Pov Damon
Nu mai suport! Lia! Domne ajutama! Este distrusa se vede cu sufara! Si mai ales sa apucat și de țigâri! De asta ne mutam la Stefan! Puate Carolain, Elena și Bonnie puate so ajute cu ceva. Si Stefan sa faca mora de orice! Ca nu stiu ce sa mai fac!
Io: Lia hai ca plecam! Spun eu esasperat pentru a zecea uara.
Lia: vin!! Și o vad cum cobuara scarile.
Io: urca in masina ca sa mergem! Spun eu indiferent.
Lia: Nu! Merg pe jos. Spune ia si raman uimit.
Io: Pe jos??? Intreb eu.
Lia: Da! Ma trasform in varcolac! Si o vad ch se trasforma si o ia la fuga, si nu mai apuc sa o strig ca era deja departe. Stefan acum am baza in tine! Spun si pornesc motorul.Pov Lia
Ce bine ie sa fug și ma amusa faptul ca Demon incerca sa ma întreaca ia stai mia venit o ideie el nu puate sbura!
Ma opresc in mijlocul strazi si ma retrasform in om si îm apar aripile, si am sburat! Acum il vad cum se bosunfleaza.
Io: Ahahahahahah! Rad eu de el si sbor cat mai in sus.
In final ajung în faza unei case si aterizez.
Dem: Am ajuns! Spune el victorios.
Io: Eu am ajuns prima! Spun și scot o țigarâ di geanta o aprind si trag din ia ma linisteste sunt duar incaz de stress.
Dem: cred ca Stefan no sa fie prea fericit! Spune el razand și eu i scot limba, si sun la ușa.
Stef(an): Bine ați venit! Spune el cu un zambet pe fața.
Io: Buna Stefan! Spun nepasatuare.
Stef: Mio dai mie?! Și im ia țigarâ din mana și o arunca pe jos și o calca.
Io: Tu ești tampit? Dece ai facut asta? Te omor! Spun eu neagra de suparare.
Stef: Bonnie! Spune el razand.
Io: Oh! Saracul iși chiama bona! Sun eu arogantâ și o vad pe Bonnie care vine și îm face o vraja și imediat cad jos.
Dem: Ce bine nu o mai suport pe Lia ""cea tristâ""! Spune el arogant și razand.
Stef: O sa revina! Spune el. Acum ia și duo în camera la tine! Spune el.
Dem: Cu cea mai mare placere! Spune și simnt niste braze puternice care ma ridica.
Io: Nu vreu! Șoptesc eu.
Dem: Auch! Miai sdrobit orgoliu de barbat! Tuate ar vrea sa fie în pat la mine! Spune el amusat de situazie.
Io: Demon sa iți spun: în primul rand nu tuate femeile te doresc! Și in ai doila rand ai uitat ca sunt fata? Și niciun barnat nu ma atins? Spun eu soptind.
Dem: Cum adica??? Ești inca v....... Intreaba el edau afermativ din cap.
Stef: Hai Lia! Nu te manaca! Spune el și eu ma uit cu espresia " Stefan tu și Demon sunteți vampiri!".
Dem: Are dreptate! Spune Demon. Nu te manac! O sa fiu cumnite! Jur!.
Spune.
Io: Da cum lupul zice ca ie vegetarian! Spun arogantâ.
Stef: Hai gata cu certurile della gradinița! Spune el si pleca și Demon ma baga in casa apoi urcand niste scari de lemn sa sti casa este draguța! Lemnul și mobilierul de moda vechie si șemineul, da un aier cald și atragator casei. Spun gandinduma in final ajungem întro camera fuarte mare un pat matrimonial cu ciarciafuri negre, parchet de lemn inchis, pereți negri, un televisor mare, o baie deschisa la camera, adica poți vedea cada și restul din camera nu esista ușa.
Dem: Iți place camera a nuastra? Intraba zambitor i dau din cap afermativ si nu am chef sa ma iau cu iel la arza dece a zis a nuastra.
Dem: sa vede ca iți revi. Spune și are dreptate ma simnt mai bine, nu pantru ca am venit aici dar ma simnt fuarte bine în brazele sale ma simnt protejata, alintata, iubita.
Dem: Ști ca iți pot citi gandurile scumpo? Spune și ma rușinez.
Dem: parca nu eram atragator. Spune senzual la urechie.
Io: Demon... Spotesc eu dar ma opresc din zis frasa ca i simnt buzele pe ale mele cu delicatețe ce sa fac? Sai rasdpund? Sau nu? Off! Tortul ie complicat ma uit in occhi lui albastri calmi care esprima iubire adevarata. Crap un pic buzele in mod sa intre și nu asteapta o a doua învitație. I simnt gustul mentolat, gustul lui care ma face sal iubesc, îm certeteaza fiecare colț al guri, înfinal ne desparzim pentru ca ramasețem fara aer.Sper sa placa capitolul!
Stefan in media!
CITEȘTI
Un vampir ori un varcolac?
FanfictionBuna sunt Maria si va scriu cartea mea mai am o carte dar ieste in italiana dar va fi dradusa,cand va fi gata dar am sis sa scriu si in romaneste ! Despre carte sa stizi ca este vorba deo fata care se indragosteste de un varcolac alfa suprem si un v...