nare voie sa muara daca nu adio pamant,si ia este legata de noi, cum arifi ia este legata de mine daca o imbrasisez i dau putere si i alint suferinzele si i pot vindeca ranile și altele, și Demon o puate ajuta cu vrajile, adica ia casa faca alte vraji de nivelul 30 dar ia  este la 29 , Demon o saruta și da o putere pentru a face, și o pote localiza oriunde ar fi și tot așa dar pe noi nu ne afecteaza cu nimic. Spune Stefan ma luat somnul.
Elena: Dar eu nam fazut toți acesti  5 ani, unde a fost? Intreba Elena.
Stef: Pai de ziua ei de 14 ani am lasato sa cante și a trecut un agent, și am vorbit cu el și a luato și duso in Italia ca se cante și a colo astat cu 1D, dar sa certat cu iri și a plecat la New Yorg , 17 ani, apoi astat intru apartament cu 3 baieți, și unul era iubitul ei dar sia dat seama ca o inscelase, fugi pana ajunse la Demon și de aicia sti acum merg sa o trezesc. Spune și merge sus.
Elena: Ce viața! Spune ia.
Io : Da. Spun eu.
Lia: Stefan de te omor!!!!!!! O aud zipand pe Lia.
Io: acu inpe circu. Spun eu.
Ce circ? Intreaba Bonnie si o vad pe Carolain, Tayler ,Claus, Rebecca si Alarik.
Io: Vezi vedea. Spun eu razand cu Elena.
Stef: Demon calmeazo tu! Spune Stefan coborand scarile.
Io: Stefan tu ai suparato tu o îm paci.
Lia: Stefan ești tampit?! Mai facut lerca! Daca racesc te strang de gat! O vad pe Lia lerca din cap pana in piciore si cu occhi negri.
Elena: Stefan teai ars! Spune Elena razand.
Stefan: Lia scuze! Ma ierți? Intreba Stefan.
Lia: Stefan erau hainele mele preferate! Se plange Lia.
Io: Hai Lia nu te mai plange! Spun eu, atunci o vad ca vine la mine netvosa foc.
Lia: Demon ai face bine sal pitesti pe Stefan cațil castres! Spune ia, si in cep sa rad.
Io: Lia gandestete la Elena! Saraca! Ahahahahahah! Spun eu razand.
Elena: Demon! Spune ia.
Claus: Va certați mai tarziu, acum avem treaba. Spune el, și o vad pe Lia care face o vraja și il uda pe Claus.
Io: Datim o camera de facut poze! Spun eu.
Claus: O sa regrați ca ai facut asta! Spune el.
Lia: Și ce o sami faci? Și i scote limba.
Rebe(cca): Demon ia datmcevamde baut? Intreba ia razand.
Io: Nu, așa ie ia cand ie nervosa. Spun.
Claus: Daca tre prind mananci foc. Spune el.
Lia: Eu sunt alergica manaca tu. Spune ia.
Io: Auch! Asta duare! Spun eu.
Claus: Demon iați iubita ca nam che sa ma ia la harța cu ia! Spune el și ma duc și o iau pe sus dar icepe sa urle si sami dea pumni in spate.
Lia: Demon! Lasa jos! Lama sai dau o Lecție! Demon! Spune ia,ajungem in camera incui usa și  o trantesc în pat ma urc peste.
Io: Acum trebuie sa te pedepsesc! Spun eu și incep samo sarut.

Pa! Sper sa va placa! Clausnin media!

Un vampir ori un varcolac?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum