''Πορτογαλικά Χριστούγεννα''
24 Δεκεμβρίου 2018
Αγαπητό ημερολόγιο...
Καλά Χριστούγεννα! Μα για στάσου δεν φοράω ρούχα! Τι στο καλό;!Όχι μην μου πεις ότι...
Κοιτάω δίπλα μου και βλέπω τον Χρήστο σκεπασμένο με το πάπλωμα και με ένα χαμόγελο μέχρι τα αφτιά! Ξαφνικά τα θυμήθηκα εχθές ήρθα Πορτογαλία χωρίς να το περιμένω, δέχτηκα να γίνω γυναίκα του Χρήστου και μετά...Πριν προλάβω να γράψω αυτό που ήθελα κουκουλώθηκα και σε έβαλα μέσα στην τσάντα κάνοντας πως κοιμάμαι.
-Καλημέρα...Ένια μου!Ξύπνα.''Είπε και ο Χρήστος και ενώ με φίλησε στον λαιμό η φωνή του πρόδιδε πως ήταν πολύ χαρούμενος.
Εγώ έκανα την αγουροξυπνημένη και ενώ πήγαινα να καθίσω καλά στο κρεβάτι καλύφτηκα με το πάπλωμα μέχρι τον λαιμό.
-Καλημέρα.Καλά Χριστούγεννα!''Του είπα και άρχισα να κοκκινίζω νιώθοντας πως με κοιτούσε λόγο της καρδιάς μου.
-Καλά δεν έχεις να με ρωτήσεις κάτι;! Λέω εγώ τώρα!'' Είπε ενώ με κοιτούσε και έβαλε τα γέλια βλέποντας την κατάσταση μου.
-Εσύ τι λες;δεν έχω;! Πάντως νομίζω πως ξέρω τι έγινε εχθές...''Είπα και ξανά ξάπλωσα για να του σπάσω τα νεύρα.
-Νομίζεις; ήταν η πρώτη που σε είδα τόσο ήρεμη και χωρίς να σκέφτεσαι καθόλου αν κάνεις το σωστό ή το λάθος,ένιωσα τόσο ωραία όπως και εσύ.Και τώρα μου λες πως νομίζεις;!''
Με ρώτησε και με ξεσκέπασε για να με κοιτάξει.Και με είδε που ήμουν κόκκινη,εγώ κοίταξα γύρω μου και...
-Δεν έχω πάρει ρούχα μαζί μου!Πραγματικά ήμουν ήρεμη;!''Τον ρώτησα και ακούστηκε η κοιλιά μου η οποία γουργούριζε.
-Ναι ήσουν ήρεμη!Και για τα ρούχα μην αγχώνεσαι.''Απάντησε και με φίλησε στο στόμα με πάθος.
τον σταμάτησα λέγοντας...
-Τώρα όμως ντρέπομαι.''Είπα γκρινιάζοντας και τον φίλησα ήρεμα.
-Για αυτό τον λόγο μου άρεσες από την στιγμή που σε είδα!Είσαι διαφορετική!''Είπε και σηκώθηκε να φορέσει το τζιν και την μπλούζα από εχθές. Εγώ σε έβγαλα από την τσάντα και συνέχισα να γράφω!Αυτό τράβηξε την προσοχή του Χρήστου...
-Πάλι;! Πες μου τουλάχιστον αυτή την φορά γράφεις για κάτι που αξίζει!'' Είπε γελώντας αρκετά δυνατά.
Εγώ κοίταξα το κρεβάτι και ανακάλυψα ένα μακρύ πορτοκαλοκόκκινο φόρεμα που έφτανε λίγο πριν τα γόνατα,ένα κολλάν σε μαύρο χρώμα και καινούργιες μαύρες μπότες με τακούνι όλα καινούρια. Τον κοίταξα απορημένη και...
YOU ARE READING
θαλασσινό ημερολόγιο 2 ''Η επιστροφή''
Teen Fiction''Η ζωή της Ένια γίνεται καλύτερη αφού πλέον είναι μητέρα και έχει ανοίξει δικό της εστιατόριο. Όμως μια επιστροφή θα φέρει την ζωή της τούμπα... Τι θα γίνει σε αυτό το νέο ξεκίνημα;'' *Κατάλληλο άνω τον 15* Αρχή συγγραφής Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2015