15)Craciunul!!!!

11 2 0
                                    

Lia pov

Yeyyy! Este Craciun! Dar trebuie sa gatesc eu ca gatesc cel mai bine...Off! Dar am facut deja tuata mancare atunci pot sa stau în pat cu Stefan la televisor asteptandui pe Elena,Demon... Sa vina dela cumparaturi ce plictiseala! Sunt un pic tristâ ca am ranuțat la bebe dar așa a fost cek mai bine.
Stef: Ești bine? Ma întreba el .
Io: Stefan sunt bine, nu mai am 3 ani! Spun eu.
Stef: Ok! Acum culcate. Îm vine sa ma dau cu capul de perete, omul asta ie surd?
Io: Stefan! Spun eu și el rade.
Dem: Ce facezi ? Spune Damon și sar pe de bucurie.
Io: Damon la cat de fericita sun ca ia venit iți cat HOW DEEP IN MY LOVE. Spu. Eu sarind în sus.
Dam: Atunci sa te auzim și îm da un microfon roșu, WOW!
Io: Multumesc mult! Spun și mai sar oe el o data.
Dem: Te asteptam jos baby azi trebuie sa canți mult. Spune și ma saruta si incet cat incet devine cat mai pasional sarutul dar ne desparzim.
Dem: Ai noroc ca sunt uomeni jos și vreau sa te auda cum urli. Spune rajind pervers.
Io: Demon! Spun eu esasperata.
Dem: Ai jos, dar în nopte asta nu scapi spune și îm muscâ lobul urechi și apoi il linge.
Io: Nui corect! Spun și cobor jos.
Carolyan: Și avenit craciunița nuastra! Spune dar eu nu sunt imbracat și fac repede o vraja și am o rochița de craciunița super sexy! Și Demon sa uitâ urat la mine, nam ce sai fac.
Io: Cine e gata de musica? Spun eu.
Toți în cor: noi! Și incep cu How deep in my love.

Bunâ! Sper sa va placâ capitolul cantecul este in media, Pa Craciun fericit ! Va pup!

Un vampir ori un varcolac?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum