Cred ca va intrebați dece vam chemat aici,nu? Spun eu tristâ aproape plangand.
Dam: Lia ești bine? De cate va zile te comporți ciudat ma respingi, adica pe toți ne respingi. Spune el și îm da o lacrima dar o sterg imediat, il vad ca vrea sa ma ia în braze dar ma înderpatez.
Stef: Lia ce sa întamplat? Ne ingrijoresi pe toți. Spune el.
Claus: Aproape pe toți. Spune.
Dem: Nu ne ajuți. Spune.
Io: Este duar ca... Spun dar îm mie frica sa zic.
Alarik: ca... Spune.
Io:ca... Miam pierdut un sentiment fuarte important. Spun eu.
Claus: io plec. Spune.
Io: și Demon nu sțiu daca te mai iubesc dasta in dimineața asta am facut i vraja și miam recapatat virginitate și plec la cabanna di padure. Spun eu și toți cu gura cascata.
Dem: tu ce? Ai pierdut sentimentul de iubire fața de mine? Lia! Vorbește! Spune el.
Io: Demon împare rau! Spun eu dand în spate.
Stef: Demon încet! O speri nui prima data sa mai întamplat chestia asta. Spune da cand aveam 14 ani dar o las pradâ trecutului.
Alarik: Lia arfi un loc potrivit ca sâ iți aduci aminte niste semntimentele tale. Spune landuma în braze și eu cad plangand.
Ele: Lia nu mai plange tot o sa fie bine ai sa mergem. Spune.
Claus: Ce pentru asta am stat aici? Eu plec. Spune.
Stef: Nu, oricum nai ce face ce zici sa ai grija de Lia? Spune Stefan.
Io și Claus: Ce?! Nu! Spunem în același timp.
Stef: Claus ori Lia ori muarte? Spune Stefan.
Claus: Ok.
Io: Și io? Spun.
Stef: Tu nimic. Și ma urc în mașina, și mam popenit langa Claus! Off!
Claus: Nu o sa fie așa rau! Spune el zambind pervers.
Io: Off! Spun eu aproape adormita, miam sters amintirile cand faceam sex cu Demon, miam sters aprope tot și cred ca ie mai bine așa.
Claus: Poți sa pui capul pe umarul meu daca vrei. Spune și il pun incet și incent cu incetul ma ia somnul.
Claus: Nopte buna Lia! Vei fi a mea, te iubesc.Tare,nu? Asta a fost supriza de Craciunu! Pa! Pup!
CITEȘTI
Un vampir ori un varcolac?
FanficBuna sunt Maria si va scriu cartea mea mai am o carte dar ieste in italiana dar va fi dradusa,cand va fi gata dar am sis sa scriu si in romaneste ! Despre carte sa stizi ca este vorba deo fata care se indragosteste de un varcolac alfa suprem si un v...