UYURKEN SENİ İZLEMEK

878 17 0
                                    

CAN'İN AGZİNDAN : O herifle disari ciktiginda arkasindan gitmeliydim ya salak kafam inadim yuzunden kaybedebilirdim onu yada kaybettim de bilmiyorum of o mert bara su'yu soktuğunda zor yuruyordu niye bu kadar ictin ki sen ya kusmaya basladiginda barin ortasina kostum mertle tartistigimda korumalara disari atmalatirini soyledim bar babamdan bana hediye kaldi miras degil cunku orayi cok istemistim ve benim icin almisti mekani bensuya ve kizlara gelin isareti yaptim suyu kucagima alip tasimaya basladim bensu ve kizlar yanima geldi ' bensu bu kiz bu gece sizinle kalicak oyle diyiceksin kiz gecesi falan birseyler uydurun cabuk daha eve goturucem' dedigimde bensunum yuzu dusmusdu umrumda degil benim tek umrumda olan su . arayip konustular bir ara su uyanip sarhoslukla ne olur ne oluur diye bagirip geri uyumasi bu kiz beni gulduruyor ya :-D hallettim bunuda sikdi sira suyu kendine getirmek de eve geldigimizde hemen suyu kucagima aldim bu biraz sehrin disinda bir evdi dedem burayi anneme almis kucukken kalmis boylece suan isime yariyor ama en azindan umarim yardimcikar buradadır kapiyi ayagimla kapattim su kucagimda eve dogru yurudum kapiyi caldim sukur ya vildan teyzeee ' aaa can oglum hayirdir sen gelirmiydin buralara bu kiz kim ayh hastami beti benzi solmus ' oyy vildan teyzem ya hep yanimdadir sevmisimdir onu cocuklugumdan beri severim ' Vildan teyzemm geliyorum hemen ' su' yu yukari odama tasidim yataga yatirdim telefonu elime alip hemen soforu aradim ' murat bizim sehir disindaki eve gel hemen vildan teyzeleri birakicaksin eve cabuk hadi ' dedim assagi indim ' vildan teyzem nasilsin bakalim ama senden birsey istemem lazim 1 gun izin hatta sofor yolda sizi eve biraksin ama o gelene kadar bir tost birsey yaparmisin ya ' dedik gulerek hemen lafa girip ' oglum yapayım hemende bu kiz kim bizi niye gonderiyorsun yardimci olurduk ' dedi . Bir yandan da birseyler yapti . tesskkur edip sofor geldiginde yolcu ettim . Su' yun yanina ciktim yatiyordu hala nssil uyuyor melek gibi ya aha demez olsaydim ' can migdooom buloonoyooo oghhh ' hay ben dilimi ya ' hemen kosup banyoya yonlendirdim saclarini tuttum kustu surekli sonunda kendine geldi . Dus almasini soyledim havlulari bulup verdim benim kesin yedek birssyim vardir burda diyerek dolaplari kurcaladim tisortum var sadece neyse bu suya gecelik olur zaten . su ciglik attiginda korktum ' can ananemler oldurcek beni yuru ' hemen durdum ' su dinle ben hallettim kizlarda kaliyorsun bugun ' dedim . ' can seninle niye kalayım ki kizlarda kalirim yani sen git sevgilinin koynuna gir hadi can hadi ' dedi. Banyoya yonelip kuveti doldurdum su hala konusuyordu zorla tuttum ustunu cikartmasini soyledim bana kizgin bskiyordu omzuma vurup gecti gulumsedim kiskaniyor olmasi hosuma gitti ' can dus aldim ustun var mi ne giycem onlar kusmuk ' dedi hemen kapiya tikladim uzattim ' sagol ' dedi hala kizgin ya bu kiz hosuma gidiyor ya ' mutfaga in guzellik birşeyler yemen lazim' diye bagirdim. Ustunde tisortum o bacaklar o daginik saclar o guzellik bu kiz benim olacak . kendime dogru cektim donup giderken arkadan sarildim cektim kendime gulumsedigini hissediyorum . ' can beni eve birakirmisin ' dedi bu hareketten sonra mi ' peki ' dedim ve arabaya bindirdim sonucta uzerinde benim tisortum vardi gerisi ona kalmisti arabadan inerken ' tesekkur ederim can yardimin icin iyiki varsin ' dedi ve dudagima minik bir buse birakti ya su beni optu su bunu su yapti yaaa inanmiyorumn agzim kulaklarimda ' bi birseyyseyy degil ' dedim kocaman adamsin ne kekeliyorsun yaaa . Araban inip arka kapıdan dolanip eve girdi sukur kimse onu gormeden girdi eve bende arabayi park edip gectim eve .   

SU'yun agzindan : Ohaaaa yaaaa ben resmen cana karsi birşeyler hissediyorum galiba ama ne olucak bilmiyorum cana guvenmek istiyorum ama bir yandan ic sesim guvenme diyor hayir bunu istemiyorum canla arkadas olarak daha iyiyim iyiyiz ben bunu bozarsam vr bir gun iliski yasarsak ve biterse bu benim icin daha zir olur . telefonum caliyor nerde bu telefon hemen kostum ve cantamdan cikardim mert ariyor ' efendim mert ' uzun bir sesizlikten sonra ' sey nasilsin diye sormak istemistim can seni birden ellerimden aldi ve gitti ' gulumsedim ebet oyle oyle olmustu ya ' Aaa sey ben kustum biliyorsun demi mert ve can beni goturdu '  belki hatirlamiyordur diye hatirlatmak istedim
Mert derin bir of cekerek ' biliyorum su biliyorum ' dedi . ' mert benim kapatmam gerek yarin okula geliyormusun gerci karneler verilicek bir haftaya ama ' dedim kahkaha atti ne alaka niye guldun ki ' su ben gelmemde sen gel canla gecirdigin zaman gelmedigin bazi okul gunlerine say ' dedi alayla sinirlenip ' mert benimle boyoe konusma hakkini nerden buluyorsan bilmiyorum ama benim ozel hayatim kimseyi ilgilendirmez iyi geceler ' diyip kapattim ve banyoya girip disimi fircalayip sicak yatagima gectim uykunun huzurlu kollarina biraktim kendimi cana verdigim opucukten sonra yarin napicam bilmiyorum ama hadi uyu su yarin okula gitmen gerek .

En YakinimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin