10) Seara magica.

24 2 1
                                    

Io: Demon...Io... Incerc sa spun dar ma opreste.
Dem: Iartama Lia nu stiu de team sarutat stiu ca treci prin un moment greu dar nam putut sa ma abți pentru ca.... Em....io te iubesc. Spune infinal. Eu raman uimita dar il vad cum apleca capul nervos și da sa plece il opresc de mana și vad uimire depe fața.
Io: Demon de cand ne sțim am simțit ceva pentru tine dar cand am plecat de langa voi semntimentele mele sau stins dar de cand am venit la tine sau reaprins și voiam sați spun dar nam avut curajul și ma simnt fuarte bine cu tine protejata, alintata și... Iubita! Spun eu roșie rac de ce tocmai am spus.
Dem: O! Lia! Spune și ma ia în braze.
Dem: sumt fuarte fericit ca miai spun! Te iubesc. Îm spune si ma saruta scurt și se uita in occhi mei.
Io: Și eu te iubesc! Spun stanjeninta.
Stef: cerepede sia revent! Și psrca eu teebuia sa o ajut! Soune razand.
Io: Stefan chiar am nevoie de ajutor rana inca o am descisa. Spun eu.
Stef: Stiu! Dar faceam misto de Demon! Ahahahahahah! Acuma va lasc și inchideți ușa și giamurile bine Claus stie ca ești aici. Spune și pleaca.
Dem: Off! Ce nenorocit! Daca il prind... Il opresc sdrobindui buzele de ale mele și îm rasbumde bucuros.
Io: Demon aș vrea sa fac baie. Spun rușinata de faptul ca baie este la vedere.
Dem: uite acolo este cada stai linistita nu ma supar. Spune zambind pervers.
Io: Demon! Spun eu.
Dem: Sunt serios! Și infinal .Spune și se aproprie mai mult de mine. In seara asta vei fi ame ca nu mai suport! Spune razand.
Io: Ok! Și îm iau geata și nistea haine di geanta și casa il chinui fac o vraja pun o perdea la baie și nu ma vede.
Dem: Nui corect! Spune el.
Io: Ba ie fuarte corect! Și încuie ușa! Spun în timp ce ma desbrac.
Dem: Pot sa te ajut la haine! Spune el.
Io: NU!NAM NEVOIE DE AJUTOR! Spun eu.
Dem: ok! Și aprinde televisorul și se uita la un meci.
Io: Acum sa ma pregatesc. Ma gandesc. Intru in cada și ma spal, ma depiles, ma spal pe dinți, îm usuc parul si acum sa ma înbrac.
Dem: Ia lenjeria cea rosie! Spune el.
Io: Demon! Spin esasperata.
Dem: Nam facut nimic. Io dada na facut nimic, oricum lenjeria roșie cu dantela și capodul de matase roșie inchisa ca sangele, ma aranjes și gata! Vac sa dispara perdeaua și sa uita la mine ca la mașini straine.
Dem: Lia...ești stupenda! Spune si se aproprie de mine.
Io: Mersi. Spun ușor rușinata de reaczia lui.
Dem: Acum ești duar a mea. Spune el și ma incanta faptul, ma saruta doritor de parca mar manca, si ma desvaleste de capod si cade pe parchet. Ma ridica in sus si ma ia in braze pana la pat și ma rasama fara sa rupa sarutul, apoi i dau tricoul jos și i amir pectorali, incepe sa ma atace cu saruturi pe gat și eu respir greu, apoi cobuara pana la sani im desface su tienul și im alanta sani sarutandui și sugundui, si im scap niste mici gemeturi.
Io: Demom! Spun eu im flacara placeri.
Dem: Da, iubire? Spune el soptind la urechie.
Io: Ma omori daca continui tot așa! Spun eu reapirand cat mai repede.
Atunci copuara cu saruturile mai în jos pana la puntul meu semnisubil, și sa uita la mine cu o fața de cațeluș, eu il sarut scurt pe buze si i dau inzele de da. Arunci im asvar și ultimu obiect care ma acoperea și raman guala in fața lui, ma analizeaza pentru cateva secunde și apoi sa ridica si merge la baie, ma ridic in fund și ma uit ciudat la el cu capul introparte.
Dem: Cin imediat. Spune și atunci eu ma acopar cu ciarciaful negru uitanduma in tavan și gandinduma ca erau ultimele mele secunde de virginitate.
Dem: Teai plictisit ?Spune și cand ma ridic casa spun ceva il vad razamad de perete in boxery și cad inapoi intre perne roșie.
Dem: Ohm! Tei rusinat? Lasa ca rezolv eu problema. Spune și intra in pat și se pune comod pe mine.
Io: Demon! Urlu suparata.
Dem: Nu mai urla acuma și pastreasate cad te voi face sa gemi! Spune sși ma uit la el speriata și iș da seama si ma sauta scurt.
Dem: Stai linistita glumeam și o sa te duara puzin daca vrei renunzam, ok? Spune pland dar i vad dorința arsatuare din occhi.
Io: Demon te iubesc și chiar vreau sa fac asta spun eu, si daca o sa ma duara este riscul meseriei, nu? Spun zambind.
Dem: Acesta este faptul care te roresc mai mul sinceritatea, inocenza și positivul din tine. Spune, atuci îm apropi mainile de mijlocul lui si casesc materialul dela boxery și il dau jos, atuncia el ma saruta pe frunte și in zice ca o sa fie bine im departeaza piciorele și se poziționeaza între e le.
Dem : Daca te duare rau îm spui,nu? Intreaba grijuliu,da di cap atunci incet intra in mine si simnt ca iau foc, și incrt și incet inaiteaza in mine și eu gemand infundat,dar il aud și pe el.
Dem: Uh! Ești așa stramta și uda. Spune și ma sauta pe gat.
Io:Demon! Gem eu cu putere.
Dem: Îț-ie bine? Spune uitanduse in occhi mei.
Io: Da,sunt bine. Spun cascand infundat de placere, auzind aste cuvinte incepe sa intre in mine mar rapid și eu gemand, pana a ajuns locul și amandoi gemem de placare și ese di mine și se eșeasa langa mine.
Dem: Ești ok? Te duare? Ma intraba el.
Eu : ma duare un pic. Ne pudand sa mint.
Dem: aici? Intreaba magaind zona intima, da di cam aprobator.
Dem: ridicate mai în sus, am o ideie. Spune eu ma ridic și nu îm da seama ce vrea sa faca, ma razam de perne asteptand sa vad care era intenzia și il vad ca ma sauta pe gat și ducanduse cad mai în jos ajugand la zona și îm bdau seama ce vrea sa faca im descid occhibcat cepele.
Io: Demon nu mai ma duare putem sa evitam sa...Ah! Nu apuc sa termjn fraza ca inceput sa ma sarute sa linga zona.
Dem: Ce spunei? Spune razand de mine.
Io: Ah! Nui amusant de loc! Aah! Demon! Ahg! Spun eu pantre gemetele de place.
Dem: Hai scumpo iao mai ușor! Spune cu un zambet imaculat, de aca il iubesc.
Io: Demon Salvatore! Daca nu te opresti...Aaahg! Spun eu dar se btrmina cu un gemat sia indrodus doua degete și le scuote și le baga.
Io:Demon nu mai te juca cu mine nu mai rezist! Spun eu esasperata.
Dem:Ok. Spune și se ridica depe mine sa razama de perne și ma pun me pieptul lui.
Dem Acum dormi, a fost o zi lunga. Spune el obosit si respirand greu.
Io: Nuapte Buna Demon! Spun eu și adorm.
Dem: Nuapte buna Lia! Spune ingandurat.

Sper sa va placa! Uitasem sal pubbliches! Pa!
Damon in media!

Un vampir ori un varcolac?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum