Ahoj, všichni. Tohle je náš první příběh. Chceme vědět jestli se vám líbí, nebo byste něco změnili. Napište do komentářů ať víme, co dál. :)
,,Co tady děláš?" začervenala jsem se, když jsem viděla, jak se snaží dívat se mi do očí. ,,Já...no...ehm..." zakoktal. ,,Počkáš chvilku? Jen se obléknu." Usmála jsem se. ,,Jasně" kývl. Rychle jsem se oblékla a znovu přiběhla ke dveřím. ,,Pojď dál" pozvala jsem ho a Steve si sedl na postel. Stála jsem před ním a čekala na to, až mi řekne, co mi chtěl. ,,Jen jsem se tě chtěl zeptat, jak ti je, po tom, co se stalo?" zamumlal. ,, Mám v hlavě spoustu otázek a chci zjistit všechno, co se stalo. Nejsem si ničím jistá.." řekla jsem potichu a dívala se mu do očí.
,, Ať to byl kdokoli, musíme to zjistit. Určitě to zjistíme." Podíval se na mě tím nejsladším pohledem, který jsem kdy viděla. ,,Jak to víš?" zeptala jsem se. ,,Jsme Avengers" řekl sebevědomě. Stoupl si a šel ke dveřím. ,,Steve?" otočila jsem se k němu. ,,Ano?" podíval se na mě s úsměvem. Rychlím krokem ke mě přišel a silně mě objal. Užívala jsem si jeho dotek silných paží kolem mého těla. Byl to krásný pocit bezpečí. Třeba mu na mě opravdu záleží. Ne, to asi ne. Je to superhrdina. Co si myslím.
*Clary*
Všichni jsme seděli v obýváku a dívali se na nějaký film v televizi. Všichni až na Kath a Steva.
Seděla jsem vedle Tonyho a Thora. Nebyl to špatný film ale Natashu a Thora to vůbec nebavilo.,,Dnes má dorazit zbytek týmu" oznámila Natasha. ,,Zbytek? Je vás víc?" zeptala jsem se překvapeně. ,,Ano, ještě Clint a Bruce" odpověděl Thor. ,,A ti jsou také nějak zvláštní? Bohové? Supervojáci? Nebo létající plechovky?" Zvědavě jsem se zeptala. ,,Hele! Jaká plechovka? Dej si pozor, abych tě nesvalil na zem a nezlechtal do němoty!" zamračil se Tony. Všichni jsme se rozesmáli při té představě.
,,Bruce je zvláštní tím, že když se naštve, promění se v zelenou obludu a je schopen vše zničit. Je velmi silný." řekl Thor a stále se smál. ,,No a Clint je lukostřelec. Agent. Něco jako já." Oznámila Natasha.
,,No, tak my už asi půjdeme" řekl Thor. ,,Kam?" zeptala jsem se. ,,Jedem je vyzvednout" řekli a odešli.
Já a Tony jsme se znovu dívali na film. Občas jsme kritizovali a když film skončil, tak jsme si povídali. ,,Tu plechovku jsi myslela vážně?" zeptal se po chvilce ticha. ,,No... Vlastně ano" zasmála jsem se.
Chytl mě za pas a hodil se mnou na druhou stranu gauče. Nahodil šibalský úsměv. Tomu jsem se musela zasmát. Začal mě lechtat a já se smála ještě víc. Musela jsem být slyšet snad přes celý New York.
Chytl mi ruce a položil mi je vedle hlavy. ,,Už budeš hodná?" zeptal se. Ještě jsem se vydýchávala, ale přikývla jsem.
,,Přísahej" řekl potichu. ,,Přísahám" řekla jsem stejným tónem. V tu chvíli přišel Steve. ,,Co to tu provádíte?" zasmál se a přejel nás pohledem. Tony se ode mě odtáhl a já si sedla. Oba jsme se začali smát. ,,To bys nepochopil" řekl Tony. ,,Přijedou kluci" dořekl. ,,Kdy?" zeptal se Steve. ,,Za pár minut by měli dorazit" odpověděl Tony a mrkl na mě. Cože? Co tím jako myslí? No, půjdu za Kath.
,,Kath?" zaklepala jsem na její dveře. ,,Co se děje?" zeptala se když otevřela. ,,Přijede zbytek z Avengers" oznámila jsem jí. ,,Je jich víc? Kdo ještě?" zeptala se zmateně. ,,Ještě nějaký lukostřelec a naštvaný zelenáč" odpověděla jsem. ,,Nevzpomínám si na jména" dořekla jsem a spolu jsme se vydaly do obýváku.
*Kath*
Vešly jsme do obýváku a tam stáli dva muži s ženou. Neříkala, že přijedou jen dva chlápci?
ČTEŠ
Něco jako láska? (Avengers) [POZASTAVENO]
FanfictionDvě mladé dívky přijdou o svojí matku a o domov.Měly štěstí, že potkaly v kávárně dva pohledné muže, kteří jsou superhrdinové. Oni a jejich skupinka se je budou snažit ochránit, ale dokážou je ochránit před sebou? * Prosím nenechte se odradit od čte...