12)Pedeapsa

13 2 0
                                    

Lia Pov

Damon! Nu! Te rog! Spun eu zipând în pat, sțiu ca am esagerat dar nu chiar așa sa ma chinuie!
Dam: Daca ai fost rea trebuie sate pedesesc! Spune și continuo sa mi sarute partea intima.
Io: Gata! Demon! Promit sa fiu cuminte dar gata! Nu mai suport! Spun eu pintre gemuri.
Dam: Ok! Dar daca... Spune și iși introduce doua decete in mjne și ma face sa gem. Asta se va intampla. Spune el.
Io: Am înțeles! Spun și ma ridic di pat și ma duc la duș.
Dem: Pe mine nu ma astepți? Spune el seducator, dar eu nui raspund sunt înca suparata pe el.
Dam: O tei suparat pe mine? Bine ma duc jos sa iți iau o cafea sau iți aduc eu.
Io: Cobor eu. Spun rece.
Dam: Mmmm... Spune enervat de combortamentul meu, și cobuara jos.
Io: Așa îț trebuie. Spun eu.

Damon Pov

Il omor pe Claus acum Lia este suparata pe mine.
Io: Din causa ta Lia ma uraste! Spun eu enervat.
Claus: Și? Ce ma intereseasa? Spune ironic.
Io: Atunci ce ma intereseasa pe mine aca te omor și... Dar na puc sa termin ca o vad pe Lia in pantaloni scurzi roși și un top de ginnastica roșu.
Io: Lia! Cum naiba teai imbracat? Spun nervos de imbracamintea ei.
Lia: Elena avem fantuame in casa? Spune și toți rad.
Io: Lia! Spun și i iau cafeaua di mana.
Lia: Oricum nu îm-placea. Spune.
Io: Liam spun și o vad ca ia o punga de sange.
Lia: Azi am treaba ma intorc în seara asta. Spune ia.
Ele: Unde pleci? Intreba Elena.
Lia: Am treba și iese și o vad ca iș pune castile dar o opresc.
Io: Unde pleci?
Lia: Merg sami esersez peterile, sa cant și la vanatuare ca daca nu mor nu pot traui duar cu pundi de sange, fericit? Spune și pleca.
Alarik: Ai arso! Spune și toți rad.

Lia pov

Acum ce fac astept sa vina dupa mine sau merg eu dupa el? Nu mai suport! Ma plimb pe aici ca o nebuna! Sa pun niste musica dar ma simnt jos și cineva pe mine.
Io: Damon! Date hos ești greu! Spun eu dar incepe sa ma sarute pe gat.
Dem: Te iubesc! Nu mai suport! Te vreau! Iartama! Spune el.
Io: Nam fost suparata pe tine dar am raș de tine! Spun eu.
Dem: Și mam îngrijorant de geaba? Off! Spune el și ma saruta și i raspund...

Buna! Cred ca ma urazi dar așa este mai frumos! Suspans!

Un vampir ori un varcolac?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum