Yolculuk

2K 25 0
                                    

Ananem yarin ogle yemeginden sonra yola cikicagimizi soylediginde basimla onaylayip mutfaga dogru ilerledim en sevdigim sey icin sut isittim tabiki sicak cikolata yahu en sevdigim yaaa sicak cikolatami alip kendimi koltuga attim biraz televizyonda gezindim televizyon bile sıkılmıs hic birsey olmaz mi yahuuuu oofffff sıkıldım ' ayghhhh yetisin gomsular burda yanliz oleceeeeeem ' aklima bavulumu hazirlamak geldi o kadar sıkıldım ki anlatamam bari bununla oyalanayim herseyimi hazirladim aaaa inanmiyorum ben selini aramadim bu haberi vermedim aklima ben .. Nasilda oldu unuttum askitomu ben ha selin benim en yakin arkadasim ikimizde oturur sabaha kadar yeriz ruh okuzuyuz biz selincigimle hemen bavulumun yanindan ayrilip masanin ustundeki telefonu aldim rehbere girip hemen ' ruh okuzum' e tikladim caliyooooor caliyooor birrr diiiiitttt iki diiittttt ' Alo ? ' dedim biraz endiseliydim cunku tasinicaktik istanbula uzak olucaktim ona ' su ? ' dedi ve sesizlesti.. Hemen ortami yumusatmak icin sakalasmaya calistim biraz da catisarak ' ruh okuzuuuuuuuum napiyormusss tikiniyormusun sen yine kizim bak beni geciceksin bizi kimse begenmiycek maaal ' dedigimde hafif kikirdadi duydum ama sesizdi hemen yanitladi ' yav he he sanki cok bakiyorlar bok surat ' birden ikimizde kahkalar bastik konusmaya devam ettim ' selin ya sana bir iyi bir kotu haberim var soyle bakalim hangisinden baslayim ? Selun derin nefes alip ' iyiden baslama gerizekali kotuyu soyle sonra iyi soyle teselli olsun hadi kocum benim bir nefeste ' gicik ya bu kiz vallaha beni bazen gicik ediyor ya ama seviyorum ya ayni ben manyak sapsik ' tamam sakit ol soyluyorum ıııııı sey.. Biz tasiniyoz yaaa hemde istanbul' a bu kotu haber selincigiiiiimm ' dedigimde bir ciglik sesi kulagimi yirtti sonra gulmeye basladi manyak mi bu kiz ya gidiyom diyom kiz guluyor ciglik atiyor takla at birde ordan muzik acayim dans et manyak he hep benu bulur .. ' ya selin sen manyakmisin kizim tasiniyorum gidiyoruz istanbul'a manyaaaaak gidiyorum izmirden iste kizim ' selin hemen araya girip ' ya manyak annemler amerikaya tasinmaya karar verdiler kizim sana soylemeye korktum ikimizde tasiniyoruz diye sevindim ama suan bir dakika icim buruldu bir uzuldum ya ' ya bu kiz deli cidden ' ya ama sen daha uzaga gidiyorsun selin yaa :-( ' selinin agladigini anladim biraz vedalastik ve yaz tatillerinde gelicegini soyledi iyi haberse ikimizde zayiflamaya soz verdik bizle cok dalga gecerler sagolsunlar 17 yasinda telli ve sivilceli olmak pekte guzel degil hatta igrenc .. Neyse gunun yorgunlugu coktu ustume bavulumu tamamen hazirladim ve aksam yemegine inip yemegimi yedim ve odama cekildim cok yorulmusum beeeeee uykunyn tatli kollarina kendimi teslim ettim sabah selini yaza kadar son kez gorucektim onun da verdigi buruklukla uyudum ..

En YakinimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin