Clary*
,,Co se děje?" vykřikla jsem a zděšeně se koukla na Tonyho.
,,Vylez Starku!" zařval neznámý můžský hlas.
,,Do háje! Zůstaň tady" řekl Tony a spěchal ke dveřím.
,,Ani náhodou, jdu s tebou" řekla jsem a vstala z postele.
,,Clary..." šeptl Stark. Jen jsem se na něj usmála a chytla ho za ruku.
,,Až ho potkáš, nic neříkej a neupoutávej na sebe pozornost." řekl a šli jsme dolů.
,,Áá pan Stark" řekl muž a uklonil se.
Byl děsivý. Měl havraní vlasy, bílou pleť a červené oči. Na sobě měl černý dlouhý plášť a na rukou měl černé rukavice. Zamrazilo mě. Tak podivného člověka jsem ještě neviděla.
,,Co tu chceš?" zeptal se Tony přísně.
,,Ále.. Jen jsem procházel kolem tvojí budovy a chtěl jsem se na vás podívat" řekl s úšklebkem.
,,Ále.. Teď by si nám mohl říct pravdu" řekl Tony a falešně se usmál.
,,Áááá jsou tady!" zasmál se hystericky muž a začal tleskat.
*Steve*
Vešli jsme s Kath do obýváku a zahlídli nějakého podivného muže, co tleská rukama a směje se jako blázen.
,,Starku? Co se tady děje?" zeptal jsem se přísně.
,No.. víš.." zamumlal Tony.
,,Konečně ji vidím! Je tak krásná,tak bledá!" vykřikl udiveně neznámý pán a podíval se na Kath. Kath na mě hodila nechápavý pohled a z hluboka se nadechla.
,,Kdo jsi?" zeptal jsem se a nejistě obmotal ruku kolem jejího pasu.
,,Jsem to ale nezdvořák. Omlouvám se. Mé jméno je Anatolij, ale myslím, že vám radši nebudu říkat, co jsem zač." odpověděl a přešel ke Kath.
,,Tak nevinná, tak.. tak čistá" zašeptal a dotkl se její tváře.
,,Dej od ní ty pracky pryč" procedil jsem mezi zuby a přitáhl si jí k sobě co nejblíže. Bylo mi jedno, že to je nevhodné, ale potřeboval jsem ji mít u sebe.
,,Co tu chceš?" zeptal jsem se a probodl ho pohledem.
,,Určitě si pamatujete na ten únos, že? Unesli ji moji poddaní. Ale předtím, než ji uvázaly, nad tu hlubokou díru, ji do zadní části krku vložili čip. Proto měla tu bolest hlavy a malou modřinku na krku. Sledujeme každý její pohyb, každou její reakci, její city." odpověděl s úsměvem.
,,Počkat, takže vy jste mě prostě zkoumali?" vyhrkla se strachem v hlase Kath.
,,Něco takového, ale to, jak reagovalo tvoje tělo na to, když se tě kapitán dotkl.. Neuvěřitelné! Nebo jaké k němu chováš city.. doslova nemožné! Řekl bych, že to je něco jako láska?" řekl a zase zatleskal.
Jak na mě reagovalo její tělo? Je se mnou něco špatně?
,,Sklapni už!" vykřikla Kath a omluvně se na mě podívala. Leskly se jí oči a na obličeji se jí objevily kapky potu. Chtěla se mi vytrhnout, ale nedovolil jsem jí to.
,,A proč si jí to udělal?" zeptal jsem se naštvaně a připravolal se na útok.
,,Prostě jsme si řekli, že ji unesem, očipujem a budeme sledovat přes ní vaše plány." řekl bez výrazu.Cítil jsem, jak se ve mně probouzí zlost vůči němu. Proč zrovna ji?
ČTEŠ
Něco jako láska? (Avengers) [POZASTAVENO]
FanficDvě mladé dívky přijdou o svojí matku a o domov.Měly štěstí, že potkaly v kávárně dva pohledné muže, kteří jsou superhrdinové. Oni a jejich skupinka se je budou snažit ochránit, ale dokážou je ochránit před sebou? * Prosím nenechte se odradit od čte...