κεφάλαιο 3

45 5 0
                                    

Η περίεργη μέρα και η απρόοπτη έκπληξη!

21 Οκτωβρίου 2017

Αγαπητό ημερολόγιο...

Σήμερα ξύπνησα στις 10:00 αφού εχθές γυρίσαμε αργά από το εστιατόριο και το μόνο που είχα να κάνω ήταν να πάω στην καφετέρια- εστιατόριο και να χαιρετίσω τα παιδιά. Ετοιμαζόμουν να σηκωθώ από το κρεβάτι και να πάω στην κουζίνα.

Μόλις έφτασα στα μισά του διαδρόμου στο νέο μου σπίτι γιατί από την μέρα που ο Σπύρος έφυγε ο θείος μου ο Μιχάλης, μου έκανε δώρο ένα μεγάλο σπίτι με δωμάτια και κάτω και πάνω, έτσι είχα πολύ χώρο για να μένουν και τα παιδιά εδώ.

Φτάνοντας στην μέση του διαδρόμου του δεύτερου ορόφου είδα τον Χρήστο να με κοιτάζει...

Χρήστος:'' Και ποιος σου είπε να σηκωθείς;! Πήγαινε στο δωμάτιο σου.''

Εγώ:''Μα θέλω café.'' Είπα κλαψουρίζοντας.

Με τα πολλά γύρισα στο δωμάτιο μου και πήρα να διαβάσω λίγο από το βιβλίο 'Χωρίς ελπίδα'' όπου το έχω διαβάσει 5 φορές. Σε 1 ώρα ήρθε ο Χρήστος με έναν δίσκο...

Εγώ τον ευχαρίστησα και εκείνος άνοιξε την τηλεόραση όπου έδειχνε εμένα. Ο Χρήστος γέλασε και του είπα θυμωμένα...

Εγώ:'' Δεν μου αρέσουν τα φώτα της δημοσιότητας!''

Μόλις πήγα στην κουζίνα στον 1ο όροφο για να πλύνω τα πιάτα...

Κώστας:'' Καλημέρα ...Κοίτα... Δεν ξέρω πως θα στο πω...!''

Εγώ:'' Έλα , κολλητέ ... Πες!''

Κώστας:'' Αχ... Ένια λυπάμαι που το μαθαίνεις από εμένα! Αλλά... Ο Χρήστος, μου είπε για την κοπέλα με την οποία είναι τρελαμένος και είπα από το να στο πει εκείνος να σε σώσω!''

Εγώ:'' Ευχαριστώ που μου το είπες''. Του απάντησα και μου έπεσε στο πάτωμα ένα πιάτο όπου έσπασε σε κομματάκια. ''Πρέπει να φύγω''.

Είπα και πήγα στο δωμάτιο της Χρύσας και φόρεσα τα νέα μου ρούχα και αφού ντύθηκα και πήγα προς την πόρτα ώσπου...

Χρήστος:'' Δεν χαιρετάμε;!''

Εγώ:'' Μην ανησυχείς έχεις άλλη για αυτό''

Μόλις έφυγα...

Χρήστος:'' Της το είπες;''

Κώστας:''Ναι''

Το βράδυ δεν πρόλαβα να μπω στο σπίτι και ο Κώστας βγήκε έξω και μου είπε...

Κώστας:'' Ένια ο Χρήστος δεν είναι καλά!''

Σε λίγη ώρα είμασταν στο σπίτι μου στον Αγ. Δημήτριο!

Εγώ: '' Μα Κώστα!... Τι κάνουμε εδώ;''

Κώστας:'' Θα δεις...!''

Μπαίνοντας μέσα ήταν θεοσκότεινα, άναψα τα φώτα και...

ΈΚΠΛΗΞΗ!!

Φώναξαν τα παιδιά. Και εγώ τους κοίταξα με ξενέρωτο ύφος λέγοντας...

Εγώ:'' Μα δεν έχω γενέθλια!''

Μαμά: '' Έχεις πάρτι...''

Χρήστος: '' Πάρτι... Αρραβώνων!''

Κώστας:'' Με τον Χρήστο!''




θαλασσινό ημερολόγιο 2 ''Η επιστροφή''Where stories live. Discover now