Hee mensen. Ik zit zonder inspiratie bij dit boek dus het kan zijn dat ik zomaar een week niet upload.
---
Bella p.o.v.
Ik loop het huis uit als Anthony en Nessie weer aan het slapen zijn. Ik moet me hoofd even leeg maken. Met een zucht ren ik de bossen in. Ik kon niet geloven dat deze goede familie die van mij was.
Ik ren en ren todat ik een harde knal ren.
Ik stop gelijk.
Wat was dat?
Dan draait de wind en komt een heerlijke geur mijn neus binnendringen. Ik kan niets anders dan erachteraan rennen.
Ik kijk rond en zie een auto die tegen een boom is opgebots. Ik ren ernaar toe en sleur de mensen eruit. Het is een man en een vrouw. Sissend trek ik de dode man op en zet mijn tanden in zijn nek. Ik drink en drink totdat hij leeg is. Dan gooi ik hem boos weg waardoor hij tegen een boom knalt en op de grond valt. Dan trek ik de vrouw tegen me aan. Ik begin te drinken, deze is lekkerder dan de vorige.
Edward p.o.v.
Ik was samen met Emmet en Jasper door de bossen aan het rennen en dan horen we opeens heel veel botten kraken en ruiken we de geur van bloed. We rennen ernaartoe en wat ik zie breekt mijn hart. Bella die van een vrouw drinkt. We grijpen haar vast en trekken haar weg. Emmet en Jasper duwen haar tegen een boom terwijl ze luid protesteerd. Grommend en trekkend pak ik haar gezicht vast en zorg ervoor dat ze alleen naar mij kijkt. Na een paar minuten stopt ze met trekken maar gromt ze door.
'Hee, Bella.' zeg ik. 'Kom op wil je is stoppen met grommen.' probeer ik. Bella word gelijk weer boos en begint te trekken en harder te grommen.
'Geef haar een beloning.' zegt Jasper.
'Bells.' sus ik terwijl ik haar weer dwing om me aan te kijken. Als ze stopt met trekken begin ik weer.
'Weet je wat we deden na de jacht?' vroeg ik haar. Als antwoord laat ze een zielige piep. Ik neem er maar genoegen mee.
'Wat nou als ik beloof dat we dat is herhalen...' stel ik voor. Bella's ogen worden zwart maar niet van woedde maar van lust. 'Maar dan moet je nu wel goed naar me luisteren.' ga ik verder. Gelijk zie je dat alles in haar houding veranderd. Ze stopt met trekken kijkt de heletijd naar mijn gezicht en haar oren staan op scherp. 'Wij gaan hier weg en naar huis. Daar gaan we samen in bad.' stel ik voor. Haar ogen lichten op. 'Dan maken we je schoon en dan doen we wat we in het bos deden. En dan ga je niet meer terug naar deze plek of ga je er zomaar in je eentje vandoor. Oké?' vraag ik.
Bella knikt.Met een glimlach laat ik haar los. Haar ogen schieten nog even naar de lijken maar als ik mijn arm om haar middel sla drukt ze me stevig tegen haar aan waardoor ik grinnik.
'Kom op.' zeg ik en dan rennen we terug.
Thuis aangekomen kijkt iedereen ons met grote ogen aan en begeleid ik Bella naar boven terwijl Jasper en Emmet het uitleggen. Ik laat het bad vol lopen en Bella kleed zich uit. Ik doe hetzelfde en we glijden in bad. Voorzichtig begin ik Bella schoon te maken en als ze schoon is laten we het water weg lopen voordat we het opnieuw vullen.
WARNING SEKS
Gelijk nesteld Bella zich op me met haar hoofd in mijn nek. Met een glimlach maak ik figuurtjes op haar rug waar ze zachtjes om gromt.
'Braaf meisje.' mompel ik in haar oor. Bella drukt zich steviger tegen mij aan. Als ze door heeft hoe opgewonden ik al ben haald ze haar hoofd uit mijn nek en vouwt een arm om mijn nek terwijl ze zich iets anders nesteld. Ik geef haar een knikje en dan pakt ze voorzichtig mijn mannelijkheid en glijd bij mij naarbinnen.
We laten gelijke een kreun.
'Mmmm....' komt er uit haar mond.
'Je bent zo strak.' kreun ik terwijl ik terug leun. Bella grinnikt en beweegt dan waardoor ik kreun. Bella brengt ons aan ons genot terwijl ik toekijk hoe ze zicht vermaakt.
EINDE VAN DE SEKS.
EINDE VAN HET HOOFDSTUK.
En?'
Ze heeft iemands bloed gedronken....
JE LEEST
Twilight
FanfictionWat als Bella en Edward beide een stel Twilight boeks kregen... Nou dit is wat ik vind dat er moet gebeuren. Voor de duidelijkheid is het niet echt mijn idee maart heeft iemand in het Engels al een boek over geschreven. Ik wil het alleen iets anders...