κεφάλαιο 10

29 6 0
                                    

''Η προετοιμασία για τα ραντεβού ''

22 Δεκεμβρίου 2018

Αγαπητό ημερολόγιο...

Έχω τρελό άγχος, σε λίγη ώρα θα βγω με τον Χρήστο μετά από πολύ καιρό αφού τρέχω με τις δουλειές. Επειδή είμαι τόσο αγχωμένη φωνάζω τα κορίτσια να έρθουν στο δωμάτιο μου.Εκείνες επειδή ανησύχησαν ήρθαν μέσα σε 10 λεπτά, μόλις η Χρύσα και τα κορίτσια. Μπαίνοντας μέσα είδαν όλα τα ρούχα μου πάνω στο κρεβάτι μου και αρχίζουν να γελάνε.

      Εγώ τις κοίταξα ειρωνικά και τους είπα...

-Δεν έχω τίποτα να φορέσω''!

Χρύσα:''Περίμενε!''

 Λέει η Χρύσα και πέφτει στο βουνό από ρούχα που είχα φτιάξει από τα ρούχα,σε λίγα λεπτά κοιτάγματος η Χρύσα βρήκε ένα μαύρο κολλάν και ένα κόκκινο φόρεμα ενώ η Μαρία βρήκε τα μαύρα τακούνια μου και μάζεψα τα μαλλιά σε ψιλή αλογοουρά.Μετά αρχίσαμε να φτιάχνουμε την ντουλάπα είχα κάνει δυο ώρες ώσπου...

Χρήστος:''21:00 πήγε η ώρα!''

Εγώ:''Δεν μπορώ να κατέβω πονάει η κοιλιά μου.Είπα και έκατσα στο κρεβάτι.

Τα κορίτσια με έγραψαν και με πήγαν κάτω και εγώ το έπαιζα άνετη.Μόλις με είδαν τα αγόρια είπαν...

-Μπράβο Χρύσα φοβερό έργο τέχνης!''

Εγώ:''Κώστα! Κόφτο!''Του είπα ενώ η κοιλιά μου έχει δώσει ρέστα.

Κώστας:''Τι είπα;!''

''Καημένε Κώστα, τι τραβάς με εμένα που έχεις μπλέξει''.Σκέφτηκα.

     Μετά από λεπτά ησυχίας ο Χρήστος έσπασε την σιωπή...

-Πάμε;''Με ρώτησε.

Μαρία:''Ναι παιδιά φύγετε μην σας κρατάμε! Ε, Ένια;'' Είπε η  Μαρία και έβαλε τα γέλια.

Εγώ:''Μαρία να σου πω;''

-Ναι Ένια!'' Απάντησε εκείνη.

-Αλέκος!'' Τς είπα πριν βγούμε από την πόρτα κάνοντας την να πνιγεί.

      Σε λίγο το κεφάλαιο 11

Αστεράκι please*

θαλασσινό ημερολόγιο 2 ''Η επιστροφή''Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