κεφάλαιο 12

24 5 0
                                    

''Παραμονή Χριστουγέννων...Και η έκπληξη που δεν περίμενα...'' part 1

23 Δεκεμβρίου 2018

Αγαπητό ημερολόγιο!

Σήμερα σου γράφω τρέμοντας... Γιατί,εχθές ο Χρήστος μου έκανε πρόταση γάμου και δεν έχω απαντήσει ακόμα. Βέβαια δεν θέλω να βγω από το δωμάτιο μου αν δεν σιγουρευτώ ότι δεν είναι σπίτι, έτσι έκανα κάτι πολύ δραστικό πήρα τηλέφωνο την Μαρία η οποία ήταν στην κουζίνα και έπινε καφέ...

Μαρία:''Τι κάνεις;!''Ρώτησε ενώ απάντησε στο τηλέφωνο.

Εγώ:''Ο Χρήστος είναι στο σπίτι;''Ρώτησα ενώ τα πόδια μου ακόμα έτρεμαν.

Μαρία:''Έλα, κάτω παιδί μου! Έχει πάει κάπου με τον Αλέκο!'' Μου είπε και είχε σκάσει στα γέλια.

Κατέβηκα στην κουζίνα και είδα την Χριστίνα στο πάρκο να παίζει με τα παιχνίδια της. Κοίταξα την Μαρία σκεπτική και η Μαρία μου απάντησε πριν ρωτήσω...

-Είναι ταϊσμένη!''Απάντησε η Μαρία με ένα χαμόγελο μέχρι τα αφτιά.

Εγώ:''Μαρία, τι θες;!''Την ρώτησα ενώ είχα αρχίσει να γελάω.

-Όλες τις λεπτομέρειες!'' Απάντησε και ξεκίνησε να χοροπηδάει προσπαθώντας να με πείσει να της πω.

Στο τέλος υπέκυψα και έκατσα μαζί της στο τραπέζι όπου υπήρχε μια κούπα χαμομήλι,και φρυγανιές ολικής αλέσεως. Αμέσως γέλασα και πριν προλάβω να μιλήσω ήρθε και η Χρύσα στην όμορφη παρέα μας λέγοντας...

-Καλημέρα, δεν άργησα;!Δεν σου έχει πει ακόμα για εχθές, έτσι;''Ρώτησε η Χρύσα την Μαρία.

Με τα πολλά τους είπα τα πάντα για εχθές το βράδυ με όλες τις λεπτομέρειες και εκείνες με κοιτούσαν λες και έβλεπαν ταινία.Τις άφησα λίγο να περιμένουν γιατί δεν είχα δοκιμάσει τα μελομακάρονα που είχα φτιάξει με τον Κώστα,επιστρέφοντας στο τραπέζι τα κορίτσια με ρώτησαν ταυτόχρονα...

-Και πια θα είναι η κουμπάρα;! Εγώ έτσι;!'' Με ρώτησαν και μου έκαναν μια φάτσα λυπημένου κουταβιού.

Εγώ το διασκέδαζα αλλά έπρεπε να απαντήσω!

-Θέλετε πρώτα να του απαντήσω;!''Τις ρώτησα γελώντας που είχαν μείνει με το στόμα ανοιχτό.

Το κρύο πρωί πέρασε και αφού είχαμε φάει μεσημεριανό πήγαμε για μεσημεριανό ύπνο όμως ο Χρήστος δεν είχε γυρίσει ακόμα και για να μην ανησυχώ πήγα για ύπνο.Δεν πρόλαβα να κοιμηθώ ούτε μια ώρα όταν ο Χρήστος μπήκε ήσυχα στο δωμάτιο μου και μου έδωσε ένα φιλί στο μάγουλο.Εγώ άρχισα να ξυπνάω όταν τον άκουσα να λέει...

-Έλα, Ένια πρέπει να φύγουμε!''Μου είπε και πήγε κάτω στα παιδιά.

Ενώ εγώ έπαιρνα την τσάντα μου και έβαζα μέσα: κινητό,φορτιστή,και εσένα ημερολόγιο μαζί με κάποια στυλό.Τέλος πήρα το παλτό μου και κατέβηκα κάτω.


*Συγνώμη που είναι μικρό αλλά είναι αργά και πρέπει να πάω για ύπνο

Αν σας αρέσει αστεράκι παρακαλώ! :]

θαλασσινό ημερολόγιο 2 ''Η επιστροφή''Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora