Η μεγάλη μέρα έφτασε...
8 Ιουλίου 2019
Αγαπητό ημερολόγιο...
Τον προηγούμενο μήνα η Χριστίνα μπήκε στα 2 και εγώ σήμερα μπαίνω στα 28 και...ΠΑΝΤΡΕΎΟΜΑΙ! Ναι με τον Χρήστο!Πάλι καλά που οι δύο κολλητές μου και ο Κώστας είναι εδώ.Α!Μην ξεχάσω η Μαρία εχθές γύρισε από τον μήνα του μέλιτος.
Άσε άλλα βάσανα εκεί!Να βρούμε νυφικό,μπομπονιέρες,εκκλησία...Πάλι καλά που είχαμε γαμπρό,κουμπάρους όπου είμασταν εγώ εγώ και ο Χρήστος.Και το εστιατόριο μου!Η Χρύσα της έφτιαξε τα μαλλιά και εγώ με τον Κώστα είχαμε αναλάβει να φτιάξουμε την σοκολατένια τούρτα τριών ορόφων!Τα έπαιξα αλλά επειδή είμαι καλή δεν είπα τίποτα.Άσε που πήγε με τον Αλέκο ταξίδι του μέλιτος στο Παρίσι!Όνειρο είπε πως ήταν.
Τώρα σε εμένα...
Σήμερα και η καταστροφή του κόσμου να γινόταν θα είχα την τέλεια διάθεση.Αν κατάφερναν να με ξυπνήσουν τελικά.Τι να σου πω; ότι ήρθαν τα παιδιά, εκτός Χρήστου ο οποίος ήταν στο σπίτι των γονιών του;και να έχω τον Κώστα πάνω από το κεφάλι μου να μην σταματάει...
-Σήμερα γάμος γίνεται!...Έλα Ένια ξύπνα!Σήκω.''Είπε τραγουδιστά ο Κώστας μαζί με τα κορίτσια.
-Θα με αφήσετε να κοιμηθώ;!''Τους φώναξα από τον ύπνο και ένα μαξιλάρι προσγειώθηκε στο κεφάλι του Κώστα,εκείνη την στιγμή μπήκε στο δωμάτιο η αδελφή μου η Μαρία...
-Μαρία!Αυτή δεν ξυπνάει και μου επιτέθηκε με ένα μαξιλάρι...''Είπε γκρινιάζωντας ο Κώστας στην αδελφή μου.
-Παιδιά με το 3 πέφτουμε πάνω της! 1,2,3!Πάνω σου!''Έδωσε το σύνθημα και τα τέσσερα άτομα που είχα στο δωμάτιο έπεσαν πάνω μου!
Εγώ σηκώθηκα και αφού εδώ και πολλούς μήνες κάνω φοβερή διατροφή για να μπω στο νυφικό!Με τα πολλά κάθισα στην τουαλέτα μου και η Χρύσα μου έφτιαξε τα μαλλιά ενώ ο Κώστας και οι δυο Μαρίες πήγαν να τελιωποιήσουν την τούρτα έκπληξη!Δεν την είχα δει ακόμα.Α!Ξέχασα ο Κώστας και η Μαρία οι οποίοι είναι οι δυο κολλητοί μου θα είναι και οι κουμπάροι μου. Και η Χρύσα είναι κολλητή μου αλλά ο νόμος έλεγε 2 κουμπάρους.
Μετά ήρθαν στο δωμάτιο όλες οι γυναίκες που ήταν στο σπίτι μου και αφού με είχαν κατά ματιάσει που φορούσα το νυφικό και για τα πόσο μου πήγαινε.Γράψανε στο παπούτσι μου και μου έλεγαν για την νύχτα μετά τον γάμο!Εγώ να έχω πεθάνει στα γέλια!Στις 14:00 μ.μ. Ήταν ο γάμος μου και ήταν ήδη 13:00 μ.μ. Ξανά έβγαλα το νυφικό και πήγα για μπάνιο, βγαίνοντας έβαλα το νυφικό και τα μαλλιά ήταν ακόμα τέλεια!
Κατέβηκα κάτω και παραλίγο να πέσω! Ναι σκόνταψα!Την ημέρα του γάμου μου! Την τραπεζαρία δεν την έβλεπα πλέον είχε καλυφθεί με δώρα. Ξαφνικά χτύπησε η πόρτα η μητέρα μου έτρεξε να ανοίξει και ήταν η νονά μου μαζί με την κόρη της οι οποίες μου έδωσαν ένα τεράστιο πακέτο!Δεν ήταν δικό τους.Αυτό που μου αγόρασαν μου το έδωσαν εχθές.
Εκείνο έγραφε στην κάρτα που είχε πάνω του...
''your heart to belong with me always! Σπύρος.Πλοίο.Μ.''
Τα έχασα πέταξα το δώρο στην τραπεζαρία και βγήκα από το σπίτι όπου με περίμενε ο θείος Μιχάλης με το αυτοκίνητο.Μπήκαμε μέσα και ο Άδωνης ξεκίνησε για την εκκλησία.Το ραδιόφωνο να παίζει το τραγούδι''My heart will go on-Celiene Dion''.Εγώ φρίκαρα...
''Πάλι καρδιές;! Όχι πάλι!!!!''Σκέφτηκα.
-Ρε Άδωνη βάλε κάτι άλλο!''Του είπα και πριν φτάσουμε με παίρνει τηλέφωνο και φωνάζουν όλοι...
-Χρόνια πολλά,Ένια!!!!''Είπαν χαρούμενοι.
Φτάσαμε στην εκκλησία του Αγ.Αρτεμίου στις 13:15.μ.μ. Κατεβαίνοντας από το αμάξι άρχισαν χειροκροτήματα,φλας,φωνές,σφυρίγματα κ.α.Έπιασα τον θείο από το μπράτσο και με το άλλο χέρι κρατούσα την ανθοδέσμη με τα ροζ τριαντάφυλλα.Ενώ φτάναμε σιγά-σιγά τον Χρήστο το στομάχι μου είχε γίνει κόμπος...
-Να την προσέχεις!Και να την αγαπάς!''Του είπε ο θείος και του έδωσε το χέρι μου.
Ο Χρήστος κοίταξε κάτω και...
-Α!Και μην ξεχάσω έτσι και την πληγώσεις έχω ένα καλό σετ με μαχαίρια!''Είπε ο θείος χαμογελώντας.
Ο θείος με άφησε με τον Χρήστο και εκείνος με φίλησε ήρεμα και όλοι άρχισαν να φωνάζουν!Στο μυστήριο να έχω από την μια τον Κώστα δίπλα μου να μου λέει αστεία και από την άλλη τον Χρήστο να μου σφίγγει το χέρι για να μην γελάσω!Για να μην πω που παραλίγο να του πέσουν οι βέρες.Αλλά το έσωσε και εμένα για κλάσματα του δευτερολέπτου δεν με άκουσε ολόκληρη η εκκλησία,μετά με το ρύζι με έκαναν μπάνιο!Και δύσκολα βγαίνει από τα μαλλιά μου.Όπως και τα στέφανα που είχαν κολλήσει στα μαλλιά μου και η Μαρία είχε έσκασε στα γέλια και ενώ εγώ ακόμα είμουν ήρεμη.
Την ανθοδέσμη δεν θα πιστέψετε ποτέ ποιος την έπιασε!Η Μαρία η αδελφή μου και η Χρύσα!Στο τραπέζι έπεσαν χοροί,τραγούδια,φωτογραφίες.Καλά η τούρτα σουφλέ σοκολάτας με γλάσο από σοκολάτα γάλακτος νίκησε κάθε προηγούμενο ρεκόρ γαμήλιας τούρτας.Όταν ο Χρήστος και εγώ φεύγαμε από το τραπέζι η Ανίτα που ήταν στο εστιατόριο με κοίταξε νευριασμένα αλλά πίστεψα πως έφταιγε το κρασί!
Αυτή η μέρα ήταν τέλεια!Γενέθλια και γάμος μαζί! Δυο σε ένα.
*Παντρεύτηκαν επιτέλους! Λοιπόν αστεράκι please * :]
YOU ARE READING
θαλασσινό ημερολόγιο 2 ''Η επιστροφή''
Teen Fiction''Η ζωή της Ένια γίνεται καλύτερη αφού πλέον είναι μητέρα και έχει ανοίξει δικό της εστιατόριο. Όμως μια επιστροφή θα φέρει την ζωή της τούμπα... Τι θα γίνει σε αυτό το νέο ξεκίνημα;'' *Κατάλληλο άνω τον 15* Αρχή συγγραφής Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2015