Edward p.o.v.
Ik kijk mam een beetje bang aan. Shit! Ze was echt boos.
Wat moeten we hier nou mee doen? Wie zijn de schuldige Edward?
'Hoe moet ik dat weten?' vraag ik.
'Wat weten?' vraagt Bella.
'Hoe je smaakt.' fluister ik en dan kus ik haar op de mond. Gelijk gaat haar hart harder bonzen. Esme springt bijna op en neer van blijdschap. Bella kreunt in me lippen en trekt me nog dichterbij wat ik natuurlijk graag doe. Ik druk me dichterbij en lik met me tong over haar lippen. Gelijk opent ze haar lippen en spelen onze tongen terwijl ik mij met haar handen streel. Man wat wou ik die kleding om weg te zijn.
'EDWARD!' schreeuwt Jasper dan. We springen beide op en kijken hem boos aan. Ik dacht het eerst. verdedigt hij zichzelf.
'Wat?' grom ik. Jasper zucht.
'Doe dat lekker ergens anders.'
'Oké.' zegt Bella. Ze staat op en loopt naar de kast. Ze pakt een mandje en is weg. We horen haar vanalles in de mand doen en dan komt ze terug.
'Zin in een ritje naar het weiland.?' vraagt ze. Met een glimlach steek ik mijn hand uit en neem de mand over.
'Helemaal.' Ik pak haar andere hand en sling Bella op me rug.
'Zien je later.' zeg ik en ik ren het huis uit. Binnen een paar minuten zijn we bij het weiland. Ik stop en Bella stapt af. Als ze het weiland ziet valt haar mond open.
'Het is zo mooi.' zegt ze. Ik glimlach.
'Weet ik.' zeg ik. Ik open de mand en leg het kleedje neer. Bella gaat liggen en dan kijk ik verder in de mand.
Bloed, aarbeien, slagroom. Handdoek. Extra setje kleren voor Bella.
Ik kijk Bella aan die bloost.
'Waarom het bloed?' vraag ik. Ze bloost nog meer. Ik besluit het maar te negeren. Ik doe me bloes uit en ga dan liggen. Bella's handen glijden over mijn borst.
SPELEND STUKJE
'Mm.' komt er uit haar mond. Dan drukt ze er een kusje op. Mm.......Plotseling heb ik door wat Bella bedoeld. Ik kijk haar aan met een blik van wauw.
'Doe is wat je bedacht had met de slageroom?' vraag ik. Bella kijkt me aan en bloost.
'Alsjeblieft.' smeek ik. Bella zucht en pakt de slagroom bus. Ze schud hem en dan zet ze een stipje op me borst. Dan likt ze hem eraf.
'Mm...' komt er uit me mond. Bella spuit meer over me borst en likt dan alles er weer af. Met een zucht leg ik Bella terug op de deken en doe haar shirt uit. Dan doe ik haar broek uit. Haar mooie setje van zwart kant komt me tegemoet. Met een glimlach pak ik de bloedfles en laat een klein beetje op Bella's buik vallen. Bella trilt onder me en ik ga rechtop zitten. Ze kijkt me nieuwsgierig aan. Ik kijk Bella aan zodat haar mensenbrein helemaal zwart gaat en dan fluister ik verleidelijk, mijn adem in haar gezicht blazend. 'Smeer dat is lekker over je uit.' Ondertussen doe ik haar broek en bh los. Bella kijkt me aan en plaats dan haar handen op haar buik. Langzaam beweegt ze haar handen. Haar ene hand gaat helemaal over haar borsten heen die rood worden tot in haar nek en de andere gaat over haar benen en over haar plekje heen. Ik glimlach en pak haar handen vast.
Goed naar haar kijkend begin ik haar handen af te likken. Bella trilt onder me. Met een glimlach lik ik langs haar nek goed oplettend dat ik alle bloed meeneem. Bella trilt helemaal onder me en ik moet met me handen ervoor zorgen dat ze stil blijft liggen. Ik volg het pad dat ze met haar handen heeft gemaakt helemaal over haar borsten naar haar benen. Ik lik tussen haar benen weg en dan lik ik het bloed weg dat zich op haar plekje bevind. Wou het lekkerste ooit. Bloed met haar spul van genot.
Ik draai Bella om en laat een straaltje over haar ruggengraat lopen helemaal door haar spleetje.
Bella p.o.v.
Ik voel het warme bloed over me ruggengraat en zo tussen me billen door glijden. Misschien was dit toch niet zo'n goed idee. Het is zo plagend. Ik voel Edwards mond beginnend in me nek het helemaal op likken en extra aandacht besteden aan mijn billen om te zorgen dat ik goed schoon ben. Met een zucht lig ik terug op me rug en Edward gaat naast me liggen.
Waar heb ik ooit het geluk gehad om Edward te krijgen?
Emmet p.o.v.
We kijken de tortelduiven na en dan kijk ik Jasper plagend aan. Ze zijn nog erger dan mij en Rose.
'Ja echt wel.' zegt hij.
'Jullie hebben de woonkamer gesloopt?' vraagt Esme. Alice en Rose wijzen gelijk naar ons.
'He?' slaak ik uit.
'Jij ramt ons de heletijd in de muur. Al moet ik zeggen dat het een lekker gevoel geeft.' zegt Rose.
'Ik rende naar boven toen je mij op de bank donderde en die brak.' zegt Alice tegen Jasper.
'Jongens jullie zijn schuldig. Drie maanden helpen jullie me in de schuur.' zegt Esme.
'Ah...Mam...' kreun ik.
'Emmet nog één woord en je krijgt vier maanden. Nu jullie allevier ruimen dit op.' zegt ze.
Met een zucht beginnen we op te ruimen.
Als we klaar zijn komen Bella en Edward binnen.'EN?' vraagt Bella.
'Drie maanden tuinhulp.' zeg ik.
Bella knikt. Ze lopen naar de keuken en we horen Bella kreunen. Verbaasd loop ik ernaartoe. Bella zoent met Edward en soms geeft Edward haar een stukje eten.
Met een grijns loop ik weer weg. Edward was nu echt zo anders. Zo lief en gelukkig. Niets kon dat stuk maken.
-----
En?
C
O
M
M
E
N
T
P
L
E
A
S
E
!
!
!
!
!
!
!
!
!
JE LEEST
Twilight
FanfictionWat als Bella en Edward beide een stel Twilight boeks kregen... Nou dit is wat ik vind dat er moet gebeuren. Voor de duidelijkheid is het niet echt mijn idee maart heeft iemand in het Engels al een boek over geschreven. Ik wil het alleen iets anders...