1) Plecare .

71 5 1
                                    

Nu im vine sa cred ! Plec cu trupa din Italia in New York! Oo am uitat sa ma prezint sun Lia Lucy Demonia Ghilban! Sunt o fata de corporatura normala si sportiva, occhi capprui, parul maro si lung, diniolica si angelica, jucausce, am prea mult umor , simpatica, si I love nutella!
Am 17 anni si plec cu trupa in New York! Cant solo dar im iubesc trupa!
Cred ca vedeti ca sunt o fata energica.
Acu im fac bagajele dar am mai multe motive din care plec cel mai mare este din causa fostului meu iubit este un porc nesimzit!
Lia sa mergem! Aud strigand, am sa va spun ca sunt sora a lui Liam di One Direction si Harry era porcul de care vorbeam! Acum plec si nu mai ma intorc.
Cobor scarile dar il vad pe porc!
Io: Ce,dracu faci in casa mea! Urlu io.
Harry: nu , pleca eu te iubesc! Zice el.
Io: da spunei asta tarfei cu care te tevalai de ziua mea , in casa mea , in patul nostru! Am facut bine ca nu mam culcat cu tine prentu ca esti un porc mizerabil si nesimzit! Si miai dat si o palma! Zic io si lesin , la naiba nam mancat de 6 zile!
Liam: ceai facut? Esti mort ! Zice fratimiu si sare pe el.
Niall: ba trancanailor nu vedezi ca a lesinat? Zice si atunci vad aprope negru.
Liam: Lia ziam spus ca trebuia sa mananci! Si ma ia in braze si iese pe,usa si de atunci vad numai negru.

Autore: sper sa va placa astept mesaje si stele!

Un vampir ori un varcolac?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum