Pov Lia
Dute dracu suare! Spun eu trezita de razele solare ale suarelui dar cum am ajuns in pat? Cine ma schibat? Dece ie Claus langa mine în boxery? Am facut ceva a seara? Ma duare capul cu atatea întrebari!
Claus: Te trezit? Spune moracanos.
Io: Claus dece.... Încep sa spun dar ma opreste.
Claus: Team ausit cand candeai, team adus eu aici,team schimbat și draguța lenjerie, și Stefan azis ca trebuie sa dorm cu tine și eu dorm in boxery normal și nai facut nimic a seara. Spune și merge la baie.
Io: Ok. Spun și ma ridic in fund și ma uit prin camera patul mare cu perdele roși inchis nu vezi nimic prin ele de asta sunt stranse de o pamblica neagra,cearsafuri negre, pereți alb cu negru și roșu dulabul din lemn negru și ușa baie și dupa ia Claus care face duș.
Claus: Ar trebui sa faci un duș tuata nuapte ai traspirat. Spune el ieșind din duș cu un prosop la talie și eu ma uit la el cu occhi cat cepele, cu paru ciufulit ud pot sa zic ca ie fuarte sexy! Stai ce? Dece am zis asta?
Io: Nu te îmbraci? Spun eu rușinata.
Claus: Sigur. Spune și iș da prosopul jos, și eu îm pun mana la occhi.
Io: Nu putei sa merg la baie mai întai? Spun și ma dau jos din pat merg pa lânga perete și ajung la ușa! Yes! Ma bucur.
Claus: Tu ai zis sa ma schimb și misto cur. Spune, o sa mor daca stau cu el aici!
Io: Acum! Fac un duș fierbinte! Spun eu bucuranduma la un duș fierbinte de care nam mai facut de cand stateam cu Demon, alunec jos și încep sa plang, dece din nou el? Nul iubesc! Zin la el ca un frate nu mai mult și nici el duar se foloseste de mine ca sa uite de Elena.
Claus: Ești bine? Ma întreaba Claus îngrijorant pentru mine.
Io: Da! Spun nu mai suport nimeni nu ma iubeste! Dar stai ! Sa ma uit în vitor ar trebui sa fie cineva langa mine! Și ies di baie.
Io: Ar trebui sa pui ceva pe tine. Spun razand.
Claus: Dece nu mai sunt sexy? Spune cu botul pus.
Io: Nu mai citi candurile mele! Spun eu.
Claus: Dar sunt așa interesante mai les ca sunt despre mine. Și rade.
Io: Ahaha! Spun ironica. Sti unde îm-ie geanta? Spun.
Claus: Acolo. Spune indicand un scaun.
Io: Mersi. Spun.
Claus: Ce faci cu cartea aia? Faci duș cu ia? Spune și rade.
Io: Nu tampitule! Vad vitorul. Spun eu dar cea ce vad raman masca! Nu se puate! Tampitul sa fie alesul meu? Spun eu.
Claus: Poftim? Da sa citesc! Spune și îm ia cartea din mana.
Claus: Suntem destinazi în preuna și acum ce facem? Spune el.
Io: Ne cunastem mai bine pentru ca am o contra la vitor, acum ca mam uitat trebuie sa fac ceva astazi dac nu mor. Spun eu și incerc sa iau cartea din mana dar ma opreste.
Claus: Sa vedem...aici zice: Daca teai uitat cine va fi sufletul tau pereche trebuie sai demostrezi iubire prinus tines alingun( prin trupul tau), in 6 ore. Spune și eu ma uit la el socata.
Io: Cum? Dar îm-ie.... Nu apuc ma opreste Claus.
Claus: Frica? Spune uitanduse la mine lung.
Io: Da, Claus stiu ca ie ciudat dar simnt ceva pentru tine dar nui ieste de ajuns in cat sa fac sex cu tine. Spun cu capul în pamant.
Claus: Lia eu team iubit din todeauna dar erai cu Demon și îm venea sal omor, dar o sați dau o ora la diapiozie pentru ca sexul cu o virgina dureaza mult. Spune și ma uit su spaima la el.
Io: Stefan, Demon și cei lați? Spun.
Claus: Sutem noi singuri aici si Demon nare cum sa ne gaseasca și o sale spunem la un momendat.
Io: Dar... Nu apuc ca ma saruta și eu i raspund.
