2) Spitalul

45 3 0
                                    

Lia Pov
Mama ce durere de cap sa pus pe mine! Si unde ma aflu ca asta nu patul meu muale si uore dece,nu pot deschide occhi? Pre multe intrebari si raspunsul nui! Stai un pic aud ceva...
Doctor: O sa fie bine si inca pote sa plece in New York. Sice el daaa gandesc eu.
Liam: Nici de cum sa plece sta aici ! Zice el o Domne il omor pe fratimiu! Am uitat sa va spun ca parinti mei au murit cand eu avem 13 intrun accident de masina si mamma pe patul de morte a zis ca voi fi adoptata de cea mai buna prietena a ie care il avea pe Liam si asa suntem frați dar eu miam peatrat numele de familie, acum daca nu pot sa descid incerc sa vorbesc.
Io: Liam te omor daca nu ma lasci in New York! Spun eu cu o voce ragusita.
Liam: ce bine ca tei tresit ! Zice el bucuros.
Io: niciun bine plec la New York ! Urlu io si i sparg timpanele.
Liam: ok, femeia dar nu mai urla! Zice el .
Io: Daaa! Dar dece numi pot descide occhi? Intreb io.
Liam: pai, team legat ca ne era frica ca te speri unde esti. Zice el .
Io: sunt la spital, ce sama sperie? Nui asa ? Intreb io.
Liam: trebuie sa vorbim Lucy Demonia. Ooo e derau si im da legatura jos de la occhi, vad ca ma aflu intro incapere negra, patul negru , Liam langa mine , Doctorul la usa prieteni in ce l' alta perte printe ei porcul dar nui zic nimic nam chef de ciarta.
Liam: Lucy? Intreba Liam.
Io: Liam dece ma chemi asa demobicei im spui Lia? Spun eu ingrijorata.
Liam: Lia tu nu asti un om... Zice el.
Io: Cum adica... Zic eu tremurand eu stiam ca iei sunt vampiri sper sa nu ma fi muscat.
Liam: nu te muscat nimeni dar esti alesa Lia, alesa prințesa a creturilor magice. Zice si eu raman cu gura cascata si printe prieteni majoritate la fel ca mine.
Io: eu....Liam dece nu mia spus.
Liam: pai asi trebuia sa zi spun era ziua alesa. Spune el calm si bland.
Io: Liam...ma iei in braze? Intreb eu cu o voce ragusita.
Liam: cu singuanza suriora, ce dor mia fost sa te iau in brațe. Zice si ma strange la piept si im mangaie spatele.
Io: si mie.... Spun eu.
Nial: mie foame! Urla el.
Io: totul a ajuns la normal. Spun eu si toti rad .
Nial: dece radezi im mie foame! Spune el.
Io: si mie. Spun printe lacrimi de la ras.
Liam: cu siguranta îție foame nai mancat de 6 zile! Zice el cu ton certarez.
Lia: bine gata ma predau ai dreptate! Zic eu casa taca din gura.
Liam: Alleluia! Zice el.
Io: cand plec?
Liam: Azi la 19:00. Ura gandesc.
Cat ie ceasul . intreb eu.
Liam: pai este 18:45, stai ce ai sa mergem! Zice si ma ia pe sus.
Io: Daaaa! New York vin! Urlu io ca disperata pea colo.
Liam: te corectes venim ! Nu te las singura!
Io: Nuuuuuuuuuuuu! Urlu io.

Un vampir ori un varcolac?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum