Edward p.o.v.
Bella en ik sprongen uit het raam. Ik had geen echte zin om te jagen. Bella herinnerde mijn naam maar meer niet. Ik ben wel blij dat ze onze kinderen herinnnert. Ze hadden tenmiste een moeder nu.
Ik sprong over de brug en Bella deed me na. Het koste haar geen moeite. Ik rende verder en ze volgde me. Na een minuut schoot ze voor me uit. Ik kon haar horen lachen. Met een glimlach stop ik.
'Bella.' zeg ik. Bella stopt draait zich om en rent snel naar me toe.
'Ja?'
'Is het hier goed of wil je naar Canada?' vraag ik. Bella grinnikt.
'Hier.' zegt ze. Ik knik.
'Laten we dan gaan jagen.' zeg ik.
'Waar?' vraagt ze. Haar hoofd kijkt heen en weer. Met een grijns pak ik haar hoofd vast.
'Sta even stil.' mompel ik. Bella staat stil. Ik draai haar om zodat haar rug tegen me aanstaat.
'Luister goed.'
Bella. p.o.v.
Ik doe zoals Edward zegt. Ik hoor alles zijn aandemhaling zijn hartslag. Maar ik hoor ook nog de vogels zingen, de wind die door de bomen raast. Dan hoor ik zachte hoeven.
'Herten.' mompel ik. 'Bij het beekje in het oosten,'
'Goed zo. Wacht op de wind en?'
Ik trek me neus op als ik ze ruik. Dan veranderd de geur. Het is lekkerder. Het lekkerste ooit. Ik ren er snel naar toe en ik voel Edward me volgen. Ik spring op de panter die bijna het kleine hert wil aanvallen. De herten rennen weg maar ik kan me daar niet op concentreren. Ik boor mijn tanden in de panter en begin het bloed te drinken.
Edward p.o.v.
Bella rent weg en ik volg haar. Zonder twijfel springt ze op de panter die ik niet eens gezien had. De panter ging met zijn klauwen langs haar kleding maar het deed niks. Ik kon haar horen slikken en kon niks anders zijn dan opgewonden. Ze was zo...mooi...sexsy....Ik had geen goede woorden ervoor. Dan schuift ze het dier van haar af.
Ze draait zich om en kijkt me aan. Haar kleding is helemaal kapot en ik kan het niet laten om naar haar te kijken. Delen van haar borsten kon ik zien net zoals haar buik en benen. Ik staar naar haar zo erg dat ik niet merk dat ze dichterbij komt. Dan staat ze voor me. Ze tilt mijn hoofd een beetje en zoekt in mijn ogen iets. Dan glimlacht ze.
'Grijp me als je kan.' fluistert ze en ze rent weg. Ik volg haar gelijk. We rennen en ik kan haar net niet bijhouden. Ik pak haar en dan belanden we in het water. We lachen als we weer bovenkomen. Bella begint me knoopjes los te maken. Ik stop haar.
Ze grinnikt.
'Ik herinner misschien niet meer wat we allemaal gedaan hebben maar ik hou nog steeds van je en wil je nog steeds.' zegt ze. Dat is genoeg voor mij.
Ik scheur haar shirt terwijl zij de mijne afknoopt. Dan doe ik haar broek uit en zij de mijne. Binnen een paar seconden hebben we ook de rest van onze kleding op de kant gegooid.SEKS _____)))))______))))))_____)))))))_______))))))))______)))))))______))))_____)))))____)))))
Ik druk haar tegen me aan en zoen haar. Bella zoent me terug terwijl ze haar benen om me heen slaat. Ik kreun als ze haar lichaam tegen de mijne beweegt. Ik grom en druk haar onder de waterval door naar de muur daarachter. Ze lacht als ik haar er tegenaan druk. Maar ze begint te kreunen als ik aandacht besteed aan haar borsten. Ik merk dat ze groter zijn.
Misschien voor moeder melk. Toen ik erop begon te zuigen kreeg ik inderdaad een soort melk binnen het was zoo lekker.Ondertussen zitten we al in elkaar en we gaan zo door tot de zon begint op te komen.
Ik merk één ding. Het maakt niet uit dat haar herinneringen gewist zijn. Ze houd nog steeds van me.
JE LEEST
Twilight
FanfictionWat als Bella en Edward beide een stel Twilight boeks kregen... Nou dit is wat ik vind dat er moet gebeuren. Voor de duidelijkheid is het niet echt mijn idee maart heeft iemand in het Engels al een boek over geschreven. Ik wil het alleen iets anders...