κεφάλαιο 2

35 8 2
                                    

Το βράδυ των εγκαινίων

20 Οκτωβρίου 2017

Αγαπητό ημερολόγιο...

Μόλις γύρισα στο σπίτι είπα στα παιδιά τα νέα και ο Χρήστος με έκανε μια τεράστια αγκαλιά στον αέρα. Στο μεταξύ ο Σπύρος αγόραζε εφημερίδα, πήγε στο πλοίο.Μ. και ενώ χαλάρωνε στην καμπίνα του έβαλε να ζεστάνει νερό για cafe, σε λίγα λεπτά κοίταξε την εφημερίδα και διάβασε στο εξώφυλλο ''Ένα όνειρο εκπληρώνεται''. Μόλις είδε την φωτογραφία κάτω από τον τίτλο πάγωσε.

Με νεύρα τσαλάκωσε την εφημερίδα, την πέταξε στον κάδο δίπλα από το γραφείο του και έβαλε νερό στην κούπα του cafe, σε δυο λεπτά περίπου ο Τόλης μπήκε στην καμπίνα του Σπύρου με την ίδια εφημερίδα στα χέρια!

Τόλης: ''Ει! Σπύρο, δεν θα πιστέψεις πια είναι στο εξώφυλλο της σημερινής εφημερίδας! Η Ένια!''

Εκείνη την στιγμή ο Τόλης πρόσεξε την τσαλακωμένη και πεταμένη στα σκουπίδια εφημερίδα οπού η Ένια χαμογελούσε. Εκείνος του έριξε ένα μικρό χαμόγελο και...

Τόλης:''Δεν σε πέτυχα σε καλή στιγμή ε;!''

Σπύρος:''Μάλλον όχι...''

Τόλης:'' Ώστε δικό της εστιατόριο...Κοίτα να δεις!''

Σπύρος: ''Τόλη ξεφορτώσουμε!''

Τόλης:'' Χαχαχα καλά....''

Μετά από κάτι ώρες εγώ και τα παιδιά ετοιμαζόμασταν μέχρι που κάποια στιγμή χτύπησε η πόρτα!

Εγώ:''Πάω εγώ...''Είπα τραγουδιστά.

Ανοίγοντας την πόρτα είδα ένα γνώριμο πρόσωπο τον αρραβωνιαστικό της Μαρίας τον Αλέκο!

Εγώ: ''Μαρία, για εσένα.''

Μαρία:'' Τι έγινε κολλητή;!''

Εγώ:'' Η βιτρίνα! Χαχαχαχα!''

Μετά από αυτή την επίσκεψη, κατά τοις 21:00.μ.μ. πήγαμε όλη η παρέα στο εστιατόριο μου για τα εγκαίνια. Όλα ήταν τέλεια, πολλά τραπέζια και παντού φαγητό για τους καλεσμένους και όχι μόνο και οι τοίχοι βαμμένοι στο χρώμα της ώχρας. Ακόμα υπήρχε ένα μεγάλο μπαλκόνι όπου φαινόταν ο Ηλεκτρικός όταν περνούσε. Βέβαια δεν ήταν και το πιο ρομαντικό αξιοθέατο αλλά από το τίποτα καλό ήταν και αυτό.

Η Μαρία πάντα μαζί με τον Αλέκο και ο Κώστας με τα υπόλοιπα παιδιά. Κάποια στιγμή τον έχασα! Η Χρύσα που ερχόταν εκείνη την ώρα άκουσε τον Κώστα να μιλάει στο τηλέφωνο...

Κώστας:'' Έλα, δεν μπορείς να μην το μάθεις ποτέ...''

Είπε ο Κώστας λυπημένος. Και συνέχισε...

Κώστας:''Η Ένια γέννησε ένα κοριτσάκι είναι δικό σου!''

Σπύρος:'' Τι;!!! Πότε μπορώ να την γνωρίσω;''

Κώστας:''Όταν η μικρή κλείσει τα 11!''

Ξαφνικά...

Χρύσα:'' Κώστα,; όλα εντάξει;!''

Κώστας:''Ναι Χρύσα, πρέπει να κλείσω''.

Μόλις λίγα λεπτά μετά το τηλεφώνημα...

Σπύρος:''Τόλη...!''

Τόλης:''Τι έγινε;!''

Σπύρος:'' Είμαι πατέρας!!''


*Αστεράκι please


θαλασσινό ημερολόγιο 2 ''Η επιστροφή''Where stories live. Discover now