Hoofdstuk 6 slaapfeestje

732 47 2
                                    

haha hier ben ik weer met een nieuw hoofdstuk. Hope you like it!!

--

Bella p.o.v.

Ik trek me van Edward terug als ik adem moed halen. Dan kijk ik Emmet aan.

'Wat voorn FUN?' vraag ik hem. Je kan Emmet echt niet vertrouwen. Jasper begint te lachen als hij mijn gevoelens voelt.

'Truth or Dare.'  zegt Emmet gelijk. Edward en ik krijgen tegelijkertijd een blik van: Dat meen je toch niet he.

'Jippie.'  mompel ik terwijl ik Edward aankijk. Hij geeft me een bemoedigende glimlach en dan tilt hij me op en draagt me naar de woonkamer in vampier snelheid. Ik keek hem naar luchthappend aan.

'YEAH IK BEGIN.'  roept Emmet de kamer in dansend met Rose, Alice en Jasper volgend.

'NEEE!' schreeuw ik gelijk.

'Wil je dan beginnen?'  vraagt Emmet.

'Nee, je begint altijd dus Jasper mag beginnen.'  zeg ik terwijl ik me armen over elkaar sla.

'Hoe weet je dat nou weer?' 

'Gokken.'  mompel ik.

'Oke ik begin wel.' mompelt Jasper terwijl we in een kringentje op de grond gaan zitten. Ik zit gewoon op Edward maar het lijkt niemand wat te kunnen schelen.

'Truth or dare aan Emmet.' zegt Jasper.

'Dare.' zegt Emmet gelijk.

'Ik daag je uit om Rose in haar bikini op je te laten dansen terwijl je geen geluid mag maken of haar mag aanraken.' zegt Jasper. Wauw die was goed. Emmet mokt en vraagt gelijk om een andere. 'Oke dan mag je een maand geen sexs met Rose hebben.' zegt Jasper. Emmet loopt naar boven Rose meesleurend. Even later zie ik Edwards gezicht vertrekken in de grappigste gezichten ooit.

'Jasper moest het.' vroeg Edward. Jasper knikt. Hij heeft ook een raar gezicht. Een paar minuten later komen ze weer naar beneden. Emmet zijn ogen zijn helemaal zwart en die van Rose ook.

'Truth or dare aan de nieuwe.'  zegt Emmet gelijk. Ik kijk hem met een opgetrokken wenkbrauw aan en dan naar Edward.

'Sorry, lief hij houd z'n gedachten geheim.'

'Dare,' zeg ik dan maar gokkend.

'Ik daag je uit om je BH uit te doen.' zegt Emmet.

Edward. p.o.v.

WAT!!!?? Ik kijk Emmet aan alsof hij gek is en dan zie ik tot mijn verbazing Bella haar armen in haar shirt doen. Als ze haar armen er weer uit haalt gaat ze met haar handen onder haar shirt zodat we haar buik kunnen zien. We horen duidelijk een klik en dan gooit Bella haar BH op de bank.

Iedereen kijkt haar geschokt aan.

'Hoe....deed...je...dat?' stotter ik uiteindelijk.

'Ik deed dat ook altijd op kamp zo.'  legde ze uit.

'Dat is oneerlijk.' schreeuwde Emmet.

'Wat? Hoezo? Je hebt gezegt dat ik me BH uit moest doen niet hoe.'

'Daar heeft ze je bro.'  zegt Jasper grijnzend. Net op dat moment gaapt Bella en zie ik dat het al twaalf uur is.

'Bells je moet naar bed.' mompel ik. Bella knikt . Ik sta op met Bella in me armen en grijp ondertussen haar BH van de bank. Binnen een seconden ben ik in Alice haar kamer en zet Bella neer. Ze geeft me een glimlach en pakt dan haar slaapspullen.

'Wacht hier.' mompelt ze voordat ze me een kus geeft.

'Mm..' stem ik mee in. Ik ren naar me kamer en doe een joggingbroek aan met een wit T-shirt als ik binnen op het bed van Alice lig komt Bella binnen. Ik steek me armen naar haar uit en ze komt bij me liggen.

'Mm....' mompelt ze als ze een kusje in me nek drukt.

'Slaap lekker, lief.' mompel ik voordat ik haar liedje hum

TwilightWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu