Razredom se širila lavina dječijih glasova i zvukova pomjeranja namještaja. Dok su neki drijemali na svojim mjestima većina ih je skakutala po razredu kao da su uzeli preveliku dozu šećera. Vrata učionice su se otvorila i odjednom su svi posjedali na svoja mjesta te ustali da podrave proferora. Kroz vrata je prošao profesor izgledom malo stariji od nas. Nosio je traperice uže nego moje i nekvu kariranu košulju umetnutu u hlače. Imao je urednu smeđkastu bradu i kratku kosu podignutu gelom. Polako se koračao do svog mjesta dok je krajičkom oka provjeravao jesu li svi ustali da ga pozdrave. Na džepu plave duge kute visila je pločica sa prezimenom, Keranović. Dok je zapisivao čas i odsutne te postavljao uobičajno pitanje - jesmo li se odmorili-, trudio sam se da ga ignorišem kao i ostale u razredu. Ako preživim ovu godinu bit će super, mislio sam u sebi. '' Djeco današnja tema je eutanazija, šta mislite o tome '', najednom se grubi, isjeckani glas proširio razredom. '' Danas isključivo radimo o nedobrovoljnoj eutanaziji nadam se da ste se educirali o tome, radićemo debatu, svi koji misle da treba izvršiti takvu eutanaziju neka pređu na desnu stranu a svi koji su protiv neka pređu na lijevu ''. Naravno prešao sam na lijevu stranu na kojoj nas doduše nije bilo mnogo. Prebacila se prelijepa plavuša iz zadnje klupe i njena očito prijateljica, sjelo je još par dječaka dok su svi ostali sjeli na drugu stranu. Profesor je stao na sredini razreda i začućeno pogledao. '' Ajde prvo vi objasnite zašto bi vi izvršili eutanaziju nad nekome?''.
Naslonio sam se na zid i pustio misli da lutaju dok je vođa druge grupe počeo da daje svoje razloge a drugi su ga bodrili poput divljih pasa.
-Mi mislimo da se eutanazija treba sprovesti nad takvim slučajevima jer bi to bilo najbolje rješenje prvenstveno iz razloga što takve osobe uglavnom umru, i nastavio je da priča a ja sam prestao obraćati pažnju.
Ustao je dječak iz našeg reda i pričao i pričao dok su ga svi gledali sa čudnim izrazom lica jer niko nije shvatao o čemu priča.
-Pa ako uzmemo u obzir da je neko u komi, i to traje i traje. Znamo svi da su troškovi liječenja preveliki i nema smisla da čovjeka ostavljamo na mukama i još to previše košta. Znamo svi da je oko 70% Njemaca tražilo da se nad njima sprovede eutanazija. Buđenje iz kome je skoro nemoguće tako da mislimo da eutanaziju treba sprovesti.
Ona ista plavuša koja je sjedila ispred mene za vrijeme njegovog izlaganja počela je da plače i istrčala iz razreda dok je njena kolegica otišla za njom. Profesor je samo pogledao za njima a zatim prema nama očekujući nove činjenice. Dečko koji je bio vođa naše grupe je samo šutio.
'' Gotovi ste? '' rekao je profesor i pogledao u nas.
-Nismo, ustao sam. Postoji slučajeva kada su se ljudi nakon 20 i više godina probudili iz kome prema tome zašto bi odmah nekome isključili aparate?! Zamislite da je član vaše bliže rodbine u komi, htjeli biste da mu se ugase aparati? Danas postoje razne metode ispitivanja toka svijesti sa kojima doktori mogu pratiti pacijenov napredak. Eutanaziju treba ukinuti a tražiti od države zakon koji bi davao olakšice u plaćanju liječenja takvim osobama. Trebalo bi da bolje promislite nego što zatražite ubistvo.!- Ispričao sam to tako brzo da nisam ni bio svjestan šta sve govorim, ne znam valjda su me sva dešavanja podsjetila da se više trebamo boriti za naše živote.
Cijeli razred je beljio u mene kao da sam ubio nekoga, sreća pa je u taj tren zvonilo. Profesor je došao do mene, '' Čestitam zaradio si pluseve svojoj ekipi, šteta što više tinejdžera ne razmišlja kao ti,a ti si novi? '' -Da. '' Pa dobrodošao, ako ti bude trebala pomoć u vezi čega ne ustručavaj se obratiti '' rekao je i krenuo kupiti svoje stvari. Dok je većina djece već napustila razred.
KAMU SEDANG MEMBACA
Sinful soul
FantasiZbog smrti roditelja u saobraćajnoj nesreći i teškog života sa sestrom desit' će se neke stvari koje promijeniti život dječaku koji je do tada imao sve u životu i kojem se je život u samo nekoliko mjeseci potpuno promjenio. Upoznaje osobe koje se su...