κεφάλαιο 16

21 5 0
                                    

''Η νέα περιοχή  και πίσω στην Ελλάδα...''

26  Δεκεμβρίου 2018

Αγαπητό ημερολόγιο...

Εχθές χωρίς να το περιμένουμε βγάλαμε ο καθένας μας από 1000 ευρώ και αυτό επειδή το κοινό μας λάτρεψε!Ακόμα ο Άδωνης θα έρθει μαζί μας στο Barcelos και μετά Ελλάδα!Η Χρύσα ήταν καταχαρούμενη αλλά δεν το έδειξε.Γυρίσαμε κατά τοις 3:00 π.μ. και πέσαμε ξεροί για ύπνο.

     -Χα και μου έλεγε,ότι εγώ δεν θα ξυπνήσω νωρίς!''Μονολόγησα και φίλησα τον Χρήστο ήρεμα για να τον ξυπνήσω.

Εκείνος είχε ξυπνήσει και τόση ώρα και με δούλευε για να τον φιλήσω.

-Α!Έτσι είσαι;!Δεν σου μιλάω!''Του είπα και γέλασα ενώ πήγαινα να ντυθώ.

  Άνοιξα την ντουλάπα η οποία ήταν γεμάτη ρούχα!Σηκώθηκε,ήρθε πίσω μου και με φίλησε στον ώμο.Εγώ ήμουν πάλι ήρεμη! Χωρίς να του δίνω σημασία πήρα από την ντουλάπα μια μπλούζα όχι στενή , ένα μαύρο τζιν με ψεύτικα σκισίματα και ένα ζευγάρι αθλητικά.Πήγα στο μπάνιο και άρχισα να ντύνομαι μέχρι που άκουσα τα βήματα του Χρήστου να κατευθύνονται προς το μπάνιο!'Έτρεξα και για να του κάνω πλάκα κλείδωσα την πόρτα...

-Ω! Έλα τώρα!''Είπε και ακούστηκε σαν να το περίμενε.

-Χα χα!Για να μάθεις να μου την λες.''Του είπα και έσκασα στα γέλια.

-Καλά... Δεν θα βγεις έξω; θα δεις!''Είπε ο Χρήστος γεμάτος αυτοπεποίθηση.

Εγώ τον κορόιδεψα για πλάκα πάλι λέγοντας...

-''Έλα Ένια, πάμε στο ξενοδοχείο! Δεν θα ξυπνάς αύριο!''Τον μιμήθηκα και πήγα στον καθρέφτη να ετοιμαστώ!Αφού έπλυνα τα δόντια μου,έφτιαξα μια ψιλή αλογοουρά και ίσιωσα την φράντζα.

Με το που βγαίνω έξω με βουτάει από την μέση ο Χρήστος και αρχίσει να με φιλάει καλύτερα από όσο έχω συνηθίσει με ποιο πολύ πάθος καλά για τις ανάσες δεν λέω τίποτα.Αλλά αυτή την φορά ήμουν πολύ τσιτωμένη...

-Θα με ξανά κοροϊδέψεις;''Με ρώτησε ενώ διέκοψε το φιλί μας.

-Ναι!Μάλλον.''Απάντησα πολύ σίγουρη και τον κοίταξα στα μάτια.

-Εσύ το διάλεξες!''Είπε και με ξανά φίλησε,αλλά αυτή την φορά με δάγκωνε κιόλας.

Μέχρι που...

-Για ήσυχα!''Φώναξε ο Κώστας έξω από την πόρτα.

-Σόρρυ Κώστα!Αυτός φταίει!Χα χα!!!''Φώναξα και με ξανά φίλησε.

θαλασσινό ημερολόγιο 2 ''Η επιστροφή''Where stories live. Discover now