''Η γνωριμία...''
21 Οκτωβρίου 2024
Αγαπητό ημερολόγιο!
Δεν τον πιστεύω!Γύρισε ο Σπύρος γύρισε!Πάνω που η ζωή μου ήταν μια χαρά.Τώρα βρήκε!Αλλά ας τα πάρω από την αρχή.
Ξύπνησα στο κρεβάτι μου σήμερα το πρωί!Ήταν 9:00 η ώρα είχα δει τον χειρότερο εφιάλτη! Λέει πως είχε γυρίσει ο Σπύρος.Ενώ έβαλα ζεστά και άνετα ρούχα κατέβηκα στην κουζίνα για ένα ήρεμο πρωινό.Όταν είδα ποιοι ήταν στην τραπεζαρία τα έπαιξα!Ήταν πραγματικά εδώ ο Σπύρος και ο Τόλης!Και ενώ πίστεψα πως τα πράγματα με τον εφιάλτη δεν μπορούσαν να χειροτερέψουν...ΜΠΑΜ!Χειροτέρεψαν!
Χαιρέτισα τον Τόλη και ρώτησα τον Κώστα που ήταν και αυτός εδώ ,που είναι η Χριστίνα.Πάλι καλά που ήταν σχολείο!Δεν είμουν προετοιμασμένη για αυτό...Σε λίγο ο Κώστας πήρε τον Τόλη για να πάνε για καφέ και με άφησε μόνη με τον Σπύρο και τον γιο μου τον Δημήτρη.Ετοίμασα πρωινό για εμένα και γάλα στον μικρό χωρίς να δώσω την παραμικρή σημασία στον Σπύρο!
Μέχρι που...
-Θα καθίσεις κάτω να μιλήσουμε;!''Με ρώτησε ο Σπύρος.
-Α!Θες να με ακούσεις αυτή την φορά;!''Τον ρώτησα έκπληκτη.
-Τι εννοείς;''Συνέχισε να είναι ήρεμος.
-Την μέρα που έφευγες έκανα τεστ εγκυμοσύνης το οποίο βγήκε θετικό!''Του απάντησα και ένιωθα μέσα μου το αίμα μου να βράζει.
-Μα δεν...''Έκανε να πει ο Σπύρος αλλά τον διέκοψα!Αυτή την φορά θα με άκουγε.
-Ξέρω τι θα πεις!Δεν το ήξερες.Δεν ήθελες να με ακούσεις...Εσύ νοιαζόσουν για τα νέα ταξίδια σου!''
Στην συζήτηση ξαφνικά...
-Μαμά,ποιος είναι αυτός;!''Ρώτησε ο Δημήτρης γεμάτος απορία και ήρθε στην αγκαλιά μου.
-Ένας παλιός φίλος μου αρκουδάκι πήγαινε δες τα μαθήματα σου για αύριο!Το βράδυ θα σε κρατήσει η νονά Μαρία και ο νονός σου!''Είπα στον μικρό.
-Και η Χριστίνα;''Συνέχισε να ρωτάει ο Δημήτρης.
-Έχουμε το βράδυ μια δουλειά για το σχολείο!''Του απάντησα και αφού τον φίλησα πήγε να διαβάσει.
Μετά επέστρεψα στον Σπύρο...
-Θέλω να ξέρεις πως εκτιμώ πολύ το δώρο σου για τον γάμο μου ,τότε αλλά ποια είμαι παντρεμένη!Και με 2ο παιδί''.Του είπα και ένιωθα να ηρεμώ σιγά-σιγά.
YOU ARE READING
θαλασσινό ημερολόγιο 2 ''Η επιστροφή''
Teen Fiction''Η ζωή της Ένια γίνεται καλύτερη αφού πλέον είναι μητέρα και έχει ανοίξει δικό της εστιατόριο. Όμως μια επιστροφή θα φέρει την ζωή της τούμπα... Τι θα γίνει σε αυτό το νέο ξεκίνημα;'' *Κατάλληλο άνω τον 15* Αρχή συγγραφής Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2015