Ráno
*Clary*
Probudila jsem se celkem brzy a naštěstí ve své posteli. Šla jsem do kuchyně si dát něco k snídani. U stolu už seděla Natasha s Thorem a usmívali se na mě. ,,Děje se něco?" zeptala jsem se. ,,Včera jsi to pěkně rozjela" smáli se. ,,Ani mi to nepřipomínej" zasmála jsem se a chytla se za hlavu, která mi třeštila tak, že se to nedalo vydržet.
,,Kde je Kath?" vyhrkl Steve bez pozdravu, když si sednul vedle Natashy. ,,To se ptáš mě?" řekla jsem ironicky a snažila se potlačit úsměv. Vím, že byli spolu skoro celý večer. Nechápavě se na mě podíval. ,,Je to tvoje sestra" usmál se ,,u sebe není" a rázem se mu úsměv vytratil. Zarazila jsem se a vstala ze židle. Běžela jsem k jejímu pokoji. Cestou jsem vrazila do v klidu jdoucího Tonyho. ,,Dobré ráno" zasmál se. ,,Dobré" odpověděla jsem rozpačitě a běžela dál.
V jejím pokoji bylo prázdno. Jen její šaty, které měla včera na sobě, ležely na podlaze. V koupelně taky nebyla. Nejistě jsem šla za ostatními. ,,Tak co?" zeptala se Natasha. ,,Není tam" vydechla jsem potichu a všimla si, jak Steve nasadil vyděšený výraz. Začala jsem se bát, co se jí mohlo stát.
,,Jarvisi je tu Kath?" zeptal se Tony. ,,Nemám žádné záznamy o další osobě v domě, pane" řekl robotický hlas. ,,Co když šla jenom na vzduch?" Natasha chtěla odlehčit situaci. ,,To si nemyslím" zamumlala jsem a napila se ze sklenice s vodou.
,,Pane mám záznamy z noci" ozval se Jarvis a před námi se objevila obrazovka se záznamy. Bylo jich tam asi šest. Tony klikl na jeden z nich a na něm bylo jak Kath vyšla z pokoje. Udělala pár kroků a někdo v černém ji chytl za ruce a zacpal pusu. Vyděsila jsem se. ,,Co budeme dělat?!" vyhrkla jsem ze sebe. Kdo to sakra byl?
*Steve*
Nic se jí nestalo. Uklidňoval jsem se. Určitě je v pořádku, ale jestli jí někdo něco udělal, zabiju ho.
,,Kdy to bylo Jarvisi?" zeptal se Tony. ,,Ve 3:43, pane" odpověděl. ,,Musíme jí najít řekla" Natasha a vstala od stolu. Já udělal to samé a Clary jen přikývla. Natasha jí krátce objala a šla se připravit, stejně jako my.
Po deseti minutách jsme nasedli do Tonyho auta a mířili po cestě, kterou nám Jarvis poradil. Stará továrna byl náš cíl.
„Co když tam nebude?" bála se Clary. ,,Bude" ujistil jí Tony. ,,Musí" doplnil jsem ho. Bylo na ní vidět, že se trochu uklidnila.Vystoupili jsme na místě a šli ke dveřím. Kopl jsem do nich a oni se rozletěli. Prázdno. Vstoupili jsme dovnitř a rozhlíželi se. Vyběhlo na nás hned několik mužů v černém. ,,Rozkazy Kapitáne?" zeptala se naléhavě Natasha. ,,Běžte ji najít já, Thor a Stark je tu zabavíme!" křikl jsem a věnoval se boji.
*Clary*
Vyběhly jsme po schodech vedle vchodu. Natasha běžela přede mnou. Přeci jenom umí bojovat. V prvním patře po nás šlo asi pět mužů ale Natasha je hned vyřídila. Zírala jsem na ní s vyvalenýma očima. ,,Co je?" usmála se. ,,Kde ses to naučila?" zeptala jsem se s otevřenou pusou. Ještě jsem jí v akci neviděla. ,,Jednou ti to řeknu" rozešly jsme se a prohledávaly velkou místnost. Nic tu nebylo tak jsme šly do dalšího patra.
,,Kath!" vykřikla jsem a rozeběhla se k ní. Visela se svázanýma rukama nad hlavou a pod ní byla díra. Hodně hluboká díra. Pod ní bylo několik pater a všude ticho. Ani na chvilku jsem nezaváhala a vzala dlouhé silné prkno a položila ho pod ní. Opatrně jsem našlapovala aby se nezlomilo až jsem došla k ní. S Natashou jsme jí rozvázaly ruce. ,,Kath?" zatřepala jsem s ní. Zamračila se. ,,Je při vědomí. Musíme jí dostat do laboratoře." řekla Nat a obě jsme jí podepřely. Seběhly jsme schody a utíkaly k autu. Za námi běželo pár mužů, ale Steve se Starkem a Thorem to vyřídili. Položili jsme jí na sedadlo mezi nás a jeli domů.
*Steve*
,,Dali jí sérum" zamumlal Tony. ,,Jaký?" naléhal jsem. ,,Je to na ztrátu vědomí nebo co, ale už se probírá, takže to není ani na deset hodin" řekl klidně.
Podíval jsem se na ležící dívku. Všichni odešli a já tu zůstal sám. Pohladil jsem ji po tváři a chytl ji za ruku. Nechápu, proč mi na ní tolik záleží. Nikdy jsem k ženě nic necítil. Až na jednu. Kath o ní ví. Sama se mě na ní ptala. Ano, miloval jsem jí, ale zemřela, takže se přes to musím přenést. Myslím, že je to mnohem lepší než dřív. Není možné, abych se do Kath zamiloval. Je tak mladá a... Zamračila se. Vyvalil jsem oči a čekal, co se bude dít. Probudila se. Podívala se na mě a pak na ruku, kterou jsem jí celou dobu držel.
Silně mě objala a já se usmál. V tu chvíli do místnosti vběhla Clary. ,,Ségra!" křikla a Kath se odtáhla a také ji objala. Natasha, Thor a Tony také přišli a usmívali se. ,,Co se vlastně stalo?" zeptala se a chytla se za hlavu. ,,Unesli tě" řekl jsem. ,,Cože?! Kdo?!" vyjekla. ,,Dali ti nějaké sérum a ztratila si vědomí. Našli jsme tě, ale netušíme, kdo to byl" řekla Clary.
*Kath*
Proč mě unesli? Kdo to byl? Co mi dělali? V hlavě se mi honilo mnoho otázek, ale jediné na co jsem dokázala myslet, byl Steve. Šla jsem k sobě do pokoje a dala si vanu. Vyšla jsem z koupelny v ručníku a sušila si vlasy. Najednou někdo zaklepal na dveře. Otevřela jsem a v nich stál Steve.
ČTEŠ
Něco jako láska? (Avengers) [POZASTAVENO]
FanfictionDvě mladé dívky přijdou o svojí matku a o domov.Měly štěstí, že potkaly v kávárně dva pohledné muže, kteří jsou superhrdinové. Oni a jejich skupinka se je budou snažit ochránit, ale dokážou je ochránit před sebou? * Prosím nenechte se odradit od čte...