Claus: Deci acum trebuie duar sa te inveți cu mine mmmm...La duș! Spune el, stai ce? Trebuie sa fac duș cu el? O maiculița!
Io: Bine... Spun și ma ia pe sus pana la duș.
Io: Pot sa merg! Spun înpigândul.
Claus: Eee... Acum dresbracate. Spune și fac asta și intru in duș și stau cu spatele, pana cand simn niște braze pa langa adomenul meu.
Io: Claus... Spun dar îm pune degetul pe buze, bine asta chiar ca ie senzual, nu stiu cred ca incep sa simnt ce mai tare sau sunt duar atingerile lui?
Claus: Ascultama și nu zii nimic. Spune și incepe samâ sarute lung și apasat umed pe gat și povestind povestea lui, de cum sau trasformat, de frați lui, de puterea lui pana ajungand la femminitatea mea mia cracanat piciorele și a inceput sa ma linga delicat și usor simnteam ceva ciudat ca niciodata nam simnțit prentu el, ce o fi? Îm pare rau de familia lui la cum sa distrus, și il uram pentru ca a facut dar avem în inima un sentiment puternic care la fie care atingere a lui sa marea.
Claus: Acel sentiment este iubire revenind la busele mele lingundule si apoi ieși din baie.
Io: Claus? Am facut ce va creșit? Bine nam facut nimic dar...ce a pazit?
Claus: Lia dupa ce vei fi a mea spunem sau promitem ca daca vei ramane însarcinata o sa pastrezi copilul. Spune și ma uit la el lung ar fi frumos un copil în viața mea.
Io: Promit, Claus,promit. Spun atingundui obrazul și il vad zambind cu siceritate pentru prima uara.
Claus: Acum vrei sa o faci? Spune uitanduse la mine rece.
Io: Da! Prentu ca te iubesc. Și ma saruta la ausul acestei frase.
Claus: Și eu. Și ma ia si ma pune în pat cu delicateze.
Io: Nu sunt de porțelan! Spun razand.
Claus: Nu,de diamant. Și ne acopara pe amandoi cu cearcaful și incepe cu mici saruturi pe gat ajuncand la sani torturondui cu muscaturi si saruturi, apoi sauntunduma cu salbaticie pe buze apoi danduse jos din pat.
Claus: Daca vrei sa continui spunemi ca vrei sa fi a mea, sa faci sex cu mine, dar cu sinceritate. Spune rece, dece sa nu o fac il iubesc, il doresc și vreu din tuata inima sa fiu a lui.
Io: Da Claus vreu sa fiu a ta și sa fac sex cu tine. Spun eu aproape zipand.
Claus: Am zis sa zici nu sa zipi! Spune razand si intrad imediat sub cearcaf si panunduse pe mine.
Io: Te iubesc mult și chiar vreau asta spun uitanduma in occhi lui.
Claus: Și eu! Gata? Spune și rasuflu.
Io: Gata! Spun și i simnt mainile coborand pana la piciore și inderpadundule incetișor și aseșunduse la intrare femminitazi mele.
Claus: O sa te ia incet. Spune și intra în mine delicat facand drumuri de dute vino in mine și eu gemand ne controlat de durere dar trasformanduse in placere.
Io: CLAUS! Gem eu, și el ma saruta pasional.
Claus: Sa sti ca eu fac tuata treba și ca iești ai naibi de stramna si uda. Spune traspirand.
Io: Dar nui ceva usor nici pentru mine dar te iubesc. Spun și il sarut și îm raspunde mirat la gestul meu apoi iese si ma strange in brazele sale.
Claus: Acum ești a mea ufficial. Uitanduse tandru la mine.
Io: Și mereu o sa fiu. Spun adormind pe loc.Wow! Nu? Am intors povestea la 360° invers, și ce credeți Damon o sa renunțe? Stefan o sa fie deacord? Și Rebecca o sa sacaie pe Lia? Citiți si veți vedea! Pa! Pupici!
CITEȘTI
Un vampir ori un varcolac?
FanficBuna sunt Maria si va scriu cartea mea mai am o carte dar ieste in italiana dar va fi dradusa,cand va fi gata dar am sis sa scriu si in romaneste ! Despre carte sa stizi ca este vorba deo fata care se indragosteste de un varcolac alfa suprem si un v...