Narednih nekoliko dana smo se stalno viđali, nisam mogao zamisliti dan bez nje. Upoznao sam ju i sa Aleksandrom koji mi je postao najbolji prijatelj. Bili su mi jako bitne osobe u životu.Jedne subote kad smo se vidjeli Sara mi je rekla da predveče budem spreman, vodi me negdje hoće mi nešto pokazati.
Obukao sam se nabrzaka i čekao napolju.
-'' Spreman ?'' rekla je sa nekom posebnom uzbuđenosti u glasu dok je ulazila u dvorište.
'' Jesam gdje idemo? '' pitao sam radoznalo.
-'' Vidjećeš, nestrpljivko '' grohotom se nasmijala.
Preko nekih prečica kroz tuđa dvorišta dovela me u neki šumarak. Okruživala su nas debela i visoka stabla bukve koja su bila rijetko raspoređena pa su na nas bacala šaren hlad. Čisti zrak je milovao moja pluća i osjećao sam se poletno. Topli jesenji dan blagim vjetrom davao nam je doznanja da je ljeto odavno prošlo. Ispod mojih patika u žutom lišću ostajali su tragovi. Stapao sam se s prirodom, bili smo jedno. Vodila me uskim šumskim stazama, a mene je sve više zanimalo gdje idemo.
-'' Brže malo '' okrenula se i povikala sa smješkom. U stopu sam pratio kratki šorts i planinarske cipele, bila je u odličnoj formi a to joj se moglo uočiti i po liniji. Sagnula se ispod velike grane i povikala '' Stigli smo ''. Kad sam prošao očaralo me ono što sam vidio. Stajali smo na proplanku. Ispod nas litica a okolo meka zelena trava. Tu je bila i stara klupa koju su vjerovatno sagradili pastiri dok su čuvali stoku. Sve je bilo tako prelijepo, meni posebno jer sam veliki zaljubljenik prirode.
Sunce je već polako zalazilo i crvene zrake su osijavale naša lica dok sam se prepuštao nekom osjećaju topline.
'' Ovo mjesto je za mene stvarno posebno, svaki put kad sam zbog nečeg bila tužna dolazila sam tu da se isplačem, dođe mi kao ispušni ventil. I stvarno ne znam šta bih bez njega. Jednostavno njemu mogu sve reći, bez da me osuđuje '' pričala mi je dok smo sjedili na staroj klupici i čekli zalazak.
'' Od sad i meni možeš sve reći i neću te osuđivati nikada '' gledao sam joj u dušu kroz njene svijetlo plave oči.
Pogledala me i osmjehnula se dok je stavljala ruku preko moje.
Posljednje zrake zalazećeg sunca davale su mi znak. Pogledao sam ju još jednom i nisam mogao vjerovati kako je prelijepa. Okrenula se prema meni i blago osmjehnula. Nagnuo sam se prema njoj i usnama pomilovao njene. Trenutak je trajao cijelu vječnost dok sam na svojim usnama osjećao osmjeh na njenim. Bilo je savršeno, savršen kraj savršene večeri.
ESTÁS LEYENDO
Sinful soul
FantasíaZbog smrti roditelja u saobraćajnoj nesreći i teškog života sa sestrom desit' će se neke stvari koje promijeniti život dječaku koji je do tada imao sve u životu i kojem se je život u samo nekoliko mjeseci potpuno promjenio. Upoznaje osobe koje se su...