Oke iedereen dit is het laatste hoofdstuk. Heel misschien komt er een vervolg maar dat zeg ik dan.
En dat kan een tijdje duren
-------
Bella p.o.v.
Ik kijk naar mijn kleine Renesmee. Ze loopt met haar vader aan de arm naar de man die daar staat. De liefde van haar leven. De jongen heet Thomas en hij was een vampier. Ze waren blij en gelukkig. Ik kijk naar mijn rechts waar mijn zoon zit met een rood meisje. Het was zijn vriendin. Ze heette Lisa. Lisa was een newborn toen we haar vonden en Anthony had haar alles uitgelegd. Nadat mijn dochter is afgegeven loopt Edward naar me toe en gaat naast me zitten.
Hij slaat zijn arm om mij heen. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder. Wat zijn wij trotse ouders. Na die ene keer had ik nog maar één keer iemand vermoord. Wel hij was eigenlijk al dood maar hij had nog bloed. Ze vonden dat ik het super goed had gedaan.
De ketting had ik nog steeds om maar ik werd niet ouder. Wel bloedde ik nog dus we gebruikte condooms.
We moesten zeggen dat ik dood was gegaan dus we verhuisden. Charlie heb ik nog maar één keer gezien. Ik was toen ervan door gerent en had hem vaarwel gewenst. Hij dacht dat hij droomde. Ik ging omdat hij zich schuldig voelde dus ik heb hem uit zijn lijde verlost en hem gezegt dat ik hem niet de schuld gaf. Dat het een stom ongeluk was geweest. Hij was blij geweest en wenste me veel geluk.
En dat heb ik gekregen. Door mijn prachtige familie. Met een glimlach geef ik Edward een kus in de nek die gelijk mij tegen zich aantrekt.
'ik hou van je.' fluister ik tegelijkertijd met Renesmee.
'Ik meer van jou.' fluistert Edward tegelijkertijd met Thomas. Dan geven ze elkaar een kus terwijl we toekijken.
JE LEEST
Twilight
FanfictionWat als Bella en Edward beide een stel Twilight boeks kregen... Nou dit is wat ik vind dat er moet gebeuren. Voor de duidelijkheid is het niet echt mijn idee maart heeft iemand in het Engels al een boek over geschreven. Ik wil het alleen iets anders...