κεφάλαιο 11

25 6 0
                                    

''Το ραντεβού''

22 Δεκεμβρίου 2018

Φτάνοντας μπροστά στο αμάξι μου, είπε ο Χρήστος...

-Καλά τι έπαθες και της μίλησες έτσι;!''Με ρώτησε προβληματισμένος.

Εγώ:'' Χα χα! Που της είπα Αλέκος εννοείς;Χα χα πάντα έτσι κάνουμε τώρα σίγουρα θα έχει κοκκινίσει και θα γελάει μαζί με την Χρύσα, οπότε όλα καλά''.

Του απάντησα και εκείνος ήρθε δίπλα μου όπου...

-Τα κλειδιά του αυτοκίνητου,παρακαλώ!'' 

Μου είπε και άπλωσε το χέρι του για να του τα δώσω.Αλλά εγώ τα πήρα υπό την προστασία μου και του είπα κάνοντας την ενοχλημένη...

-Τι λες..; και ποιος σου είπε ότι θα οδηγήσεις εσύ;!'

'Εκείνη την ώρα άρχισε να φυσάει και άρχισα να κρυώνω αλλά δεν έκανα πίσω. Εκεί εγώ πείσμα, αν ο Τόλης ήταν εδώ θα είχε πεθάνει στα γέλια!''Μα για στάσου ένα λεπτό Τόλης;!''Εγώ ποτέ δεν είχα σκεφτεί πως αφού δεν μιλάμε μπορεί και να με έχει ξεχάσει''.Από αυτή την σκέψη με διέκοψε ο Χρήστος λέγοντας...

-Θα το συζητάμε πολύ ώρα μέσα στο κρύο;''

Εγώ τα παράτησα εξ αιτίας του καιρού δίνοντας του τα κλειδιά, εκείνος μου άνοιξε την πόρτα του συνοδηγού. Βέβαια  ήξερα πως μας κοιτούσαν από το παράθυρο του σαλονιού και χαμογέλασα μπαίνοντας στο αμάξι επιτέλους!

    Είχε περάσει 1 ώρα από την ώρα που ξεκινήσαμε. Ε... Αγαπητό ημερολόγιο δεν άντεξα και ρώτησα...

-Που πάμε;!''Τον ρώτησα και γύρισα το κεφάλι μου στο παράθυρο για να μην δει ότι κοκκίνισα.

Χρήστος:''Θα κάνουμε δύο στάσεις,λοιπόν για να μην πάθεις σοκ εγώ έχω γνωρίσει τους δικούς σου οπότε...'' Δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει αυτό που έλεγε γιατί τον διέκοψα ενώ έπαθα το σοκ...

-Δεν εννοείς;!'' Τον ρώτησα ενώ τα μάτια μου έγιναν ποιο μεγάλα και από  ήρωα κινουμένου σχεδίου του Walt Disney.

Χρήστος:''Ναι Ένια, θα γνωρίσεις την οικογένεια μου!''Είπε χαρούμενα.

    Εγώ για ένα λεπτό ήθελα να σκεφτώ κάτι καλό αλλά δεν μου ερχόταν κάτι τέλειο οπότε...

Εγώ:'' Και τι θα γίνει αν δεν με συμπαθήσουν;!'' Ρώτησα λυπημένη. 

  Ο Χρήστος πάρκαρε μπροστά από ένα βιβλιοπωλείο και μου απάντησε...


-Πως σου ήρθε αυτό;! Γιατί να μην σε συμπαθήσουν;'' Με ρώτησε σκεπτικός.

θαλασσινό ημερολόγιο 2 ''Η επιστροφή''Donde viven las historias. Descúbrelo ahora