Pov Lia.Ce bine mam simnțit a seara! A fost splendita! Sper sa mai fie... Au! Claus și a pus mana pe curul meu! Credeam ca duarme! Ma intorc și il vad rajind cu occhi închiși, nu mai dormi! Și sar pe el.
Claus: Nu esti in avantaj daca ești așa în fața mea! Spune și îm dau o palma pe frunte! Sun desbracata! Off! Triiiiiing!
Claus: Telefonul tau! Spune razand și i scot limba dar întrio fracziune de secunda mio muscâ!
Io: Auu! Claus! Spun dar el era jos.
Io: Nui corect! Spun eu.
Claus: Ba ie fuarte corect! Spune ekl razand, vreu sa spun ceva dar tot suna telefonul asta!
Io: Alo? Spun.
Stef: Ce faci Lia? Zice el, o Duamne! Pe el nu pot sal mint!
Io: Bine, voi? Zic muscandumi limba de stress.
Stef: Bine,Demon nu mai este nebun...și oricum suntem pe drum spre voi. Spune și eu cad din pat.
Io: Acum???? Spun eu panicata.
Stef: Da! Și nu mai cadea din pat.
Io: Bine, Pa! Spun.Sfarșitul conversați.
Io: Claus!! Urlu eu speriata.
Claus: Ce sa întamplat? Spune el îngrijorat.
Io: Stefan și cei lați vin acum! Spun eu.
Claus: Off! Tocmai acum! Spune pagunduși mana prin pâr.
Io: Ce ne facem? Spun speriata.
Claus: Mai întai facem un duș pentru ca așa iți mai calmez durelile, și speram sâ nuși dea seama. Spune și ma ia pa sus si ma paga în duș.
Io: Speram,dar... Ma opresc de buzele lui.
Claus: Lia! Ai sa ne bucuram de dimineața! Spune el.
Io: Da...ai trebtate. Spun și i pag mainile în par iar el sarutunduma......Dupa o ora în bucatarie...
Io: Claus! Ma omuara Stefan! Am facut sex cu cel mai mare dusman al lui! Spun eu facand pași în fața și inapoi.
Claus: O sa fie bine. Spune și suna la ușa cred ca ie postașu, merg la ușa deschid și:
Stef: Lia! Spune zambind.
Io: Aaaaaaaaa! Zip și închid ușa in nas și fug sus și ma bag in dulap și il incui( se puate incuia și din nauntru).
Stef: Am zis ceva greșit? Spune întrand.
Ele: Nu cred. Spune și ia.
Taylor: Ce cauta și asta aici? Spune , cred ca sa uitâ la Claus, io din dulap nu mai es.
Bonnie: Lia! Spune ia, nada! Nu ies ma gandesc eu.
Caro(lain): Lia!? În seara asta party fetelor! Cu baieți draguți! Spune ia.
Claus: Ce?!!? Spune el, ooo! Cineva este gelos.
Stef: Claus de cand te intereseasa de Lia?? Întreaba Stefan suspicios.
Io: Nada! Nient! Nu ies! Spun eu.
Alarik: Ie iar în dulap! Spune razand.
Jery: Ma duc dupa ciocan! Spune și aud pași.
Io: Nu ies! Punt! Spune eu.
Stef: Nici pentru ciocolata Kinder? Sau Nutela? Spune.
Io: Ciocolata! Spun și sparg dulapul și cobor jos cu viteza lumini.
Dem: Nu îm vine sa cred ca înca funzionasa! Spune razand.
Io: Unde este ciocolata? Spun fercita.
Stef: Îm spui dece ai fugit și izi dau ciocolata. Spune.
Io: Mai întai materialul! Spun eu cu ton negociator.
Stef: Uitâ! Acum Vorbește și... Dece miroși a Claus așa de mult? Spune oh oh! Am arso.
Io: Nuuu! Ți separa! Spun eu razand.
Claus: Da zi separa! Spune și ma ia în braze!
Io: Claus! Parga ziceai... Dar ma opresc din zis.
Bonnie: Ce zice? Ce se patrece aici Lia? Spune Bonnie.
Io: Eu...Eu... Incerc sa spun.
Stef: Tu...? Spune el.
Io: Bine! Ieri am aflat ca sufletul meu pereche este Claus, pentru ca mam uitat in vitor dar trebuia sa platesc un preț si mam culcat cu el! Și acum nu ma omar!!! Spun eu rasuflund, Wow! Ce repede am zis.
Stef: Tu ce? Cu el? Cum? Spune el , oh oh! Începe.
Claus: Ai fost prea directa, cred spune. El stranganduma și mai tare.
Dem: Tu ce? Și eu voiam... Dar îl opresc.
Io: Tu ce Demon? Ce voiai sa ma mai fuți ca sa uiți de Elena? Dar nu nici pe Elena o iubesti seamana cu Katerina, pe ia o iubesti dar nai curajul sa recunasti! Demon și nu încerca sa zici nu ca eu stiu adevarul! Spun eu urland la el.
Claus: Lia vrei un ceai? Spune încercand sa ma calmese.
Io: Bine, și merg cu el în bucatarie.
Io: Claus nu mai suport! Acum din causa lor ma duare și capul. Spun frecandumi capul.
Claus: Lia ce zici sa plecam eu cu tine! Bine și frați mei...dar noi departe de aici. Spune rece.
Io: Ar fi perfect! Sa mergem. Spun.
Claus: Atunci ai! Am facut deja bagajele Rebecca si Elia ne asteapta. Spune și zambesc.
Io: Ce bine, macar ei nu ma ciacale la cap. Spun și merg spre mașina, ma intorc și aud ca înca sâ cearta, dar nu ma intereseasa și intru în mașina.Buna! Sper sa va placa! Pa!!!
CITEȘTI
Un vampir ori un varcolac?
FanficBuna sunt Maria si va scriu cartea mea mai am o carte dar ieste in italiana dar va fi dradusa,cand va fi gata dar am sis sa scriu si in romaneste ! Despre carte sa stizi ca este vorba deo fata care se indragosteste de un varcolac alfa suprem si un v...