Η απαγωγή...''
22 Οκτωβρίου 2024
Αγαπητό ημερολόγιο!
Μετά την χθεσινή συνάντηση Σπύρου και Χριστίνας,αφού γυρίσαμε σπίτι συζητήσαμε τις εντυπώσεις,τις σκέψεις της. Είμουν έτοιμη να ακούσω τα πάντα! Συζητούσαμε όλη την νύχτα στο δωμάτιο της.Της είπα όλη την ιστορία για μια ακόμα φορά και της άρεσε όπως κάθε φορά!Στο τέλος μου είπε πως θέλει να τον γνωρίσει περισσότερο.
Κατά τοις 6:00 το πρωί πήγε για ύπνο.Αύριο έχει σχολείο θα την ξυπνήσω στις 7:30 όπως πάντα. Βγαίνοντας από το δωμάτιο τα λόγια της έκαναν πάρτι στο κεφάλι μου.Πήγα στο δωμάτιο μου και με το που ξάπλωσα ο Χρήστος με πήρε στην αγκαλιά του.Αυτό θα με ηρεμήσει για λίγο...
Στις 7:00 ο Χρήστος πήγε και ξύπνησε την Χριστίνα,η οποία με την τσίμπλα στο μάτι του είπε της εντυπώσεις της από εχθές!Εκείνος γελούσε σε ορισμένες σκηνές.Ενώ της ετοίμαζε πρωινό,κατά τοις 7:30 έφυγε για το σχολείο.Εγώ ξύπνησα στις 9:00 πήρα πρωινό και άνοιξα το κινητό μου!Είχα 6 κλήσεις από τον Σπύρο και 3 μηνύματα...
Το 1ο ήταν από τον Κώστα...
-Πως πάει η συνάντηση οικογένειας;! Χα χα''.
Το 2ο ήταν από την Χρύσα...
-Να είσαι ήρεμη...Όχι άγχος...:]'' Έγραψε και έβαλε μια φατσούλα.
Και το 3ο ήταν από την Μαρία...
-Ένια,ο Αλέκος τρώει τα κρουασανάκια του Δημήτρη!!Χα χα.''
Μόλις τα είδα γέλασα και έκανα τις καθημερινές δουλειές.Τον Δημήτρη τον πήγε η Μαρία με τον Αλέκο σχολείο,έτσι δεν είχα να τον πάω εγώ.Μαγείρεψα και στις 12:00 πήγα στην καφετέρια...
Στο μεταξύ...
Η Χριστίνα όταν έφευγε από το σχολείο πήγε με την φίλη της την Ντίνα στην πλατεία να μιλήσουν για τα ωραία αγόρια του σχολείου.Σε λίγο άρχισαν να φεύγουν με τα πόδια για τα σπίτια τους,έλα όμως που την Χριστίνα την βρήκε η Ανίτα στον δρόμο...
-Χριστίνα! Γεια, θες να σε πάω σπίτι;''Την ρώτησε η Ανίτα ευγενικά.
-Ευχαριστώ!Αλλά θα πάω με τα πόδια.''Είπε η Χριστίνα.
-Μα,με το αυτοκίνητο θα φτάσεις ποιο γρήγορα!''Προσπάθησε να την πείσει...
-Καλά,τότε! Σε ευχαριστώ!''Είπε και κάθισε στα πίσω καθίσματα και χωρίς να το καταλάβει την πήρε ο ύπνος.
Στις 15:00 το μεσημέρι που ήμουν ακόμα στην καφετέρια...
-Ένια,σε ζητούν στο τηλέφωνο.''Μου είπε ο Αντώνης.
Πήρα το ακουστικό και...
-Παρακαλώ;!''Είπα χαρούμενη.
-Είσαι η Ένια;!''Ακούστηκε μια αντρική φωνή.
-Τι θέλετε;''Είπα και άρχισα να νευριάζω.
Τον άκουσα να γελάει στην άκρη του τηλεφώνου...
-Αυτό που θέλω το έχω ήδη!''Είπε και άρχισε να περπατάει.
-Καλά δεν λέω Χριστίνα;!''Την ρώτησε και γέλασε.
-Μπαμπά!Μαμά! Βοήθεια!''Ακούστηκε η Χριστίνα φοβισμένη.
-ΧΡΙΣΤΊΝΑ!!!!!!!!!'' Τσίριξα.
-Γιατί το κάνεις αυτό;''Τον ρώτησα και μετά η φωνή άλλαξε.Τώρα μου μιλούσε γυναίκα.
-Για όσα μου πήρες!Και για την ταπείνωση που ένιωσα,εξαιτίας σου''Είπε εκείνη.
-Μην την πειράξεις!''Είπα βάζοντας τα κλάματα.
-Τότε μην κάνεις κανένα λάθος,αλλιώς εκείνη θα την πληρώσει!''Μου είπε σίγουρη.
-Τι πρέπει να κάνω;!''.
-Για αρχή να περιμένεις αύριο τηλεφώνημα στις 21:00! Θα είναι καλά όπως σου είπα,αλλά πρόσεχε!''Μου είπε και έκλεισε το τηλέφωνο.
*Λοιπόν αυτό ήταν το τέλος και του δεύτερου βιβλίου
*Ποιος έχει την Χριστίνα και τι θέλει;
*Οι απαντήσεις στο τρίτο και τελευταίου βιβλίου αυτής ιστορίας,με πολλές περιπέτειες και μια δόση φόβου.!!!!!!!!!!!
Ευχαριστώ που τα διαβάζεται :]
YOU ARE READING
θαλασσινό ημερολόγιο 2 ''Η επιστροφή''
Teen Fiction''Η ζωή της Ένια γίνεται καλύτερη αφού πλέον είναι μητέρα και έχει ανοίξει δικό της εστιατόριο. Όμως μια επιστροφή θα φέρει την ζωή της τούμπα... Τι θα γίνει σε αυτό το νέο ξεκίνημα;'' *Κατάλληλο άνω τον 15* Αρχή συγγραφής Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2015